Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Kees24v ervaring (Stavenisse)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 oktober 2014 om 22:06 #17268644
Omdat het probleem is opgelost kan het volgende verhaal PUUR als vermaak beschouwen worden.
Hallo,
Wat is u ervaring met de Marktplaats gebruiker Kees24V?
Begin dit jaar had ik bij hem een startmotor van een C3.0SE gekocht.
Naar lang wachten kreeg ik een startmotor van een Omega MV6 opgestuurd.
Foutje kan gebeuren en hij vertelde via de mail dat het goed komt.Naar vele mail en onbeantwoorde telefoontje heb in nog steeds een startmotor van een MV6, en geen gewenste startmotor.
Het ombouwen van de startmotor is naar mij weten ook niet mogelijk, ja of ik de aansluitingen van de kabel 180 graden draaien.
Dat deze dus naar beneden gericht staan.Heeft iemand ervaring met deze gebruiker, of heeft iemand persoonlijk contact met deze?
Zou graag de goeie startmotor ontvangen, zodat dit hoofdstuk afgesloten kan worden.BVD: Kywieman
17 oktober 2014 om 17:29 #18257621Ik koop er al 13 jaar mijn onderdelen.
Redelijke prijzen.
Soms is ie wat langzamer met reageren maar uiteindelijk komt het altijd goed bij me.17 oktober 2014 om 19:06 #18257622Dank je wel voor je reactie.
Maar een halfjaar is toch iets te veel van het goeie.17 oktober 2014 om 19:22 #18257623AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heb ook geregeld spullen bij hem gekocht, ben ook weleens bij hem geweest om een complete C30Se te kopen.
Het verkopen van onderdelen is een hobby van hem, wat hij doet naast zijn werk. Zijn vrouw helpt hem met de administratieve bezigheden.Hij hanteert nette prijzen, en heb zelf ook nooit problemen met hem gehad betreffende afspraken.
Een half jaar is inderdaad wel te gek, daarom denk ik dat er iets niet helemaal lekker loopt in de communicatie tussen jullie beide.Hem opbellen lijkt mij de snelste manier. Zijn telefoonnummer staat bij zijn advertenties.
17 oktober 2014 om 19:41 #18257624Ja zo dacht ik ook al maar naar meerdere malen gebeld te hebben ben ik nog steeds niet te woord gestaan.
17 oktober 2014 om 19:47 #18257625AnoniemLid sinds:
1 January 1970Neemt hij niet op? Probeer het dan op verschillende tijden.
18 oktober 2014 om 11:33 #18257626Toevallig heb ik een week of wat terug een daschbordje (meters) van een A1 Monza gekocht bij hem geen problemen na mailtje belde ie me een dag later op en binnen 3 dagen was het hier.
Geen klachten.
18 oktober 2014 om 14:18 #18257627Geloof 2 jaar geleden 24V startmotor bij hem besteld, die was daarna binnen 5 dagen binnen. Sperr diff ook bij hem besteld als zijnde 3.7, bleek bij aflevering een 3.45 te zijn. Aan de andere kant is een sperr nooit als 3.7 geleverd, dus had ik zelf ook een beetje kunnen weten achteraf. Beetje over heen en weer gemaild, maar vond het eigenlijk wel best. Prijs was prima, en de hele boel was wel compleet plus het feit dat het diffje mooi stil was en nog steeds is.
27 oktober 2014 om 18:47 #18257628Ik heb meerder malen zaken met hem gedaan en adviezen bij hem ingewonnen .
Dit is bij mij alle keren keurig afgehandeld.9 november 2014 om 21:06 #18257629heb er 2 senators gekocht en 1 heeft hij zelf bij mij thuis gebracht , duurt soms wel wat langer dan die heeft afgesproken maar hij maakt het wel weer goed ( is mij ervaring) .
Ik denk dat jullie onderling een geschil hebben ?
Ik heb er zelf altijd goed kunnen kopen . en als ik bij kees kom is die altijd netjes en vriendelijk tegenover mij.Wat jij met Kees hebt meegemaakt ( en nog niet is opgelost :???: ) heb ik dus nog nooit meegemaakt .
Hoop dat het snel wordt opgelost voor jou :thumb14 januari 2015 om 20:45 #18257630Onder het moto de wonderen zijn de wereld nog niet uit, heeft de heer uit Stavenisse mij een sms gestuurd.
Graag deel ik dit gesprek met u alle om de dood simpele reden dat ik mij zelf geen klootzak vindt, en voor mijn persoonlijk eergevoel.
(Ik heb naar zeker een half jaar nog steeds niet de juiste startmotor)Maar goed voor uw vermaak het volgende sms gesprek:
Het gedeelte over de Austin Healey begrijp ik nog niet helemaal maar goed. Hij zou het wel goed bedoelen.
Ook begrijp ik niet goed wat beltegoed met Opel te maken heeft maar goed.
Als u hier verheldering over kan verschaffen houdt ik mij aanbevolen.14 januari 2015 om 21:11 #18257631:hmmz is dit het eindesultaat als iemand uit groningen iets koopt van iemand in zeeland ?
de afstand over de weg is ongeveer 300 km.
denk dat je de vergelijking met een healey rijder niet als een compliment moet zien.
de man heeft wel een beetje vreemde humor.
zij hij nou dat onder rebours retour moet zenden ?
15 januari 2015 om 17:14 #18257632Nou volgens mij heeft de afstand bij deze er niets mee te maken.
Ook naar het terug lezen van deze topic vindt ik het negatief afschilderen van deze persoon ook wat ver gezocht.
Maar goed hij zal wel snel op zijn teentjes zijn getrapt.En dat onder van terug sturen onder rembours vindt ik een beetje vreemde manier van handelen.
Ten eerste kost dat veel meer geld dan gewoon verzenden.
En ten tweede is het toch er makkelijk om nee te verkopen aan de bezorger (ster).
Waar ik na de kosten van de rembours verzending toch niets aan heb.15 januari 2015 om 17:35 #18257633ik doelde meer op regionale verschillen in zakendoen.
die manier van verzenden kon en kan ik ook niet plaatsen.
mijn eerste idee was dat hij per ongeluk de verkeerde van de plank had gepakt.of verkeerd gelabeld had ik op de plaatselijk sloop maar dat was maar 1 dorp verder.
eigen oude en gekochte meegenomen omgeruild en klaar dit is voor jou geen optie.heb het idee dat er geen oplossing komt van de verkoper.
als je het deel nog hebt zelf verpatsen en een andere kopen.vooruit betalen en versturen doe ik zelf ook is kwestie van vertrouwen ( gaat tot nu toe goed afkloppen )
moet zeggen dat versturen door bedrijven niet echt snel gaat soms 3 dagen onderweg15 januari 2015 om 17:41 #18257634Dat dat verzenden soms lang duurt kan ik over mee praten.
Okay dit verhaal is dan van een bestelling uit Duitsland maar daar kon ik ook 1.5 week op wachten.
Maar goed een foutje maken kan iedereen overkomen. In dit geval de verkeerde startmotor opsturen.
Dat is ook niet erg.
Toen Kees nog wel op zijn mail reageerde was de laatste zin in die mail. ” komt goed”Nou dacht ik super mooi.
Maar goed dit mail dateert uit: 29-05-14En vindt ik het een beetje jammer dat ik als boeman wordt afgeschilderd terwijl ik alleen om de ervaring met betrekking tot Kees24v vraag. :hmmz
15 januari 2015 om 18:13 #18257635Zowaar heb ik net telefonische contact gehad met Kees te Stavenisse.
Nu komt alles toch goed.
Zoals afgesproken wordt de startmotor terug gestuurd en het geld naar mij overgemaakt.
Graag wil ik er bij vermelden dat ik deze manier van een topic start heb gedaan omdat ik mij verder geen raad meer wist, om het feit dat er geen contact meer was tussen Kees en mij.
Het is nooit mijn intentie geweest om Kees zwart of belachelijk te maken.Bij deze wil ik graag iedereen bedanken voor opbouwende reacties en het hoofdstuk bij deze sluiten.
15 januari 2015 om 18:20 #18257636mooi dat er een oplossing komt.
tip kijk even wat het verschil is in verzendkosten als hij moet tekenen voor ontvangst.
dan weet je zeker waar je pakketjes is15 januari 2015 om 18:59 #18257637Dank je voor de tip.
Maar ga er van uit dat het nu helemaal goed komt.
15 januari 2015 om 20:22 #18257638Goed opgelost :thumb
15 januari 2015 om 21:25 #18257639AnoniemLid sinds:
1 January 1970Eind goed al goed. :thumb
16 januari 2015 om 09:47 #18257640Mooi!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.