keeringen van de vernsellingbak

Forumindex Forums Modellen Manta keeringen van de vernsellingbak

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    manta1

Aangezien me manta wat olie begint te lekker en ik het tussenlager en rubber van de aandrijfas moet vervangen wil ik ook de achterste keering van de vernsellingsbak vervangen omdat deze een beetje zweet.

maar waar kan ik deze keeringen vinden? en welke maat moet het zijn? wil het graag van te voren in huis hebben omdat de manta dezelfde dag weer van de brug af moet. aangezien ik het bij een bevriende garage doe.

tevens zoek ik ook de keering die achter de koppelking zit van een 2,0s aangezien de olie er nu steeds harder uit begint te lopen moet dit ook aangepakt worden en de bak er even af.

iemand een idee? het liefst een directe link via internet ofzo.

mvg

jwmanta

http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Getriebe” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/Motorenbereich/CIH/Dichtungen” onclick=”window.open(this.href);return false;

tussen die twee links staan de keeringen van de bak en van de krukas aan koppelingszijde

manta1

en die van de andere kant? dus waar de aandrijfas zit, dat is namelijk degene die zweet. die achter de koppeling is al echt kapot aan het gaan.

zijn ze van alle type blokken gelijk??

opelclanermelo

ik heb beide liggen stuur maar een u2u bij intresse

kermitmanta a

Hier in België,rechtstreeks bij de OPEL verdeler.
              Effe bestellen en 2 dagen later afgehaald.

Greetz Gert

manta1

nou hier de plaatselijke dealer ziet me heel graag komen maar dan wel met de auto van het vrouwtje. een corsa uit 2001.

alles wat met manta of kadett te maken heeft willen ze niet op het terrein hebben.

H-400
                Deelnemer

Dat is de dichting van je bak (achter) en gewoon bestelbaar bij je Opel-dealer.
                  Krukasdichting bij de auto-onderdelenzaak: bestelnummer JA4583 fabrikant Reinz.

manta1

dankje zal het onthouden voor de volgende x. heb nu het al afgesproken met opelclaermelo. die had ze ook liggen voor een normaal prijsje.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.