Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
over het algemeen wordt het op motoren waar throttle bodies standaard zijn zo gedaan, bijvoorbeeld op de toyota 4age 20v maar ook bij de suzuki hayabusa.
aangezien ik die busa kleppen gebruikte had ik dus geen werk aan.
Hoe heb jij de dis bobine aan de kdfi gekoppeld? Ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn kdfi, de bobines worden na een aantal minuten heel heet en zijn dan kapot. :wtf
Ik heb de kdfi v1.4 cinch en daar zitten volgens mij de juiste drivers in.
Ik heb al geprobeerd vorige week contact op te nemen met bs autotune en k-data, helaas geen reactie.