Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › KAW veren voor rekord c ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juni 2014 om 15:31 #17266408
Heb net op site gekeken en is mij opgevallen dat KAW verlagingsveren verkoopt voor onder een Rekord C :D
voor en achter zakken 65 tot 80 … met originele schokdemper volgens hun ? :hmmz
Persoonlijk denk ik dat dit wat heftig is met originele demper …
Zal hieronder ff een linkje zettenhttp://www.fahrwerke.de/springkit-opel-rekord/16217-kaw-springkit-opel-rekordclimousine-1060-1010-ym.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie hierover ?
en tevens…
Is er iemand die deze toevallig al onder zijn/haar rekord heeft steken ? zou ze anders wel willen aanschaffen..Greetz :thumb
13 juni 2014 om 16:38 #18238367Dat ze met de originele dempers kunnen, heeft met de TUV keuring te maken. Anders zou daar weer een aparte keuring voor moeten komen.
Maar trust me, het gaat niet met die verlaging. Sloop je zo je dempers mee.
13 juni 2014 om 16:44 #18238368Denk dat er weinig met zulke veren rijden onder een Rekord….Moet je die prijs zien van alleen een set veren.
Ze pakken sneller een set Mercedes veren die ze naar hartenlust inkorten kunnen om op de gewenste diepte te komen :thumbup13 juni 2014 om 17:01 #18238369@Freestyler wrote:
Dat ze met de originele dempers kunnen, heeft met de TUV keuring te maken. Anders zou daar weer een aparte keuring voor moeten komen.
Maar trust me, het gaat niet met die verlaging. Sloop je zo je dempers mee.
Dacht ik ook al vandaar het ” :hmmz ” logo lol
13 juni 2014 om 17:07 #18238370@Fearless wrote:
Denk dat er weinig met zulke veren rijden onder een Rekord….Moet je die prijs zien van alleen een set veren.
Ze pakken sneller een set Mercedes veren die ze naar hartenlust inkorten kunnen om op de gewenste diepte te komen :thumbupdaarom dat ik dan ook even wilde horen bij de rest , er bestaat nog steeds iets zoals prijs-kwaliteit . maargoed , het zou kunnen dat het best goede veren zijn.. who knows :D
En die veren afslijpen , heb het al meermaals gehoord maar hier heb ik toch ook mijn twijfels bij.er zouden toch wel mensen moeten zijn die ze onder C hebben zitten?
greetz
13 juni 2014 om 18:25 #18238371ik heb er voor onder mijn rekord e1 van KAW wel maar 55/35
heb daar een sop ebay een bod op gedaan , en had gewonnenschokdempers heb ik in engeland besteld SPAX , ook regelbaar in hardheid
was niet voor een ring af te slijpen , en was gelijk de enigste optie
voor rekord c heb ik al van weidner veren gehoord , maar waar of hoe te koop weet ik nietgrtz chris
13 juni 2014 om 20:34 #18238372@Twanni wrote:
@Fearless wrote:
Denk dat er weinig met zulke veren rijden onder een Rekord….Moet je die prijs zien van alleen een set veren.
Ze pakken sneller een set Mercedes veren die ze naar hartenlust inkorten kunnen om op de gewenste diepte te komen :thumbupdaarom dat ik dan ook even wilde horen bij de rest , er bestaat nog steeds iets zoals prijs-kwaliteit . maargoed , het zou kunnen dat het best goede veren zijn.. who knows :D
En die veren afslijpen , heb het al meermaals gehoord maar hier heb ik toch ook mijn twijfels bij.er zouden toch wel mensen moeten zijn die ze onder C hebben zitten?
greetz
Veren afslijpen op een jonge auto moet je niet doen, ivm progressieve veren (worden stugger naarmate ze verder inveren)
Vroeger hadden ze geen progressieve veren, dus daar kan je best een winding van afslijpen.14 juni 2014 om 06:07 #18238373@chriske wrote:
ik heb er voor onder mijn rekord e1 van KAW wel maar 55/35
heb daar een sop ebay een bod op gedaan , en had gewonnenschokdempers heb ik in engeland besteld SPAX , ook regelbaar in hardheid
was niet voor een ring af te slijpen , en was gelijk de enigste optie
voor rekord c heb ik al van weidner veren gehoord , maar waar of hoe te koop weet ik nietgrtz chris
weidners , vind ze maar eens , en als je ze vind zullen we maar zwijgen over de kostprijs :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.