KAW veren voor rekord c ?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD KAW veren voor rekord c ?

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Twanni

Heb net op site gekeken en is mij opgevallen dat KAW verlagingsveren verkoopt voor onder een Rekord C :D
      voor en achter zakken 65 tot 80 … met originele schokdemper volgens hun ? :hmmz
      Persoonlijk denk ik dat dit wat heftig is met originele demper …
      Zal hieronder ff een linkje zetten

http://www.fahrwerke.de/springkit-opel-rekord/16217-kaw-springkit-opel-rekordclimousine-1060-1010-ym.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Wat denken jullie hierover ?
      en tevens…
      Is er iemand die deze toevallig al onder zijn/haar rekord heeft steken ? zou ze anders wel willen aanschaffen..

Greetz :thumb

Freestyler
      Deelnemer

Dat ze met de originele dempers kunnen, heeft met de TUV keuring te maken. Anders zou daar weer een aparte keuring voor moeten komen.

Maar trust me, het gaat niet met die verlaging. Sloop je zo je dempers mee.

Fearless
        Deelnemer

Denk dat er weinig met zulke veren rijden onder een Rekord….Moet je die prijs zien van alleen een set veren.
          Ze pakken sneller een set Mercedes veren die ze naar hartenlust inkorten kunnen om op de gewenste diepte te komen :thumbup

Twanni

@Freestyler wrote:

Dat ze met de originele dempers kunnen, heeft met de TUV keuring te maken. Anders zou daar weer een aparte keuring voor moeten komen.

Maar trust me, het gaat niet met die verlaging. Sloop je zo je dempers mee.

Dacht ik ook al vandaar het ” :hmmz ” logo lol

Twanni

@Fearless wrote:

Denk dat er weinig met zulke veren rijden onder een Rekord….Moet je die prijs zien van alleen een set veren.
              Ze pakken sneller een set Mercedes veren die ze naar hartenlust inkorten kunnen om op de gewenste diepte te komen :thumbup

daarom dat ik dan ook even wilde horen bij de rest , er bestaat nog steeds iets zoals prijs-kwaliteit . maargoed , het zou kunnen dat het best goede veren zijn.. who knows :D
              En die veren afslijpen , heb het al meermaals gehoord maar hier heb ik toch ook mijn twijfels bij.

er zouden toch wel mensen moeten zijn die ze onder C hebben zitten?

greetz

chriske
              Deelnemer

ik heb er voor onder mijn rekord e1 van KAW wel maar 55/35
                heb daar een sop ebay een bod op gedaan , en had gewonnen

schokdempers heb ik in engeland besteld SPAX , ook regelbaar in hardheid

was niet voor een ring af te slijpen , en was gelijk de enigste optie
                voor rekord c heb ik al van weidner veren gehoord , maar waar of hoe te koop weet ik niet

grtz chris

Fearless
                Deelnemer

@Twanni wrote:

@Fearless wrote:

daarom dat ik dan ook even wilde horen bij de rest , er bestaat nog steeds iets zoals prijs-kwaliteit . maargoed , het zou kunnen dat het best goede veren zijn.. who knows :D
                  En die veren afslijpen , heb het al meermaals gehoord maar hier heb ik toch ook mijn twijfels bij.

er zouden toch wel mensen moeten zijn die ze onder C hebben zitten?

greetz

Veren afslijpen op een jonge auto moet je niet doen, ivm progressieve veren (worden stugger naarmate ze verder inveren)
                  Vroeger hadden ze geen progressieve veren, dus daar kan je best een winding van afslijpen.

Twanni

@chriske wrote:

ik heb er voor onder mijn rekord e1 van KAW wel maar 55/35
                    heb daar een sop ebay een bod op gedaan , en had gewonnen

schokdempers heb ik in engeland besteld SPAX , ook regelbaar in hardheid

was niet voor een ring af te slijpen , en was gelijk de enigste optie
                    voor rekord c heb ik al van weidner veren gehoord , maar waar of hoe te koop weet ik niet

grtz chris

weidners , vind ze maar eens , en als je ze vind zullen we maar zwijgen over de kostprijs :jerry

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.