katalysator vraag

Forumindex Forums Modellen Astra katalysator vraag

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    DaanH

Ik wil mijn orginele catalysator terug plaatsen onder mijn astra opc.
      Nu vraag ik me af of het wat uitmaakt hoe om die eronder komt. Zit er een in en uitgang op(voor en achterkant) of maakt het niets uit welke kant voor zit?

DaanH

Niemand?…

OPCdriver

Waarom zou je die terugplaatsen?
          Heb je keuringsproblemen dan?:puke
          Zo’n cat warmt de boel onder de kap op en werkt de “flow” ook tegen of heb je aandelen in milieuzaken?
          En meestal zitten er 2 onder waar 1 voldoende voor de APK is. (bij mij tenminste wel)
          Ik weet ook niet 100% of de opelcats een in en uitgang hebben bij de oudere cats was dit wel het geval.
          Anders even vragen over iemand een fotootje heeft van het orginele systeem of dit kan maken.
          Succes en groet Marcel.

DaanH

origineel gepost door OPCdriver
            Waarom zou je die terugplaatsen?
            Heb je keuringsproblemen dan?:puke
            Zo’n cat warmt de boel onder de kap op en werkt de “flow” ook tegen of heb je aandelen in milieuzaken?
            En meestal zitten er 2 onder waar 1 voldoende voor de APK is. (bij mij tenminste wel)
            Ik weet ook niet 100% of de opelcats een in en uitgang hebben bij de oudere cats was dit wel het geval.
            Anders even vragen over iemand een fotootje heeft van het orginele systeem of dit kan maken.
            Succes en groet Marcel.

Bij de OPC I zit maar 1 cat onder, en ik krijg hem zonder de cat niet door de apk:thumbdown

Famempeters

Zijn de aansluitingen niet evrschillend van de kat de ene en de andere zijde ??? of 2 gelijke flensen ??? dan zou het niet uitmaken .of er moet een flow pijl op staan in het plaatwerk.

is de kat helemaal recht anders zou hij maar op een manier passen .

zijn wat mogelijk heden kijk op http://www.winparts.nl daar staan uitlaten op merk uitgetekend voor de nr,s kan je het denk ik ook al zien .

bert

tijgetje57
              Deelnemer

ben je al te apk’ en geweest dan?

Bij de bepaalde fitters letten ze er niet op.

Vooral de mensen die slogan hebben: you can’t get a better fitter then a ….fit ‘ er LOL:D

DaanH

origineel gepost door Famempeters
                  Zijn de aansluitingen niet evrschillend van de kat de ene en de andere zijde ??? of 2 gelijke flensen ??? dan zou het niet uitmaken .of er moet een flow pijl op staan in het plaatwerk.

is de kat helemaal recht anders zou hij maar op een manier passen .

zijn wat mogelijk heden kijk op http://www.winparts.nl daar staan uitlaten op merk uitgetekend voor de nr,s kan je het denk ik ook al zien .

bert

De cat is aan beide zijde gelijk. Cat is ook helemaal recht. en staat ook niks op van n pijl ofzo. alleen het onderdeel nr. staat erin.
                  Dan zal het wel niets uitmaken. Vanavond gaat de cat eronder. Zal met mijn kennis dr nog even naar kijken of we nog aanwijzingen kunnen vinden.

DaanH

origineel gepost door tijgetje57
                    ben je al te apk’ en geweest dan?

Bij de bepaalde fitters letten ze er niet op.

Vooral de mensen die slogan hebben: you can’t get a better fitter then a ….fit ‘ er LOL:D

Ben bij mijn plaatselijke dorps garage geweest al voordat de auto gekeurd moest worden en m daar ff laten testen. maar hij haalde zijn waardes niet:cry

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.