Katalysator verwarming bestaat dit????

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Katalysator verwarming bestaat dit????

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    mantadevil
    Deelnemer

Vraag een maatje van me rijd een Mitsubishi Lancer 1.6 16V nu hebben ze bij de garage gezegt dat zijn Kat verwarming stuk zou wezen en dat als hij door rijd zijn 2de kat ook stuk gaat.Als ik Google dan vind ik totaal niets over een Kat verwarming .
      Weet iemand of dit wel of niet bestaat ?????

InjectTheVenom
      Deelnemer

Ik heb het even niet precies voor de geest maar er staat me een gedeelte van het stroomschema van de Calibra bij dat er in sommige landen iets extra’s bij/op/aan de katalysator zit dus zou goed kunnen.

mantadevil
        Deelnemer

als ik het goed begrepen heb zou dit een flexibel deel moeten wezen wat aan het spruirstuk moet zitten en dus compleet spruitstuk vervangen dient te worden kosten 1100 euro bij de dealer .
          heb het zelf niet gezien maar dit is wat me maatje beschrijft.

wim-v6
          Deelnemer

Verwamrde lambda die bestaat wel..

Kat verwarmen gebeurt door een te rijk mengsel en late ontstekingstijdstip te programmeren bij de koudloop.. eventueel nog de hulp van een secindaire luchtpomp erbij.

een kat gaat ook niet kapot van te lang koud blijven, alleen is de werking van een koude kat minder..

maar kat verwarming??? nee, die ken ik nog niet..

usbstick
            Deelnemer

ze verzinnen de gekste dingen om wat geld te verdienen..

mantadevil
              Deelnemer

achteraf blijkt het om de eerste Kat te gaan ,er zitten 2 onder.
                Kosten bij de dealer 1100 euro inc montage,bij de Brezan 446 euro ;)

wim-v6
                Deelnemer

We zijn hier bezig met een Proef we hebben bij een omega de 2e lambda’s na de 2e kats gezet. kijken of dat het probleem oplost, na wat meten doen verwachten we dat het nu storingsloos verdergaat..

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.