kastje onder voorstoelen.

Forumindex Forums Modellen Astra kastje onder voorstoelen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    mitchelvm
    Deelnemer

Het was me al een keer eerder opgevallen dat er een kastje onder beide stoelen zit die verbonden is met een dikke kabel die de vloer in gaat. Verder nooit aandacht aan besteed want het zat toch niet in de weg.

Nu blijf ik toch een beetje nieuwsgierig en denk zelf dat het een voorbereiding is voor iets (ik dacht zelf aan stoelverwarming). Iemand die weet waarvoor deze zijn? via google word ik er namelijk niet wijzer op.

(Hier nog wat foto’s van het kastje voor de duidelijkheid)

TWA
      Deelnemer

Gele kabel is zij airbags, mocht er nog 1 bijlopen is dat idd stoelverwarming. Kan je ook achter het kapje zien zitten onder de asbak.

Greetz Emiel

mitchelvm
        Deelnemer

dank voor de reactie, is dat ook weer duidelijk.

Wilde al een keer kijken voor andere stoelen omdat de hendeltjes naar de achterbank kapot zijn, dus goed om te weten. neem aan dat deze nog wel ingeprogrameerd moeten worden als deze er inzitten?

TWA
          Deelnemer

Die plofzakken? Nee dan moet je een andere module hebben zowiezo. Deze zie je zitten als je de achterasbak er uit klikt. Is dus helaas geen plug and play zonder die andere module en waarschijnlijk opcom. Stoelverwarming is relais en knopjes, daar is geen programmeren voor nodig.

Als je de stoelen gaat verwisselen, wel eerst de accu loskoppelen en minstens 5 min wachten, anders krijg je airbag storing door je gordelspanners.

Greetz Emiel

mitchelvm
            Deelnemer

hele andere module vind ik weer te veel van het goede, had gehoopt dat met de opcom wel klaar zou zijn. Naja het was ook geen prioriteit.

van de accu is een goede tip, die zal ik onthouden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.