Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › kanweg
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2007 om 22:09 #17538135
Naja..dan wachten we maar ff af he ;)
22 juni 2007 om 22:16 #17538136Origineel gepost door PAASHAAS
Naja..dan wachten we maar ff af he ;)Precies ;)
25 juni 2007 om 06:41 #17538137De manier waarop de How To’s uiteindelijk op het forum komen is in beraad bij de moderators …
6 juli 2007 om 17:37 #17538138Zijn dan nogal stevige discussies blijkt.
6 juli 2007 om 18:30 #17538139Origineel gepost door Flintstone
Zijn dan nogal stevige discussies blijkt.Zullen we een polletje openen voor alle forum leden ???:P:P:P
6 juli 2007 om 18:38 #17538140Origineel gepost door Flintstone
Zijn dan nogal stevige discussies blijkt.Ja, ongetwijveld. Tot op heden nog niets van Jerk en kornuiten vernomen …
20 september 2007 om 20:59 #17538141Tot op heden nog niets vernomen van Jerk en de zijnen … Sorry jongens …
Groet,
Hans11 oktober 2007 om 21:04 #17538142Hoi,
Ik ben benaderd door de beheerder van http://www.vectra-c.be om wat How To’s te plaatsen op zijn forum. Dit was met een paar minuten geregeld en de eerste twee heb ik geplaatst.
Tot op heden heb ik nog niets vernomen van Jerk …
Groet,
Hans12 oktober 2007 om 04:46 #17538143Origineel gepost door hans_vledder
Hoi,Ik ben benaderd door de beheerder van http://www.vectra-c.be om wat How To’s te plaatsen op zijn forum. Dit was met een paar minuten geregeld en de eerste twee heb ik geplaatst.
Groet,
HansWat raar. Zijn ze niet zo happig op How to’s…. hierzo??
Ik heb er ook nog een paar voor de vectra B.Peter
12 oktober 2007 om 04:51 #17538144Origineel gepost door speaker
Origineel gepost door hans_vledder
Hoi,Ik ben benaderd door de beheerder van http://www.vectra-c.be om wat How To’s te plaatsen op zijn forum. Dit was met een paar minuten geregeld en de eerste twee heb ik geplaatst.
Groet,
HansWat raar. Zijn ze niet zo happig op How to’s…. hierzo??
Ik heb er ook nog een paar voor de vectra B.Peter
Moge,
Ik vrees het ergste Peter, of ik ben nooit op de agenda gekomen tijdens de vergadering. Zelfs niet al hamerstuk.
Groet,
Hans12 oktober 2007 om 08:08 #17538145Bij het Omega-forum hebben ze wel een How to topic die stickie is.
Moet dan bij vectra toch ook kunnen??Peter
12 oktober 2007 om 11:04 #17538146Origineel gepost door speaker
Bij het Omega-forum hebben ze wel een How to topic die stickie is.
Moet dan bij vectra toch ook kunnen??Peter
Hoi Peter,
Dat ben ik met je eens. De mooiste oplossing is een subforum onder het Vectra forum, maar dat is waarschijnlijk meteen ook het probleem. De gekozen structuur van het forum laat het niet toe …
Groet,
Hans24 oktober 2007 om 18:33 #17538147@ hans
is het mogelijk om 1 how-to te creeeren samen met speaker??????
er staan er nu 2 namelijk.
bovendien is dit topic al vol met reacties.
laat maar even weten
24 oktober 2007 om 19:43 #17538148Origineel gepost door 14XE
@ hansis het mogelijk om 1 how-to te creeeren samen met speaker??????
er staan er nu 2 namelijk.
bovendien is dit topic al vol met reacties.
laat maar even weten
Hoi 14XE,
Kan er niet gewoon een How-To forum of subforum komen zoals dit op andere forums gebeurd? How-To’s bijelkaar stoppen vind ik ook niet zo’n charmante oplossing. Ondersteund dit forum geen subforums? Met andere woorden een ‘How-To’ subforum binnen het Vectra forum?
Voor voorbeelden zie bijvoorbeeld http://www.vectra-c.com en http://www.vectra-c.be … Een hele duidelijke structuur vind ik zelf.
Groet,
Hans26 oktober 2007 om 08:17 #17538149Ben ik ook voor. Maar een nieuwe topic beginnen leek me het beste.
Het makkelijkste is toch een apart forum!!Maargoed……………………………………………………………
Peter
26 oktober 2007 om 08:32 #17538150Origineel gepost door speaker
Ben ik ook voor. Maar een nieuwe topic beginnen leek me het beste.
Peter
Hoi Peter,
Ik denk inderdaad dat verschillende How-To’s in 1 topic geen goed idee is. Reacties in de How-To’s heb ik geen problemen mee, in tegendeel …
Groet,
Hans26 oktober 2007 om 09:07 #17538151Origineel gepost door hans_vledder
Origineel gepost door speaker
Peter
Hoi Peter,
Ik denk inderdaad dat verschillende How-To’s in 1 topic geen goed idee is. Reacties in de How-To’s heb ik geen problemen mee, in tegendeel …
Groet,
HansTja.. op zich ziet het er bij de Omega’s ook netjes uit. Al zijn reacties ook heel leuk bij je How to!!
Moeilijk hoor!!!!! :hmmzPeter
26 oktober 2007 om 09:22 #17538152Origineel gepost door speaker
Origineel gepost door hans_vledder
Origineel gepost door speaker
Peter
Hoi Peter,
Groet,
HansTja.. op zich ziet het er bij de Omega’s ook netjes uit. Al zijn reacties ook heel leuk bij je How to!!
Moeilijk hoor!!!!! :hmmzPeter
Reacties zijn volgens mij essentieel … Lezer moeten kunnen reageren en vragen kunnen stellen …
Groet,
Hans10 september 2008 om 18:20 #17538153@ Hans,
Zo CC in mijn auto is een feit en het werkt ook nog ;). Via internet een 2e hands cc hendel gescoord en via een kennis die werkzaam is bij een opel dealer en die de uitdaging wel aan wilde gaan werkt het nu.
In 3 systemen dient CC aangemeld te worden:
1e Motormanagement systeem
2e CIM stuurkolom module
3e Dashboard module voor het in werking zetten van het controle lampje (overigens werkt het na de 1e 2 aanpassing al reeds.)programmeren was 38 euro ex btw, hendel 25 euro inclusief verzending.
RJ
29 december 2008 om 22:35 #17538154dus als je enkel de stuurhendel verandert kan je van 1Ne die geen cruise control heeft 1tje maken met cruise control:hmmz
of klopt dit niet?
groeten
30 december 2008 om 08:07 #17538155origineel gepost door drrj
@ Hans,Zo CC in mijn auto is een feit en het werkt ook nog ;). Via internet een 2e hands cc hendel gescoord en via een kennis die werkzaam is bij een opel dealer en die de uitdaging wel aan wilde gaan werkt het nu.
In 3 systemen dient CC aangemeld te worden:
1e Motormanagement systeem
2e CIM stuurkolom module
3e Dashboard module voor het in werking zetten van het controle lampje (overigens werkt het na de 1e 2 aanpassing al reeds.)programmeren was 38 euro ex btw, hendel 25 euro inclusief verzending.
RJ
Gefeliciteerd en veel plezier met de CC! Zo zie je maar weer, een hendel en wat programmeerwerk en je hebt CC.
Groet,
Hans30 december 2008 om 08:09 #17538156origineel gepost door CORSA2L16VALVE
dus als je enkel de stuurhendel verandert kan je van 1Ne die geen cruise control heeft 1tje maken met cruise control:hmmzof klopt dit niet?
groeten
Dit klopt. Alle Vectra C’s hebben een electronisch geregelde gasklep. Hendeltje erin, programmeren en klaar! Bij sommige modellen moet je ook nog even een koppelingsschakelaar monteren, maar bij de meeste zit deze er al. In alle gevallen is de bedrading voor deze schakelaar al aanwezig.
Succes!
Hans1 januari 2009 om 20:20 #17538157En hoe weet ik dat mijne vectra C dit heeft?
6 september 2009 om 21:02 #17538158Hoi allen,
Ook ik heb gisteren een cc ingebouwd in mijn veccie.
En zoals hiervoor allemaal besproken, klopt.
Ik had geen koppelingsschakelaar maar de bedrading lag er wel.
Dus koppelingsschakelaar en stuurhendel monteren, ECU en CIM programmeren en.. voila, ik had de luxe om te kunnen rijden met cc!
Bij mij moesten we wel eerst de CIM resetten en daarna opnieuw programmeren voordat de cc het deed!Greetz, Bono.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.