kanniekieze

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop kanniekieze

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221953
    forcemaple
      Lid sinds:
      21 May 2010

      jongens ik heb op mp een paar leuke velgjes gezien, maar ik weet nog niet wat ik wil…niet alleen het uiterlijk speelt mee, ook de prijs! Varierend van 450 euro voor de goedkoopste, tot 1200 euro voor de duurste…

      Wat denken jullie?? :P

      Deze?

      of deze???

      of toch deze…..

      De garoeten:P

      #17681598
      Makko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 July 2007

        Zeker de weten nr 1 :thumbup

        #17681599
        corsaracer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2005

          eerste!!!!

          #17681600
          wessaa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 July 2007

            de eerste , gelijk ook de duurste :jerry

            #17681601
            DarkNL08
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 March 2010

              Ik zou sowieso voor de eerste optie gaan! :wors

              #17681602
              forcemaple
                Lid sinds:
                21 May 2010

                jongens jongens! allemaal de duurste uitkiezen:P…1299 euri’s!!:wtf

                Ik vind het ook de mooiste maar idd ook de duurste. Daarnaast weet ik niet hoe deze 19″ zich verhouden tot de carosserie, vande zomer moet ik met 3 kids achterin en een dakkoffer vol rommel richting italie, ik weet niet of dat gaat lukken met die wielen….iemand ervaring???

                Ik heb nu redelijk duffe velgen , dus elke andere velg is een vooruitgang. M’v vrouwtje weet er nog niet van dus die moet ik ook nog overtuigen dat het veel beter is om andere velgen te kopen:P:P

                grtz..

                #17681603
                Makko
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  27 July 2007

                  Dan doe je met de vakantie gewone wielen erop, wel minder mooi maar wel beter te rijden.
                  Net als velen de velgen in de winter verwisselen voor gewoon staal met mooie doppen erop.

                  Gegroet

                  #17681604
                  OPC-lijntje
                    Lid sinds:
                    30 March 2010

                    Zou ook voor de eerste gaan! Al zijn de 3de zeker geen slechte 2de keus! Verder is het wat Makko zegt!

                    Succes met je keuze :thumbup

                    #17681605
                    ahrend
                      Lid sinds:
                      31 December 2005

                      Ja ,ZEKER de eerste :D:D,ik zet er, als we op vakantie gaan ,ook altijd andere velgen op,vaak zijn die (binnen)weggetjes in dergelijke landen een stuk minder dan die bij ons,en als je nou zo’n hoop geld uitgeeft en je rijdt tijdens de vakantie 1 of meer velgen naar de kl*te dan is je vakantie meteen verpest.
                      + eerlijk is eerlijk je hebt dan tijdens zo’n lange rit ook wat meer comfort,al moet ik zeggen dat 235/35/19 heeelemaal niet oncomfortabel rijd,succes met het overhalen van het vrouwtje :P

                      #17681606
                      schuitje
                        Lid sinds:
                        28 April 2009

                        optie 1!!! staan echt het mooiste onder een vec.

                        succes met de aanschaf;)

                        groetjes

                        #17681607
                        forcemaple
                          Lid sinds:
                          21 May 2010

                          origineel gepost door ahrend
                          Ja ,ZEKER de eerste :D:D,ik zet er, als we op vakantie gaan ,ook altijd andere velgen op,vaak zijn die (binnen)weggetjes in dergelijke landen een stuk minder dan die bij ons,en als je nou zo’n hoop geld uitgeeft en je rijdt tijdens de vakantie 1 of meer velgen naar de kl*te dan is je vakantie meteen verpest.
                          + eerlijk is eerlijk je hebt dan tijdens zo’n lange rit ook wat meer comfort,al moet ik zeggen dat 235/35/19 heeelemaal niet oncomfortabel rijd,succes met het overhalen van het vrouwtje :P

                          Als ik de jouwe zo zie vind ik het echt prachtig staan! alleen het volgende:

                          Een collega van mij heeft een signum met 18 inch irmscher velgen, en hij vind het een drama, hij moet erg oppassen met heuveltjes e.d. Hij zegt ook dat bij hem de vering stugger is gemaakt omdat anders de banden tegen de carosserie komen…hoe is jou ervaring hiermee?

                          Kijk, het is niet alleen de vakantie, maar ik heb regelmatig 3 kids achterin, en ik ben bang dat ik met te grote velgen teveel comfort inlever…
                          Om die reden nijg ik meer naar de 2de optie…die zijn volgens mij standaard voor bepaalde type vectra;s 17″. en ik verwacht daar niet dergelijke problemen mee….maar ok…het zijn van deze 3 wel de minst mooie..dat dan weer wel:hmmz

                          #17681608
                          Astraman
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            14 July 2004

                            Mijn top 3

                            1) 1
                            2) 3
                            3) 2

                            #17681609
                            ahrend
                              Lid sinds:
                              31 December 2005

                              Een collega van mij heeft een signum met 18 inch irmscher velgen, en hij vind het een drama, hij moet erg oppassen met heuveltjes e.d. Hij zegt ook dat bij hem de vering stugger is gemaakt omdat anders de banden tegen de carosserie komen…hoe is jou ervaring hiermee?

                              Kijk, het is niet alleen de vakantie, maar ik heb regelmatig 3 kids achterin, en ik ben bang dat ik met te grote velgen teveel comfort inlever…
                              Om die reden nijg ik meer naar de 2de optie…die zijn volgens mij standaard voor bepaalde type vectra;s 17″. en ik verwacht daar niet dergelijke problemen mee….maar ok…het zijn van deze 3 wel de minst mooie..dat dan weer wel:hmmz [/quote]

                              Als die collega van jou org. Irmschers heeft dan zijn ze in ieder geval NIET :thumbdownvoor op een Signum bedoeld,Irmscher levert maatwerk velgen dus de ET waarde van zijn velgen komt dan niet overeen met de ET waarde die op een Signum zou moeten,of hij heeft veel te brede banden.
                              Toen ik deze Vectra kocht zaten er 18 “Opel velgen op en ik moet zeggen dat het verschil in comfort tussen 18 en 19 mij erg is meegevallen:thumbup (en dan heb ik hem ook nog 3 cm verlaagd)
                              Ik zou zeggen we spreken een keer af dan kun je een stuk meerijden ,weet je meteen of het iets voor je zou zijn of niet;)

                              #17681610
                              Astra JP
                                Lid sinds:
                                12 March 2009

                                Ik zou voor de eerste gaan. De 3e set is nog een goeie 2e optie :D

                                #17681611
                                forcemaple
                                  Lid sinds:
                                  21 May 2010

                                  Als die collega van jou org. Irmschers heeft dan zijn ze in ieder geval NIET :thumbdownvoor op een Signum bedoeld,Irmscher levert maatwerk velgen dus de ET waarde van zijn velgen komt dan niet overeen met de ET waarde die op een Signum zou moeten,of hij heeft veel te brede banden.
                                  Toen ik deze Vectra kocht zaten er 18 “Opel velgen op en ik moet zeggen dat het verschil in comfort tussen 18 en 19 mij erg is meegevallen:thumbup (en dan heb ik hem ook nog 3 cm verlaagd)
                                  Ik zou zeggen we spreken een keer af dan kun je een stuk meerijden ,weet je meteen of het iets voor je zou zijn of niet;)

                                  hoi Ahrend

                                  De velgen die onder mijn collega zijn signum zitten, zijn deze:

                                  http://www.irmscherbenelux.nl/ProductDetails.aspx?ProductId=9910094

                                  Dat zijn originele irmschers, EN wel degelijk geschikt voor zijn signum. Ik weet zo niet wat voor banden hij er op heeft zitten, dat zal ik nog es nakijken.

                                  Wat mijn keuze voor velgen betreft:
                                  In overleg met mijn wederhelft heb ik besloten om ws toch voor die 18″ spaken te gaan. (optie 3)
                                  De OPC’s zijn absoluut de mooiste, maar ook de duurste, en zo vlak voor de vakantie had ze daar wel wat moeite mee, en dat begrijp ik ook wel. Het compromis is dat ze wel akkoord kon gaan met die 18″ ( het maakt haar niet uit welke velgen ik neem, maar wel wat ze kosten :P), maar dan wel NA de vakantie…

                                  Wat is jou ervaring met 18″ onder jou vectra? is je onderstel aangepast voor de grotere velgen? en zo ja wat voor aanpassingen?

                                  Gr, Eric.

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.