Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kan verwijderd worden.. Project gestopt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2009 om 08:31 #17385259
Voor mij houd het op man.Mijn koppaking ligt eruit en ik ben er klaar mee.
Ik zit nu toch in een tyfus tijd omdat mijn vader stervende is.1 juni 2009 om 08:55 #17385260origineel gepost door Ericjuh
Corsa past ook niet, daar is de stab net te lang voor, gister geprobeerd :)Heb hier nog wel een ander tussenstuk liggen, maar die is oerlelijk… en ik niet weet hoe je fijn moet polysten :P
Groeten Eric
niet voor a corsa idd, maar voor b corsa dan? ik denk b corsa..
1 juni 2009 om 15:23 #17385261origineel gepost door Spijkcity
Voor mij houd het op man.Mijn koppaking ligt eruit en ik ben er klaar mee.
Ik zit nu toch in een rot tijd omdat mijn vader stervende is.Hey Diem,
Klote van de Astra, en sterkte met je vader..
Groeten Eric
1 juni 2009 om 21:27 #17385262Dank je man
2 juni 2009 om 06:49 #17385263Heeyz,
Gister een leuke avond gehad.
Had zo’n zin om na een dagje Dierentuin Emmen, s’avond proberen het blok erin te lepelen.
Zo gezegd zo gedaan… Eerst maar even rondgebeld voor en takel.
Daarna met Febiansan de takel opgehaald bij E+B Kadett .. Samen naar de box gereden..Er moesten wel weer wat delen gedemonteerd worden van het blok, anders kregen we um er nooit in… met enige aanpassing en hulp van E+B kadett’s vriendin.
We begonnen om ongeveer 20.30 en om 22.00 lag het blok erin.
Vanavond rustig verder met het weer aan te sluiten van de stekkers e.dHier de motor van beugel naar takel :)
Hier de Koppelingsplaat/Drukgroep gemonteerd, daarna de versn.bak er maar op :)
Schuin, schuiner, schuinst…..
En daar ligt ie dan……
Vanavond meer foto’s
Groeten Eric
(ps… let niet op de gepaste kleding die ik draag)
2 juni 2009 om 07:02 #17385264geweldig man!! das nog eens vooruitgang !!!!
2 juni 2009 om 07:32 #17385265heb zelf 3 opels uitelkaar liggen.
ben ik weer met iemand anders zijn opel bezig.:hmmzmaar blok moest er nodig weer in.
en kun je eerst alleen weer verder.hopen dat hij rijd voor opel treffen in papenburg.
2 juni 2009 om 08:36 #17385266I know…. als je nou gewoon eerst je B-Kadett gaat klaarnmaken, dan je turbo.. Corsa komt later wel…. :)
En zoals Chan zei: Haar vw rijdt altijd wel :)Ben blij dat je me geholpen hebt, nu kan ik óók verder een stukje verder.
Groeten Eric
2 juni 2009 om 14:14 #17385267netjes man, zohad ik hm er ook ingelepeld, maar ja moest er gelijk weer uit, was de achterste baksteun rubber vergeten te monteren. nice pics . ps nog een beetje met je kabelboom gepuzzeld.
wacht zelf effe op mijn nwe stekkers om de boel aan te sluitendus geen gekloot met solderen of plakken, gewoon plug en play maken
diem sterkte met je vader,
2 juni 2009 om 16:24 #17385268origineel gepost door Xe_freakgrunn
dus geen gekloot met solderen of plakken, gewoon plug en play maken
goed idee van die site… ook even geshopped :)
Groeten Eric
2 juni 2009 om 16:31 #17385269oeps hadden we beter de verzendkosten kunnen delen hahahha
2 juni 2009 om 16:49 #17385270tjah, maakt niet meer uit :) net besteld :P
5 juni 2009 om 16:26 #17385271Hier nog een paar foto’s
Had de stekkers voor de kabelboom óók binnen gekregen, dus meteen donderdag bezig geweest.
Alléén hou ik 4 kabeltjes over….
Iemand een idee, waarvoor deze dienen
-Wit/Geel
-Groen
-Grijs
-Wit/GrijsVerder zijn de meeste slangen/kabels aangesloten, moet alleen een andere koelvloeistof slang hebben, want die ik nu heb is te kort..
Denk dat dit door de chromen water-buis achter het blok komt, want tuitje zit héél ergens anders..Helaas zijn er wel wat dingen licht beschadigd toen de motor geplaatst werd, even met een lakstiftje bijwerken lijkt me geen slecht idee :)
Moet nu alleen nog de bedrading van de dynamo aanpassen, aandrijfassen monteren en wachten tot ik mijn andere spruitstuk binnen heb…
Groeten Eric
5 juni 2009 om 17:07 #17385272dat ziet er weer goed uit die motor. wordt ook wel eens tijd dat die weer gaat lopen.:P
5 juni 2009 om 17:23 #17385273jah hallo…..
Beetje hulp zo nu en dan zou wel handig wezen :P
Btw.. Jou cabrio is ook mooi geworden :)
Groeten Eric
5 juni 2009 om 22:16 #17385274he kabels al aangesloten zo te zien, ziet er gelijk netjes uit of niet.alleen die 4 nog, vandaag zelf effe andere slangen gehaald en klemmen, moet alleen nog een krul slang zoeken voor de boven aansluiting radiateur, orginele x16xe is net te kort…..
5 juni 2009 om 22:25 #17385275maar kan je geen elecktrische schema bij de opel dealer regelen. lijkt me wel dat ze daar technische handboeken hebben. mischien willen ze wel een kopietje meegeven
6 juni 2009 om 05:57 #17385276Ey XE
heb je geen bericht gehad van je neefje. Die heb ik de afgelopen 2 dagen gebeld, hij zou wat dingen aan je vragen…
Nooit geen reactie gehad :PGroeten Eric
6 juni 2009 om 12:21 #17385277hey eric,
goed bezig jonge :D
ik probeer maandag of dinsdag om je pakketje op te sturen.
heb late ploeg, dus als je na 14 uur niks meer van me hoort weet je dat alvast :P6 juni 2009 om 14:47 #17385278zo.. beste vooruitgang vandaag… Kameraad van me heeft me geweldig geholpen, met van alles en nog wat..
Allereest de slangen van de oliekoeler gemonteerd…
Daarna de aandrijfassen erin gezet..
Radiateur erin, slangen gemonteerd..
Een paar overige stekkers aangesloten…Toen even bezig geweest in het interieur.. 1e chromen deurgreep gemonteerd, de kabels netjes verlegd van de audio etcetc… dus dashboardkastje en de rest kan er óók weer in :)
Tevens heb ik een mooie set kuipstoelen gezien, die ik misschien ga kopen.
Ben ook op zoek naar ander tapijt (zwart) en een mooie zwarte matten set met de Opdruk AStra in het geel en een gele rand..( heb ze ooit eens ergens zien staan…..
Moet alleen de remmen even opnieuw ontluchten, Koelvloeistof en olie tanken :)
Nu is het wachten op mijn nieuwe 4-1 spruitstuk en dan nog op zoek naar een Kat.(of vv) dan kan de complete uitlaatlijn eronder…. en dan zullen we zien wat er gebeurd…. zelf ben ik bang, dat er iets fout zal gaan..Zal binnenkort ook eens de schuur en mijn box opruimen…. heb zoooooveeeeeel onderdelen over en/of teveel…
Ik hou jullie op de hoogte :P
Groeten Eric
6 juni 2009 om 15:13 #17385279origineel gepost door Ericjuh
jah hallo…..Beetje hulp zo nu en dan zou wel handig wezen :P
Btw.. Jou cabrio is ook mooi geworden :)
Groeten Eric
dank je :P
alleen paste die bumper voor geen meter.
maar ik heb de auto bijna alleen klaar gemaakt.
gewoon niet te veel achter je PC en op de bank zitten.:jerry:jerry:jerrylaat je niet gek maken soms duurt het wat langer dan je zelf wilt , maar als als de auto eenmaal klaar is ben je het weer gauw vergeten.;)
ga zo door en het komt goed.6 juni 2009 om 15:31 #17385280AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Ericjuh
Heeyz,Gister een leuke avond gehad.
Had zo’n zin om na een dagje Dierentuin Emmen, s’avond proberen het blok erin te lepelen.
Zo gezegd zo gedaan… Eerst maar even rondgebeld voor en takel.
Daarna met Mr.F me de takel opgehaald bij E+B Kadett .. Samen naar de box gereden..:hmmz Wow.. Ik kan me niet herineren dat ik een takel heb opgehaald :P
6 juni 2009 om 16:43 #17385281lol, zijn er 2 op dit forum dan?
Ahhhh wacht ben in de war :P
6 juni 2009 om 17:09 #17385282AnoniemLid sinds:
1 January 1970denk niet dat dat kan :P
6 juni 2009 om 21:52 #17385283Hey Eric, goed bezig geweest vandaag zo te horen met de station :D
word tijd dat hij weer rijd :D
mijn roestbak rijdt sinds vandaag ook weer (massa op de benzinepomp was nait goud!!)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.