Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kan verwijderd worden.. Project gestopt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 januari 2008 om 17:14 #17385084
Vandaag weer even aan het passen en meten geweest en wat foto’s gemaakt.
Foto’s zullen vanavond erop staan :)
(edit) geen tijd voor gehad……
22 januari 2008 om 20:47 #17385085Waar blijven de :kewlpics??
:jerry:jerry
22 januari 2008 om 22:44 #17385086origineel gepost door Ericjuh
Yep, die komt daar (als) te liggen, we moeten dat ding toch ergens kwijt als we strax met de kleine wegwillen.De randen bovenin zullen extra stevig worden en krijgen dezelfde hoogte als de kist.
En de kist pas net 1 cm onder het zeil, dus dat gaat allemaal goed komen.
Greetz Eric
als je die kinderwagen boven op het afdekzijl legt , dan hoop ik toch wel dat een veiligheids rek achter de bank heb zitten. je wilt toch niet mee maken dat je bij een noodstop je kind wordt aangereden door een kinderwagen.:hmmz
23 januari 2008 om 00:02 #17385087origineel gepost door kadettcoupe1976
origineel gepost door Ericjuh
Yep, die komt daar (als) te liggen, we moeten dat ding toch ergens kwijt als we strax met de kleine wegwillen.De randen bovenin zullen extra stevig worden en krijgen dezelfde hoogte als de kist.
Greetz Eric
als je die kinderwagen boven op het afdekzijl legt , dan hoop ik toch wel dat een veiligheids rek achter de bank heb zitten. je wilt toch niet mee maken dat je bij een noodstop je kind wordt aangereden door een kinderwagen.:hmmz
Komt nog een hondenrek tussen :)
23 januari 2008 om 13:45 #17385088origineel gepost door Ericjuh
origineel gepost door kadettcoupe1976
origineel gepost door Ericjuh
Greetz Eric
Komt nog een hondenrek tussen :)
Die zat er nog in……………of had je die alweer verkocht:jerry
23 januari 2008 om 16:25 #17385089:wtf das waar ook. hahahah helemaal vergeten :)
En anders mijn hoofdsteunen achter wat hoger :):)
23 januari 2008 om 16:44 #17385090foto’s:D
23 januari 2008 om 19:30 #17385091origineel gepost door Spijkcity
foto’s:DHier een foto van één M3 spiegel :)
Hier nog het laatste gedeelte wat gespoten moet worden :), ben nog op zoek voor een andere.
tevens klepje met airbrush
Hier een picca van me NOS switches voor neon e.d weet ik veel wat :)
En hier nog ff een foto van me middenkonsole.
en als laatst, me vieze auto :) moet nodig weer me assie wassen en poetsen :)
Greetz Eric
23 januari 2008 om 19:58 #17385092En daar komt het volgende…
Alle extra’s en dingen die ik moest hebben en heb gedaan en gekocht en gemaakt :)
RVS laten ponsen, heb een assie en dat blok zal er dan ook in zitten :)
Bobine ook maar voorzien van een nieuw jasje :)
Op het werk druk bezig met de distributiekap, moet nu nog gespoten worden….. Yellow :)
Voor
Na (de letters word aan gewerkt)
Zegt genoeg, hier op het forum gekocht :)
Ff geknutseld aan me lmm :)
chroom, gepolyst ??? dan dit ook maar erbij :)
Dit had ik niet bij het blok gekregen.
voor 4 deuren ook maar aangeschaft :)
ook deze moest ik nog apart kopen :S
Accu strax ook voorzien van blingerdebling
Ook maar aangeschaft
ff checkuh.
Zo stond ie er een tijdje geleden bij
Aangezien ik airco en alles via de multieriem heb word ook de XE voorzien van het benodigde
Dit was een project… is even uitgesteld :)
Deze komen er ook nog op…..
Zo nu nie meer zeuren om :kewlpics
23 januari 2008 om 21:42 #17385093zo dan,goed bezig zeg:wors:wors:wors:wors
23 januari 2008 om 21:56 #17385094Goed bezig Eric,doet me goed om m,n oude station zo vertroeteld te zien worden;)
Zoek je het gedeelte waar de LPG schakelaar in zit:hmmz
Volgens mij moet ik dit nog ergens hebben……….help me ff onthouden,wordt ook een dagje ouder:P
23 januari 2008 om 21:59 #17385095origineel gepost door Ronald
Goed bezig Eric,doet me goed om m,n oude station zo vertroeteld te zien worden;)Zoek je het gedeelte waar de LPG schakelaar in zit:hmmz
Volgens mij moet ik dit nog ergens hebben……….help me ff onthouden,wordt ook een dagje ouder:P
Jaaah, dat hele stuk zoek ik nog, want anders zit ik met zo’n groot gat :)
Als je die kan vinden, zou je me dan kunnen u2uen?
Greetz Eric
23 januari 2008 om 23:59 #17385096ziet er mooi uit!
24 januari 2008 om 02:00 #17385097Dank je Supreme… maar ben er nog lang niet…
Qua andere motor zat/zit alles tegen.
Aan de Assie zelf, kan ik zelf genoeg doen:)
Groeten Eric24 januari 2008 om 07:04 #17385098kan ik ericjuh inhuren als ie klaar is met zijn eigen project? :kewlpics
die achterlichten van GM tuningparts zijn wel cool, alleen jammer dat het er deze maand niet inzit.
heb ook al angeleyes en een reparatie die betaald moeten worden :fy1
goed bezig ericjuh :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
24 januari 2008 om 16:03 #17385099origineel gepost door Ruud1984
kan ik ericjuh inhuren als ie klaar is met zijn eigen project? :kewlpicsHuh… waarom dan ruud:)
haha
24 januari 2008 om 18:26 #17385100origineel gepost door Ericjuh
origineel gepost door Ruud1984
kan ik ericjuh inhuren als ie klaar is met zijn eigen project? :kewlpicsHuh… waarom dan ruud:)
haha
omdat het er erg goed uitziet!!
zo handig ben ik niet :D
schroefje en kabeltje hier en daar en dan houd het op :D24 januari 2008 om 18:49 #17385101Tjah, gewoon proberen zo heb ik alles gedaan en gemaakt, allen qua motoren reviseren heb ik nú wel hulp nodig :):)
Ben dus momenteel bezig met het ombouwen van een Vectra teller naar Digitaal…
Begint er goed uit te zien…
Helaas drama gehad (katten) kon overnieuw beginnen :)zit weer in de poly en plamuren gaat binnenkort beginnen :)
Ben vandaag begonnen met de nieuwe plek voor mijn BC
klaar te maken (onder handschoenenvakkie) en er zal nog wat bij komen, maar moek ff nadenken wat :) hahahaFoto’s volgen nog wel een x
Greetz Eric
26 januari 2008 om 23:50 #17385102hmzzz…. rook?? kijk nog eens goed… ja hoor rook… nou stoom…. me vooruit en zijruiten beslaan…. mijn benen worden warm…. Het begint te meuren naar kattepis… WTF.
REM !!!!!!!!!!! aan de kant, motor uit….
onee… ja hoor….
Dikke pech kachelradiateur gesprongen….
:fy1 klotezooi….
Maar gauw de Xe klaarmaken…..
Greetz Eric
27 januari 2008 om 11:38 #17385103balen ericjuh, hopelijk heb je het probleem vlug opgelost…
katten zijn idd rotbeesten als ze hun behoeftes doen waar het niet hoort.
of ze pissen op je jas, of je vind een mooit hoopje voor de kattenbak :arguekachelradiateur is hopelijk neit te duur en te moeilijk om zelf te vervangen hoop ik voor je
27 januari 2008 om 18:04 #17385104origineel gepost door Ruud1984
balen ericjuh, hopelijk heb je het probleem vlug opgelost…
katten zijn idd rotbeesten als ze hun behoeftes doen waar het niet hoort.
of ze pissen op je jas, of je vind een mooit hoopje voor de kattenbak :arguekachelradiateur is hopelijk neit te duur en te moeilijk om zelf te vervangen hoop ik voor je
Euhmm… ik bedoelde dat KOELVLOEISTOF naar KATTEPIS ruikt.
Die katten van me komen ECHT niet in me auto :):):)
En radiateur kost iets van 65 ex btw….
Alleen is het een pokkewerk die te vervangen…
Morgen eerst een tijdelijke oplossing doen :)
Dan maar ff geen verwarming(die ik toch nooit gebruikt)Maar…… ben wél een ding wijzer…. Dit verklaarde het vochtprobleem denk ik ook :)
Greetz Eric
27 januari 2008 om 18:26 #17385105dan is het oude koelvloeistof geweest.
ik heb eens een keer een systeem geflushed en dat stonk naar rioollucht, dat was echt niet normaal.heb ik nog een vraag voor je, aangezien je nu bezig bent met audio etc.
en waarschijnlijk ook het aansluiten van de versterker.
wat is de handigste plek om kabels van de accu (motorruim) naar het dashboard te trekken.
heb de mistlampen werkend gekregen etc, maar alles ligt nog in het motorruim.
ik heb overigens ook geen zin om het hele dashboard te demonteren.
dus alle tips zijn welkom.27 januari 2008 om 18:33 #17385106origineel gepost door Ruud1984
dan is het oude koelvloeistof geweest.
ik heb eens een keer een systeem geflushed en dat stonk naar rioollucht, dat was echt niet normaal.Oud… heb vorige maand alles eruit laten lopen en alles ververst… net zoals mijn olie :)
30 januari 2008 om 14:17 #17385107Ok…. Fuck it met die kachelradiateur..
Heb gister een nieuwe gekocht :)
+slangen en splitters (je weet maar nooit)Tunnel er al uit gehaald (heb er nu géén zin in)
handschoenenvakje, direct het onderste vakkie mee naar binnen genomen voor een projectje :)Als ik zin heb, vervang ik die kachelradiateur wel :)
Zoals ik al zei… Gister even druk bezig geweest met vanalles en nog wat….
Alvast even bewerkt met fleece.. hier zal, als het klaar is mijn boordcomputer in komen en nog iets… maar zal nog even kijken wat :)
Mijn andere digiteller ff verder geschuurd.. (check de tribal erin) en bezig met verdere afwerkingen, en dan in kleur spuiten :)
Vanmiddag even bij mijn andere vriendin wezen kijken en even wat dingen gedaan.Hoop dat de onderdelen dit weekend er zullen zijn… Dan kan ze weer in elkaar gezet worden…
Hier de stuurbekrachtigingspomp erop gemonteerd..
Maar aangezien mijn C20XE dit er niet op had en de X20XEV alles via de multieriem heeft lopen, dit tóch maar wel aangeschaft… (scheelt me weer)
Nokkenassen er voorzichtig uit gelepeld :)Keep y’ll posted :)
Greetz Eric
30 januari 2008 om 15:15 #17385108ziet er goed uit eric,
ga zo door:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.