Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kan verwijderd worden.. Project gestopt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 april 2010 om 08:20 #17385359
hey eric mooi project.!!!netjes.heb eeb vraagje zou je me een uitleg kunnen geven van het samenstellen en afwerken vd astra klok en digidash van kadett naar astra .zie dat je ergoed in bent mvg wes
3 april 2010 om 10:54 #17385360kadett digidash,astra tellerbak.
Allebij goed uitelkaar halen. digidash verwerken in de astrateller. afwerken, aansluiten en klaar is kees :)4 april 2010 om 07:27 #17385361ok bedankt,maar zou je me wat uitgebreider kunnen vertellen evt met fotos ,zodat t me ook in 1 keer goed lukt mvg wes
4 april 2010 om 08:03 #17385362Jawel, maar niet in mijn topic :)
Dit topic gaat over de verbouwing van mijn Astra, niet hoe ik een digidash voor Astra’s kan maken :)4 april 2010 om 11:24 #17385363Vandaag wat dingen gekocht via Ebay.
De veerpootbrug had ik afgelopen week al gekocht, deze zal geel/zwart gespoten worden.
Schakelweg verkorter
60mm RVS RaceKatalysator
Schermschroefjes
Andere lichtschakelaar, hier zal ik een groen ledje in plaatsen.
Keep ya updated
4 april 2010 om 13:18 #17385364weet je al of je mee gaat naar assen de 24ste van mei?
Groetjes Sebas :)
4 april 2010 om 13:20 #17385365Wat is er in mei dan?
Duitse auto dag?
Ga misschien wel heen, maar niet met de station. :)
Groeten Eric
4 april 2010 om 13:46 #17385366ow ja idd DAF is er dan
jammer dat je niet met de station gaat :(
4 april 2010 om 14:00 #17385367wrom jammer, ga niet met een half gebakken astra heen :)
En in mei heb ik de belastingcenten nog niet om de auto te laten spuiten :)Iedereen zal/kan um bewonderen als ie 200% af is, en niet eerder ^^
Denk dat het Juli/Augustus word, misschien iets later, dan gaat ie ook meteen naar de nieuwe plek voor stalling en klusruimte:)
Greetz Eric
4 april 2010 om 21:37 #17385368Wat een klote pasen, kon helaas dit weekend niet naar de Astra ivm het pokke weer.
(Mijn Audio-gedeelte)
Dus zaterdag en zondag druk bezig geweest met nieuwe ontwerpen en uitvoeren van de nieuwe looks van de kofferbak :)
Had afgelopen week al wat getekend en een paar mallen van karton gemaakt.
Afgelopen donderdag de basis gezaagd uit 18mm MDF,Bakken voor de versterkers gemaakt, gepast en bewerkt waar nodig.De versterkers hadden allebei donker plexiglas erop met veel chroom en text, alles compleet verwijderd, bewerkt en de versterkers voorzien van lekker transparant plexiglas, óók even afgekit.
Toen beide platen op elkaar geschroefd en lekker met de deco aan de slag.
Bakken weer op de basis geplaatst en beide voorzien van stretchdoek.De eerste 2lagen polyester op de zijpanelen zitten erop.
Maandag de boel verder bewerken en verstevigen.Zodra het weer een beetje opklaart, ga ik met fleece doeken de basisplaten één geheel laten worden met de vormen van het huidige plastic achter in de station.
Voor dit klusje zal ik het plastic weer moeten monteren en helemaal afplakken met folie/tape.Daarna zal het weer in de Polyester gezet worden voor een compleet resultaat.
En dan begint het geklooi met plamuren en schuren…. sigh:pukeDe foto’s komen gauw.
Groeten Eric
5 april 2010 om 07:45 #17385369hoi eric
snap t ,heb eeb eigen topic erover als je t me daar zou willen uitleggen aub!!kijk onder wes 155 en je ziet de topic staan.alvast bedankt5 april 2010 om 07:47 #17385370trouwens ben benieuwd hoe ie straks uitziet as ie klaar is.heb er ook al eens aan gedacht om een station LET te bouwen maar helaas moeten afblazen ivm komst baby en invordering rijbewijs wat me nu in totaal al 3000 heeft gekost maar ja in ieder geval net werk geleverd mvg wes
5 april 2010 om 07:53 #17385371Ja, ik weet hoe het is.
Heb hier een slopert lopen van bijna 2 en we hebben óók net een huis gekocht in Okt. en ben afgelopen Dec. getrouwd.
Geld moest dus even rollen voor het eind van het jaar, nu beetje bij beetje aan het sparen en spullen bij elkaar sprokkelen voor een beter resultaat.Één ding scheelt wél… Heb nu een grote tuin waar ik straks gewoon bezig kan.. en als straks de zolder klaar is, verkas ik daarheen :) voor de kleinere projecten.
Groeten Eric
5 april 2010 om 13:54 #17385372ERIC,
kei vet wat je allemaal doet met je astra, maar 1 ding kan echt niet. dat lelijke hitteschildje.
die moet je eraf halen
ik koop hem wel :jerry
5 april 2010 om 15:34 #17385373:P:P eg nie :)
15 mei 2010 om 20:47 #17385374Nog vordering gemaakt met je projekt?
15 mei 2010 om 22:23 #17385375FF op laag pitje…. Zomerplannen liggen klaar.
2 augustus 2010 om 20:57 #17385376Zóóó,
Daar zijn we weer, terug van weggeweest.
Ivm werkzaamheden in en om het huis, geen tijd (laat staan zin) gehad met de Astra verder te gaan.
Daar gaan we…. :)
In de vakantie een andere achterbumper gekocht en zostraks de bijpassende bumperlip.
Gister wat Informatie gekregen ivm het lassen van de nieuwe achterschermen en het compleet overspuiten van de Astra.
Ik zal aankomende tijd de motorkap beter passend moeten maken, achterklep spoiler monteren en de bumperlip strak op de achterbumper moeten plakken :):)
Zonet even de Astra op gezocht ivm opruimen van de huidige box. Deze zal per 1 September leeg moeten zijn, omdat ze de boel gaan slopen..
Helaas voor mij, maar het geeft me toch even een setje om even bezig te gaan.De achterbumper zit er op en de voorbumper zit ook vast..
Nieuwe accu erin gezet en…. Starten en lopen..
Digidash is nu 3/4 aangesloten en daar ga ik deze week mee verder.
Thats it for now..
Morgen weer verder.
Ciao..
2 augustus 2010 om 21:19 #17385377goed om te horen dat je er weer mee bezig bent :D
afbouwen die auto :angel
2 augustus 2010 om 21:22 #17385378heb je die schermschroeven online gekocht, zoja waar ? :P
3 augustus 2010 om 14:13 #17385379Ben bezig Sebas.
Glenn bedoel je die deze?
Vandaag verder bezig gegaan met het metalen hondenrek en de stabilisator stang. Morgen 1e laklaag.
Verder weer wat uit de box gehaald en op zolder gelegd…
Groeten Eric
8 augustus 2010 om 13:58 #17385380Hey,
Vandaag even de Astra opgezocht en wat kleine dingen gedaan, heb de subkist en allerlei onderdelen enz enz naar huis gebracht.
Afgelopen week op het werk met de stabilisator stang bezig geweest en in kleur gespoten.
voor
na
Verder zit het hondenrek in een nieuw laagje lak.
En ben bezig geweest met het instrumentenpaneeltje in de a-styl.
Óók heb ik nieuwe motorkap lifsts binnen gekregen en een nieuwe alu dakantenne.
-Electrische ramen aangesloten
-Gasveren achterklep en slot aangesloten.
-Kabels van de achterklep doorgevoerd
-Box verder opgeruimdVerder wat foto’s gemaakt van de Assie.
En de reden voor nieuwe achterpanelen..
Achter de bumper zit dus beste schade :):)
En aan deze kant ROEST :fy1 bij de tankdop en de oude gasaansluiting..
Zó… verder staat alles klaar voor dinsdag.
Straks nog even de lichtschakelaar omsolderen naar Groene Led en dat was het wel weer voor vandaag.
Binnenkort maar weer eens aan de slag met het interieur.. qua audio e.d.
Groeten Eric
8 augustus 2010 om 14:49 #17385381origineel gepost door Ericjuh
Ben bezig Sebas.Glenn bedoel je die deze?
Vandaag verder bezig gegaan met het metalen hondenrek en de stabilisator stang. Morgen 1e laklaag.
Verder weer wat uit de box gehaald en op zolder gelegd…
Groeten Eric
okok :P had gehoopt dat je ze bij een onlineshop oid had gehaald :P Ebay doe ik eigenlijk niks mee.
Bedankt in iedergeval ! :)
8 augustus 2010 om 15:18 #17385382word een mooie station zeg:wors, voorkant vind ik erg bruut:thumbup:agent
Ga zo door.
Groeten
8 augustus 2010 om 15:20 #17385383Gaat er goed uit zien Eric:wors:wors:wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.