Kan nu eindelijk aan de vectra gaan werken!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kan nu eindelijk aan de vectra gaan werken!

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230347
    RAYMOND.design
      Lid sinds:
      14 February 2006

      Ik heb nu al bijna een jaar allerlei spullen voor de vectra in huis en nog steeds geen tijd en heel belangrijk, geen ruimte gehad.
      Heb sinds een paar weken een kleine bedrijfsunit gehuurd en
      heb naast mijn gewone werkzaamheden, nu ook ruimte om aan de vec te werken.
      Rubbers, bougies, wielen, verlagings set, koplampen, xenon, ramen, plaatwerk bijwerken, trekhaak aanpassen voor L+R demper, 1 arm wisser, gordels, booskijkers maken en lassen, wielranden omrollen, gril, reclamebelettering,
      wrapfolie op een gedeelte aanbrengen, enz.

      Ik zit alleen nog met m’n radio, doet het nog steeds niet.
      Ik ga maar naar de dealer om de fabriekscode op te vragen, kosten €32,50 en vooraf betalen.

      Kan iemand mij vertellen of ik nog ergens tegenaan loop als ik de accu ontkoppel tijdens het lassen? Ik ben nog steeds niet goed ingelezen mbt de elektonica van de vec.(en andere auto’s met veel elektronica).

      #17787000
      crazijbertje
        Lid sinds:
        11 April 2006

        oh en de cali dan???

        die ligt helemaal stil???

        gr bertje:agent

        #17787001
        RAYMOND.design
          Lid sinds:
          14 February 2006

          [rquote=1829736&tid=139553&author=crazijbertje]oh en de cali dan???

          die ligt helemaal stil???

          gr bertje:agent[/rquote]

          Yep, maar die gaat niet weg.
          Staat nog steeds op dezelfde plek en het plan is om er in ? mee verder te gaan.
          Zelfs mijn vrouw vindt nu dat ik ‘m niet weg moet doen en dat wil ik horen.:P

          Vectra wordt bedrijfsauto en dus zo ook op naam van het bedrijf te staan. Deze is dus ff belangrijker dan de calibra.
          Calibra staat bij mij nog steeds op 1.

          Mijn vrouw rijdt nog elke dag met haar 106 uit ’93 en die wil ook gewoon geen andere auto, betekent wel dat het onderhoud en aanpassingen voor mijn rekening zijn.

          #17787002
          sw_reijnders
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 October 2005

            dat is wel vet relaxed dat je een bedrijfspand hebt :D
            ik zou echt direct een leuk 2-koloms bruggetje halen van Marktplaats.

            keep on the good work en hou ons op de hoogte :thumbup

            #17787003
            Jerremy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 October 2004

              [rquote=1829597&tid=139553&author=RAYMOND.design]Ik Kan iemand mij vertellen of ik nog ergens tegenaan loop als ik de accu ontkoppel tijdens het lassen? Ik ben nog steeds niet goed ingelezen mbt de elektonica van de vec.(en andere auto’s met veel elektronica).

              [/rquote]

              Afgezien van electronica in de auto let ook op lagers, die vinden het ook niet fijn als daar (te) veel stroom doorheen gaat. dus altijd de lasklem zo dicht mogelijk bij je te lassen gedeelte indien lagers in de buurt.

              #17787004
              RAYMOND.design
                Lid sinds:
                14 February 2006

                [rquote=1829944&tid=139553&author=sw_reijnders]dat is wel vet relaxed dat je een bedrijfspand hebt :D
                ik zou echt direct een leuk 2-koloms bruggetje halen van Marktplaats.

                keep on the good work en hou ons op de hoogte :thumbup[/rquote]

                Uuuuuuuh, ik zei kleine bedrijfsunit en dat heeft niets weg van een bedrijfspand.
                Voor mij is het nog groot, maar voor velen nog steeds klein hoor.
                Het is wel 370 cm hoog.:P

                #17787005
                RAYMOND.design
                  Lid sinds:
                  14 February 2006

                  [rquote=1829963&tid=139553&author=Jerremy][rquote=1829597&tid=139553&author=RAYMOND.design]Ik Kan iemand mij vertellen of ik nog ergens tegenaan loop als ik de accu ontkoppel tijdens het lassen? Ik ben nog steeds niet goed ingelezen mbt de elektonica van de vec.(en andere auto’s met veel elektronica).

                  [/rquote]

                  Afgezien van electronica in de auto let ook op lagers, die vinden het ook niet fijn als daar (te) veel stroom doorheen gaat. dus altijd de lasklem zo dicht mogelijk bij je te lassen gedeelte indien lagers in de buurt.[/rquote]

                  Oké, maar ik bedoel eigenlijk of ik tegen dingen aan loop als ik de accu weer aansluit?
                  Heeft het invloed op de elektronica?
                  Ik bedoel, een andere chip gemonteerd en m’n radio krijg ik met geen mogelijkheid meer spelend, code werkt ook niet.
                  Dus ik knijp ‘m wel als ik de accu ontkoppel.

                  #17787006
                  Erik
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 December 2006

                    waarom gebruik je geen accu beschermer ?
                    http://www.heelgoedgereedschap.nl/Webwinkel-Product-2604330/BGS-overvoltage-protectie-12V..html

                    dan hoeft je accupool ook niet los heb je ook geen problemen mat radio code’s

                    gr erik

                    #17787007
                    RAYMOND.design
                      Lid sinds:
                      14 February 2006

                      [rquote=1836452&tid=139553&author=erosnl]waarom gebruik je geen accu beschermer ?
                      http://www.heelgoedgereedschap.nl/Webwinkel-Product-2604330/BGS-overvoltage-protectie-12V..html

                      dan hoeft je accupool ook niet los heb je ook geen problemen mat radio code’s

                      gr erik [/rquote]

                      Thanks.
                      Heb dat altijd onnodig gevonden, omdat ik altijd gewoon de accu er uit haalde, bij de calibra bv.
                      Wat is het risico als ik bij de vec de accupool losmaak?
                      Radio maakt iig niet meer uit!

                      #17787008
                      wim-v6
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 August 2005

                        accu kan gewoon los hoor bij de Vectra.

                        Willem

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.