Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › KAN NIE KIEZEN NIE
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 maart 2009 om 20:09 #17209068
na lange tijd begint het weer te kriebelen.
ik ben weer een verbouwing van mijn kadett aan het bedenken, maar wil jullie mening eens horen.
ik twijfel tussen een turbo of een dikke v6.
wil ook weer een ander kleurtje, hij is nu mat electric orange.
dus welke motor en welke kleur.
hoor het graag.
het blijft wel een 4×4.groeten.
4 maart 2009 om 20:20 #17468835uhm moeilijke keus het probleem met turbo’s is dat ze na zoveel km gereviseerd moete worden.
heb ik toen iemand hore zegge correct me if im wrongen een v6 is wel dik in een kadett maar het aantal pks vergeleken met een turbo :wub
en de lekkere blowoff mis je bij een v6:Pqua kleur op een kadett zou ik hem denk ik iets met parelmoerblauw doen.
is net wat jij een mooie kleur vind;)4 maart 2009 om 20:22 #17468836targa dak ? :’) zonder gekheid..
Waarom geen V6 Turbo ? dat ben ik nog niet tegen gekomen. Heb er zelf aan zitten denken voor in men Kadett alleen heb ik de kennis nog niet om zelf dat te construeren. Zal misschien een grote uitdaging worden maar als het project slaagt zal het zeker weten een aparte verschijning zijn.
4 maart 2009 om 21:42 #17468837ik zou er een z20let/leh in leggen. het is nog nie veel gezien en die blokken zijn kwa prijs tegenwoordig ook wel interesant.
de kleur zou ik voorlopig ff zo laten, vind het wel dik zo king:4 maart 2009 om 22:01 #17468838x30xe of y32se
is dik man
heb evt wel ophangsteunen voor de v6 :P(niet te koop maar kan nagemaakt worden)
of met orginele steunen kan ook k weet hoe t moet in een dett
turbo is dikke sound van de blow-off
v6 geluid is ook vet
tsja moeilijke keuze
4 maart 2009 om 22:18 #17468839origineel gepost door jblfreak
x30xe of y32seis dik man
heb evt wel ophangsteunen voor de v6 :P(niet te koop maar kan nagemaakt worden)
of met orginele steunen kan ook k weet hoe t moet in een dett
turbo is dikke sound van de blow-off
v6 geluid is ook vet
tsja moeilijke keuze
Daarom Turbo V6 ! ^^
4 maart 2009 om 23:03 #174688402.8 V6 turbo uit een vectra erin:angel
4 maart 2009 om 23:15 #17468841V6:thumbdown
5 maart 2009 om 00:37 #174688422.8 V6 turbo uit een vectra past dat in een dett:wors
en op hoeveel pk zit je dan ongeveer meer als een cali turbo blok?5 maart 2009 om 12:28 #17468843alles past ;)
maar volgens mij heeft een Z28NET (Vectra C OPC) 282 pk ofzo :thumbup
maar btje zwaar voor in het vooronder van een Kadettje :wtf
5 maart 2009 om 14:09 #17468844en dan zegt ie dat ik bezig blijf :jerry
turbo hoort meer bij de 4×4 en is idd nog wat verder te tunen als een v6
,en een v6 heb je al in je vectra.en de kleur wat dacht je van flexa groen van de praxis :D :P
bordeaux rood vindt ik op een astra gsi vet of parlemoer wit is nu ook helemaal in met zwarte velgen en lampen :thumbup
5 maart 2009 om 16:58 #17468845origineel gepost door Basgsi
2.8 V6 turbo uit een vectra erin:angelOf een X30XE(I) oid ombouwen naar een geblazen motor…
5 maart 2009 om 17:13 #17468846bedankt voor de reacties.
ja, een 2.8 v6 turbo klinkt wel goed, maar zijn die al los te koop.
en wat kosten die blokken nog.groeten.
5 maart 2009 om 17:49 #17468847ik zou met een andere motorkap beginnen, en dan verkoop je deze aan mij:D
5 maart 2009 om 18:15 #17468848AnoniemLid sinds:
1 January 19704.0 6 cylinder in lijn van irmscher
nooooit gezien in een e-kadett:D5 maart 2009 om 23:31 #17468849zoals mrmonkey al zegt te zwaar voor in het vooronder van de dett
hoe ga je die gewichtbepaling dan omhoog halen om hem goed op de weg te houden?
en je moet alles dan goed verstevigen zou dan eerder voor een turbo uit een cali gaan iets minder pk mja je kan niet alles hebben:P6 maart 2009 om 11:37 #17468850origineel gepost door M~V
zoals mrmonkey al zegt te zwaar voor in het vooronder van de dett
hoe ga je die gewichtbepaling dan omhoog halen om hem goed op de weg te houden?
en je moet alles dan goed verstevigen zou dan eerder voor een turbo uit een cali gaan iets minder pk mja je kan niet alles hebben:PKofferbak vol beton storten? :jerry
6 maart 2009 om 12:28 #17468851origineel gepost door Big Sexy
4.0 6 cylinder in lijn van irmscher
nooooit gezien in een e-kadett:Dhet moet ook geen meer jaren plan gaan worden:P:P:P
groeten.
6 maart 2009 om 12:30 #17468852origineel gepost door joep12
ik zou met een andere motorkap beginnen, en dan verkoop je deze aan mij:Dheb je toch al uitgelegd hoe het moet:thumbup:thumbup
stel dat ik hem verkoop, welk bedrag denk je aan.groeten.
6 maart 2009 om 14:51 #17468853hang der een lekkere dikke turbo in, net als die van David van het astra gsi forum.
4×4 wil je toch vollop gebruiken en dat kan je niet met een v6, te zwaar voorin:vertag6 maart 2009 om 15:08 #17468854v6 was even zwaar dan c20let zei je eerder al is toch?
mareh ik zou er een dikke c20let/z20let voor bouwen!
6 maart 2009 om 15:09 #17468855ik zou hem dan blauw metallic maken met een swing erdoor, maar wat voorswing zit ik zelf nog aan het denken hahahaaha
6 maart 2009 om 16:25 #17468856wat het ook mag worden het zal er weer goed uit zien.
groeten uit oss.:thumbup6 maart 2009 om 19:15 #17468857origineel gepost door sw16v
v6 was even zwaar dan c20let zei je eerder al is toch?mareh ik zou er een dikke c20let/z20let voor bouwen!
Ik denk dat hij de 2.8 V6 bedoeld van de vectra C
6 maart 2009 om 22:17 #17468858als je een agressief motortje wil zou ik voor een turbo gaan…
ook makkelijker als je veel pk winst wilt..
maar als je een motor wilt met grote souplesse dan toch een v6..
tja blijft toch jou keuze.. en een v6 4×4 is erg zeldzaam.. ook leuk..
en met een kompressor kom je ook een eind..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.