Kan motor ene keer wel starten en andere keer niet.

Forumindex Forums Modellen Astra Kan motor ene keer wel starten en andere keer niet.

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    elyseum
    Deelnemer

Hoi.

Heb een astra g stationwagen. Heb een gek probleem. De ene keer start de motor wel en de andere keer niet. Als ik de sleutel omdraai gebeurt er niets. Ook geen klik van de startmotor. Genoeg stroom in de accu. Maakt niet uit van buitentemperatuur, warme of koude motor. Na een paar meter aanduwen, start hij meteen.

De andere keer start hij perfect. De startmotor gooit hem meteen om en start meteen.
      Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Alvast bedankt voor jullie tijd en expertise. Groetjes, Cor van de dag Rijt.

Anoniem

lijkt mij een brakke startmotor.

bart-gsi
        Deelnemer

of je zou je massa kabels in je auto ( onder je kap) na moeten lopen.. zonder een goede massa kabel doet je startmotor ook vrij weinig..
          ik zou vanaf je accu beginnen en kijken de kabels die naar je startmotor gaan nog goed contact hebben.. om bij je startmotor te kijken zul je denk ik je auto van de grond af moeten halen om eronder te kijken…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.