Kan ik zelf zomaar cruise control installeren?

Forumindex Forums Modellen Astra Kan ik zelf zomaar cruise control installeren?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18546316
    DaanAstraH
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 September 2023

      Goedemiddag allemaal,

      Ik ben nieuw bij dit forum maar reken maar dat ik vaker terug ga komen.

      Ik heb een week geleden een Opel Astra H Station wagon uit 2009 gekocht waar geen cruise op zit maar dat zou volgens de garage vrij makkelijk te doen zijn. Hij had dan verder niet veel kennis van Opel dus wilde hij er zelf niet aan branden. Nu heb ik de Opel dealer in de buurt gebeld en die zegt dat dit niet aangeraden wordt omdat je dan sneller fout meldingen kan krijgen en het schijnt dus nog best veel werk te zijn.

      Wat is jullie advies hierin? Een fout meldinkje af en toe maak ik me geen zorgen om maar als dit mijn hele motor kan verpesten moet ik er nog een keer over nadenken.

      ps. zijn er toevallig mensen die ook een astra H (2004-2010) hebben die er zelf cruise conotrol in hebben gezet?

      #18546742
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Richtingaanwijzer hendel met Cruise Control knoppen
        Mogelijk rem- en koppelingspedaal schakelaar
        En daarnaast moet het mogelijk zijn om de software op jouw auto te activeren.

        Voor een auto met een gaskabel is het meer werk, maar daar zijn after market sets voor te krijgen.

        Ik denk dat Luiviu (of hoe je het ook alweer schrijf) van dit forum hier wel antwoord op weet.
        En anders of Facebook Mitchel Daams aanschrijven.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.