Graag jullie expertise: Ik heb nog een versterker en een sub liggen uit mijn astra, welke ik aangesloten had op een gewone pioneer radio.
In mijn vec c uit 2002 zit nu een standaard radio, de CDR2005, en nu is mijn vraag of ik deze spullen zonder al teveel poespas hierop aan kan sluiten zodat ik mijn geluid kan upgraden :D
Graag jullie ervaringen/advies.
Alvast bedankt! :wors
Ik ken de radio niet van dichtbij en weet niet of er een line-out op zit maar ten alle tijden kan je het signaal van de speakers aftappen en via een line converter naar een line-signaal gooien.
Bedankt voor je reactie, voor zover ik weet zit er geen line out op, het is nl een plug and play radio en wat er zich achter die stekkers bevind aan bedrading dat weet ik dus niet, ben ook een nitwit op het gebied van elektronika. :hmmz
Mogelijk dat er zich hier mensen op het forum bevinden die al wel eens met dit bijltje gehakt hebben?! ;)
het kan idd zo niet. maar er zijn kastjes te krijgen die van een speaker kabel een tulp uitgangmaken. akls je die wilt is een 2e omdat je meestal je achterst luidspreker uitzet. ik zou gewoon een aftermarkt in zetten een mooie dubbeldin van pioneer. zijn ook niet zo duur meer, en je hebt beter geluid
Daar heb je dan ook weer gelijk in Teun, misschien moet ik maar eens uitkijken naar een leuke aftermarket dubbeldin. Zitten meestal ook de juiste aansluitingen aan en je kunt meer zaken afregelen.
Het geluid in de vectra schiet zo in ieder geval tekort.
Dat wordt rondneuzen. :D
Greetz, Bono
:afro
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.