Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › kan iemand mij helpen!?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 oktober 2009 om 15:22 #17213376
hallo,
ik al meid heeft 0,0 verstand van auto’s daarom maar even mijn vraag hier stellen.
ga morgen bij een opel vectra bj2004 diesel kijken maar nu hoorde ik dat je een kenteken ergens kun invoeren en zo kunt kijken op de km’s kloppen en de eventuele historie. is er iemand die dit kan of wil doen? aangezien ik al vaker een miskoop heb gedaan en het om best wat geld gaat (voor mij) wil ik ook weten hoe jullie het bevalt.. de vectra diesel?
enige punten waar ik/wij opmoeten letten (neem iemand mee die wel wat van auto;s weet)? zou super zijn al iemand mij er meer over kan vertellen of kan helpen!!
b.v.d.
sophie23 oktober 2009 om 17:04 #17540339je kunt op de site van de nationale autopas kijken. daar kun je het kenteken invoeren. moet je wel voor betalen.:wub
23 oktober 2009 om 17:04 #17540340Hallo Sophie
Welkom alhier, ik wil even mededelen dat jezelf even voorstellen in het daarvoor bestemde topic op het opel-forum wel zo netjes is.
Maar kilometer registratie kan je controleren via NAP.
vaak word deze verleend door een auto bedrijf waar de auto verkocht word.
kijk anders hier eens: http://www.autopas.nl/
Willem
23 oktober 2009 om 17:58 #17540341Sophie, als je veel geld gaat uitgeven aan een mooie auto, ga er dan voor de aankoop mee langs de ANWB voor een aankoopkeuring. Moet je wel eerst een afspraak voor maken, dacht ik. Kost ook wel wat maar vergeleken met de aanschafprijs van een Vectra van 2004 is dat uiteindelijk maar een schijntje.
Kijk hier maar eens:
Aankoop- en Totaalkeuring A.N.W.B.24 oktober 2009 om 14:11 #17540342tnx voor de reacties
het is niks geworden, we kwamen er niet uit over de prijs en garantie etc
dus gewoon even verder zoeken, heb geen haast en wil toch een goeie auto, dus gewoon even rond kijken.
het was een spierwitte dus was echt verliefd !!!maargoed kom wel weer wat tegen.
alleen dat gewicht poeh, betaal nu 113 in de 3 maanden dan 330, maar wie mooi wil rijden betaalt er ook voor ;)
ik denk dat ik mijn auto maar particulier verkoop, brengt ie meer op en heb ik meer mogelijkheden i.v.m. prijs29 oktober 2009 om 23:44 #17540343Welkom hier op het forum Sophie !
Voor aankoop tips kun je ook eens op m’n website kijken, daar staat een mooi lijstje….
Als je een mooie gevonden hebt, wel even plaatjes laten zien he :angel -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.