ik heb omdat me opel astra g 2001 remvloeistof lekte uit de bak en heeel erg zwaar schakelde.
bij de garage me hydro druklager en omdat alles toch open lag ook meteen de kopelingset vervangen!
na de auto de heele dag weg te hebben kon ik hem om uur of 5 weer ophalen.
ze hadden niks raars verder gevonden en na een rip uit me lijf te hebben betaald gingen we naar huis!
maar nu komt het als ik schakel dan zit de 1 op de plek waar normaal de 3 zit kortom hij schakeld nu in eens heeel anders!!!
het lijkt net of de bak er scheef onder ligt kan dit???
de garage zegt kan geen kwaad moet je maar wennen??? maar dit kan hij toch niet eisen??
en sinds rijdt hij ook rottig hij loopt niet meer goed stationair hij lijkt dan in eens veel en dan weer weinig toeren te draaien!!
en tijdens het schakelen begint hij te bokken!!!
wie weet raad!!!!!!
de achteruit gaat goed.
maar zou ik aan de garage kunnen vragen of hij de versnellingspook beter wil afstellen?
en is dit dan weer een ingrijpende reparatie (ivm de kosten)
en over de stekkers weet u ook in welke stekkers ik dit moet zoeken?
want de boardcomputer geeft niks aan???
oja 1 week terug zijn de egrklep en de gasklep nog gereinigd!!
Er is een standaard procedure voor afstellen pook..
dat is niet zo heel moeilijk..
1: Mechaniek stelboutje losdraaien
2: mechanisme op bak zo zetten dan het blokkeerpennetje ingedrukt kan worden, en de bak geblokkeerd staat op de juiste stand
3: Pook naar rechts, pen in het gat in de plastic gelijder op de pook door het gat van het pookframe
4: stelboutje vast draaien, pennen eruit, en test schakelen.
Willem
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.