Forumindex › Forums › Techniek › Cih › kan dicht opgelos
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 februari 2012 om 20:09 #17247253
hoi ik heb een ascona a uit 1974 gekocht en van eddie heb ik een groep n uitlaat met Spaghetti uitlaat gekocht ben er zeer blij mee maar nu ik de uitlaat er onder heb past mijn inlaatspruitstuk niet meer op mijn cih 16n door de Spaghetti uitlaat
de inlaatspruitstuk komt tegen de Spaghetti aan nu kan ik er webbers op doen maar het blijf een 16n mijn vraag is nu is er een andere oplosing want het lieft blijf ik met de orginele carburateurs rijden wie weet wat ik kan doen zo dat het weer past ik zal morgen wat fotos posten alvast bedankt gr co3 maart 2012 om 07:53 #18001912ha ko
was al int manta gedeelte aan het zoekenidd inlaat komt tegen uitlaat spruit stuk aan weet nl nie of die van 1900 /2.0 ook past
iig heb ik de foto s samen gevoegt omdat ik enkele foto niet on uploaden te weinig pixels
hoop dat het zo wat duidelijk is voor andern
WIE OWIE WEET De oplossing
?????3 maart 2012 om 09:04 #18001913Injectie van een 1.9
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
3 maart 2012 om 13:40 #18001914Succes
Mvg Daniel
3 maart 2012 om 15:08 #18001915Of een spacer plaat maken voor je inlaat zo dat het spruitstuk meer naar de veerpoot staat
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
3 maart 2012 om 17:41 #18001916bedankt eddie voor de fotos
kiyamizio bedoel je doorzaagen 2 pijpjes er tusen lassen van 8cm dat zou de oplosing kunnen zijn als je dat bedoel3 maart 2012 om 17:46 #18001917is van een 1900 niet groter?
dan zou dat toch ook kunnen
bij mijn rekord 2,0 heb ik toen stuk van mijn koelribben af geslepen weet ik nog wel maar das al lang geleden3 maart 2012 om 19:22 #18001918Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
3 maart 2012 om 19:22 #18001919Je kan je pijpjes verlengen of een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk kan dan een dubbele pakking
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
4 maart 2012 om 12:40 #18001920bedankt alvast voor het mee denken
een plaat maken die tussen de kop en spruitstuk die snap ik niet zo heb je er een voorbeelt van
als je pijpjes verleng dan krijg je aan de binnen kant een naat kier kan dat invloed hebben of merk je er niks van
wand dit lijk me tot nu toe de beste oplosing nogmaals bedankt voor het mee denken ik ben hier maar een leek in
maar zo leer ik ook weer eens wat gr co6 maart 2012 om 17:55 #18001911hoi vandaag het inlaatspruitstuk af gegeefen om er 8cm tussen te laaten lassen hoopen dat het luk
:thumbup maar als het lukt dan post ik een foto gr co
6 maart 2012 om 18:11 #18001921Ben benieuwd zal wel goed komen
6 maart 2012 om 22:45 #18001906Jij hebt een spaghetti voor een injectie uitvoering, die voor de carburateur versie gaat gelijk vanaf de kop al naar beneden, denk dat het ‘t makkelijkste is om een andere spaghettiepijp te nemen.
Of je gietijzeren spruistuk te houden en daar een groep N systeem aan te schroeven, groep A is zowiezo te dik voor een 1600, of je moet plannen hebben om er in de toekomst een dikkere motor in te schroeven.9 maart 2012 om 15:18 #18001908Nou ist gelukt met lassen ?
9 maart 2012 om 21:44 #18001910ik hoor het maandag eddie want ze moesten effe zoeken naar de pijpjes want die moeten inwendig wel even groot zijn
maar ze kunnen een hoop hier bij dat bedrijf ik hou de moet er maar in word vervolgt gr co10 maart 2012 om 07:37 #18001909Oke mooiste was eigenlijk dat je er nog 1 had kon je daar stuk afslijpen
10 maart 2012 om 21:02 #18001907denk je wel aan je luchtfilter, dat deze dadelijk niet ergens tegenaan komt ???
slang voor carterontluchting te kort is?en wat kees al aangeeft, andere spagettie nemen op een 1600n
en helemaal beter…eerst een motor waar de spagettie ook nut heeft !14 maart 2012 om 19:42 #18001899hoi jongens nou het is niet gelukt hoor jammer denk dat ik de spaghetti er maar af haal ze konden geen pijpjes vinden in die dikkte van aluminium ik kijk nog effe verder word weet vervolgt gr co
14 maart 2012 om 20:51 #18001905Evt ruilen voor een carberateur versie effe op mp te ruilaan bieden
14 maart 2012 om 21:58 #18001904Ik denk dat je beter een 2.0s kan kopen of een 1.9s. Rijd een stuk fijner meer koppel onderin. En niet echt in eens meer verbuiken
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
15 maart 2012 om 17:16 #18001902Gewoon injectie op zetten, is heel weinig werk en super resultaat. Ik heb ook een 1600 en heb er injectie opgebouwd met een spaghetti en groep a en open filter, blokje wordt er super vlot van :thumb
15 maart 2012 om 17:57 #18001903Had het al eerder aangeboden maar werdt toen volledig genegeerd.
Heb eventueel dus een extra inlaat spruitstuk voor je van een 1.6.Mvg Daniel
15 maart 2012 om 18:51 #18001901hoi sorry daniel dat is effe langs me heen gegaan dat was niet de bedoeling van mij
is het er zo een als bij mijn er op zit inlaat met uitlaat aan elkaar vast wat wil je er voor hebben pm me maar
hoi hendri heb je er een op van een 2 liter
kiyamizio ik zit er wel aan te denken om effe verder te spaaren voor een 2.0i of een 2.2 blok
eddie bedoel je de spaghetti ruilen voor een carberateur
gr co15 maart 2012 om 18:55 #18001900idd precies dezelfde.
Wil er 10.000,- voor hebben, maar heb je de prijs gepmt waar die voor weg mag.
En natuurlijk zonder eventuele verzendkosten.15 maart 2012 om 19:41 #18001922Nee evt te ruil zetten voor een spagetty van een carberateur versie
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.