kan dicht

Forumindex Forums Overige Opel algemeen kan dicht

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    TonSR

kijk oenatje het ligt er een beetje aan denk ik hoe je het breng
      bijvoorbeeld
      halo, ik ben klaas ik ben op zoek naar een mooie manta
      apk gekeurd als kan,wat werk is geen probleem
      rij dit moment vw golf,mogelijk ruil met gesloten beurs
      bij intresse is de golf ook tekoop.
      vgr klaas

dat staat even anders als het zo staat

halo ik ben klaas, ik heb tekoop
      een vw golf 1995
      voor de prijs van 1000 euro
      telnm bla bla bla

kijk het eerste voorbeeld spreek mij meer aan als het twede
      de twede vindt ik dat doe je maar op mp of iets dergelijks
      maar ieder ander zal niet het zelfde denken als ik
      vgr tonsr.
      ps
      het bovenstaande zijn voorbeelden hoor ,dat ik geen reactie krijg op
      die golf:wub:wub:wub:wub:wub:wub

opelvssn

het is maar waar je je druk om maakt, persoonlijk interesseert het me niet of er nou een vw,mercedes of audi hier te koop staat. voor mij gaat het hier gewoon om de gezelligheid en niet om het gemiereneuk of er wel of niet een ander merk mag te koop worden aangeboden.
        De informatie die hier te vinden is gaat toch over opel?..
        het gros wat hier zit zal idd alleen maar opel rijden, maar denk dat er toch zon 30/40 % bij zit die een ander merk erbij heeft of zelfs helemaal geen opel ( meer) rijdt.

Als je in de stad bij (bijvoorbeeld) een jeans centre ( spijkerbroekenwinkel) binnenloopt ga je toch ook niet lopen klagen dat er ook t-shirts te koop staan terwijl het een spijkerbroekenwinkel is?

vincent23
        Deelnemer

naar mijn idee is dit een opel forum en ja die andere auto’s zijn geen opels……

maar goed als jeje mening geeft in iemand zijn topic wordt je gelijk de mond gesnoerd door de mod, dus ja beetje jammer.

maar goed als de mods het ok vinden wie ben ik dan om te klagen…….

noem het dan gewoon Autoforum (waar ook opels op staan)

maar goed…….

gr vinc

mayhem

stop crying.. als je enkel opels wilt zien, dan klik je er lekker niet op.

al dat gezeik hiero, om iedere dwarszittende scheet word er een klaag topic geopend

Oenatje
            Deelnemer

ja precies, als je ziet staan: te koop mercedes. gewoon er niet op klikken.

maak je niet druk.

Flpke

origineel gepost door TonSR
                en alweer een vreemde eend in de bijt,nu weer een mercedes 300,mooie auto,maar hoort hier niet,ik had een topic gemaakt met een voorstel
                richting de mods,maar dat is alweer gesloten.
                als we nog even wachten halen we marktplaats in.
                hier is tenslotte gratis en op marktplaats kost tegenwoordig
                4 weken 15 euro of zo.
                vgr tonsr.

Wat maakt het uit als we MP in halen?

Wordt dit forum nog drukker bezocht en komen er miss meer Opel freaks:jerry

sylvester1
                Deelnemer

Ik denk niet dat het opel-forum vergegeleken moet worden met marktplaats, het is een forum waar je op komt als je geintereseerd ben in opel. Dat je zelf een ander merk aan bied is niet zo erg, dat kan ik begrijpen, maar niet voor andere of vrienden omdat die een opel willen kopen of iets dergelijks.

En deze topic heb ik niet geopend omdat er een scheet zwars zit, mijn vraag was alleen of hier meer mensen het mee eens waren of wat julie er van vinden!!!

Ik doe me ding toch wel op het forum, maar vind het wel een beetje jammer.

Flpke

Mij ging het erom “Auto verkopen van een vriend”

Ik voelde me hier zeer op aangesproken omdat ik hier een adv. neer had geplaats om een Kadett Combo te verkopen van een Collega..

Die collega van mij is 56 jaar, dus geen verstand van computers, is ook loonwerker en werkt daarom van 5:00 tot 22:00..Dus geen tijd.

Degene waar je mee in contact komt als je belt, is een andere collega van mij en die is vrachtwagen chauffeur.. Dus ook nooit tijd.. Hij heeft de Adv. op internet gezet omdat de auto bij hem thuis staat.
                    En hij heeft mij gevraagd om de auto hier te plaatsen omdat hij hier geen forummember is..

En nogmaals.. Het is jammer dat ik geen plaats en geld heb anders had hij hier niet op gestaan..

Dus: Auto verkopen van een vriend vind ik niet erg.. Alleen als het een Opel is.. Dan hou je het hier nog echt Opel forum..

En zelf hebben ze ook geen tijd omdat er nog minimaal 5 Oldtimers staan te wachten voor een opknap beurt. (Wel allemaal Opel :D)

Roelof

Originally posted by sylvester1
                      Ik denk niet dat het opel-forum vergegeleken moet worden met marktplaats, het is een forum waar je op komt als je geintereseerd ben in opel.

Helaas zijn er wel mensen die dit forum als alleen een marktplaats zien en een hoop stennis kunnen maken als hun commerciele advertenties en sluikreclame gewist wordt.

kaneelschep
                      Deelnemer

Pffffff… Ik zie de paniek niet zo.. Het klinkt heel erg als zoeken naar hobbys… :P

Op het golfcabrio forum hebben ze gewoon een niet-golfcabrio verkoop topic onder het golfcabrio verkoop topic…
                        En als ze zelfs op een forum speciaal voor golf cabrios andere autos mogen aanbieden laten wij dan als liefhebbers voor opels, en eigenlijk gewoon dus autoliefhebbers, niet zo moeilijk doen toch?

Bij geen interesse, gewoon nie op klikken, mensen! :P

;)

astra tje

ikzelf heb heel lang lopen twijfelen om mijn 106je hier te koop te zetten.

maar omdat hij al een week of 4 op marktplaats staat met weinig tot geen resultaat, en ik toch weer een OPEL kadett gsi wil hebben toch maar hier neergezet..

zoals vele zeggen.. geen interesse: niet klikken..

ik erger me meer aan interessepeilingen :hmmz wat is dat? wat moet je ermee?
                          maar ik erger me weer niet genoeg eraan om er een apart topic over te openen dat ik dat zo erg vind :P:P:P

Paullus
                          Deelnemer

origineel gepost door Oenatje

maak je niet druk.

zo erg mee eens. ik snap niet dat mensen zich zo druk maken. Ik mag graag advertenties lezen van andere merken, puur uit algemene intresse.

Aan de andere kant snap ik soms niet helemaal waarom mensen hun niet opel hier te koop zetten, de vraag ernaar zal niet groot zijn. Maar ach, wie weet, zoekt er net iemand wat jij aanbied, dan heb je 2 mensen gelukkig.

En als alternatief voor het veel te duur geworden marktplaats kun je nog altijd gratis terecht op speurders!

-CB-

origineel gepost door Paullus

origineel gepost door Oenatje

maak je niet druk.

zo erg mee eens. ik snap niet dat mensen zich zo druk maken. Ik mag graag advertenties lezen van andere merken, puur uit algemene intresse.

Aan de andere kant snap ik soms niet helemaal waarom mensen hun niet opel hier te koop zetten, de vraag ernaar zal niet groot zijn. Maar ach, wie weet, zoekt er net iemand wat jij aanbied, dan heb je 2 mensen gelukkig.

En als alternatief voor het veel te duur geworden marktplaats kun je nog altijd gratis terecht op speurders!

^^ Helemaal mee eens, er hoeft maar net iemand te zijn die wat anders zoekt.
                              Ik zie zo vaak op andere autoforums verschillende merken te koop staan. Maar zoals uit de poll is gebleken die ik een tijdje geleden had gemaakt is hier het grote deel erg opel-minded. Niks mis mee btw!

laters

13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.