kan dicht

Forumindex Forums Modellen Kadett kan dicht

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232639
    076 wokkel
      Lid sinds:
      23 December 2008

      Rembekrachtiger versleten?
      Ik zou eerst eens even uitzoeken of er niet iets anders mis is.

      Maar je zou ff kunnen kijken naar de bekrachtiger van een A corsa of kadeatt e. Kan best zijn dat dit dezelfde zijn.

      #17815689
      kadettcoupe1976
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2005

        is de rubber in de rembekrachter waar de slang in komt niet stuk? of de slang?

        #17815690
        Andreas.Berger
          Lid sinds:
          29 June 2004

          ik had je op het d kadett forum al een rembekrachtiger aangeboden, als je nog interessen hebt hoor ik het wel, maar wat doet de auto , als je hem uitzet, en je de andere dag instapt, en je trapt op de rem, dan zou je hem 2 tot 3 keer zacht moeten kunnen intrappen zonder lopende motor, is dat niet het geval is je vacuum slang niet goed, met name de ronde bolletje wat ertussen zit, zorgt dat de vacuum in de rembekrachtiger blijft

          #17815691
          076 wokkel
            Lid sinds:
            23 December 2008

            Zoals je het beschrijft lijkt het mij ook eerder een lek in het vacuüm systeem naar de bekrachtiger. Ik zou eerst eens goed de slangen enz checken voor je er weer een koopt. Zou zonde zijn van de centen.

            #17815692
            gerrit30
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2010

              ik heb inmiddels de rembekrachtiger eraf grhaald en hij is inderdaad weer stukdie ballon wat erinzit is weer lek normaal als je de auto start dan voel je dat het rempedaal iets zakt deze deed niets meer en andreas ik heb wel interesse in de rembekrachtiger maar kan het financeel ff niet missen de slangen zijn goed

              #17815693
              gerrit30
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2010

                hoe kan ik hier fotos plaatsen mvg gerrit

                #17815694
                gerrit30
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 May 2010

                  dus wel de vaciuum slang kapot dat vaciuum bolletje wat er tussen zit sluit niet meer dus waarschijnlijk daardoor ook steeds de rembekrachtiger kapot deze stonk ook enorm naar benzine dus gezocht rembekrachtiger en vaciuum slang

                  #17815695
                  bmwmanu
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 December 2005

                    Hallo,deze heb ik nog liggen wel van een 8v maar dit moet wel passen vermoed ik.
                    Lees juist dat je in geldnood zit dus mag je deze gratis komen ophalen ,is wel in belgie op te halen
                    ..

                    #17815696
                    gerrit30
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 May 2010

                      vriendelijk aangeboden bmwmanu maar ben inmiddels voorzien andreas berger stuurt me er 1 op nog bedankt andreas mvg gerrit30

                      #17815697
                      Andreas.Berger
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Ik heb hier al alles klaar liggen en ingepakt, vandaag is het me niet meer gelukt om hem op te sturen, maar morgen stuur ik hem op, dan heb ik wat meer tijd, en tenslotte ben je ook geholpen;)

                        #17815698
                        Andreas.Berger
                          Lid sinds:
                          29 June 2004

                          Ik heb hier al alles klaar liggen en ingepakt, vandaag is het me niet meer gelukt om hem op te sturen, maar morgen stuur ik hem op, dan heb ik wat meer tijd, en tenslotte ben je ook geholpen;)

                          #17815699
                          gerrit30
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            23 May 2010

                            het kompt op een dag ook niet meer aan ben allang blij dat ik de onderdelen heb en dat ik hem weer klaar kan maken ik zie de onderdelen wel verschijnen alvast bedankt

                            #17815700
                            gerrit30
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              23 May 2010
                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.