Kadettje schrapen!

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadettje schrapen!

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
  • Auteur
    Piele
    Deelnemer

[rquote=1861461&tid=141836&author=mantarobin]Die groene kadett staat hier in de buurt, ga er morgen even kijken denk ik zo![/rquote]

Thnx ;)

@pipo

fotos op mp zijn nooit duidelijk genoeg..
      Ze moeten eens hogere resoluties toestaan!

Flpke

[rquote=1861481&tid=141836&author=pipo][rquote=1860332&tid=141836&author=Fearless]Grappig ding…

Ik zie jou ook wel in die matt groene leger kadett rijden:P:P:P

Maar die set die pipo laat zien, zijn std poten met een bus schroefdraad er over?
        Vet :D en makkelijk. Alleen is dat dan zelfbouw of een mengsel van diverse onderdelen voor diverse merken auto’s?

[/rquote]

op de foto lijkt de kadett net of hij een rotte wielrand heeft achter en die groen is geschildert.maar kan me vergissen.

en de poten zijn ingekort stuurarm verplaatst en er zit aan de draadbussen nog een stuk dat in de poot geschoven word.
        safety first:P

en aan de achterkant laag gaan kun je niet gewoon een soort aanslagrubber er tussen maken ipv de veer een of andere zachte.minicooper heeft dat toch ook.
        en de achterveer van een e kadett en een corsa zijn die kwa maten niet het zelfde alleen lager als je hem onder een dett zet en dan met een paar zeer stugge dempers:hmmz[/rquote]

Rubberblokken kun je inderdaad ook gebruiken achter.. Dit had ik ook bij de Corsa.. En het is gewoon lastig om een Opel zo lekker mooi laag te krijgen.. En dan ook nog eens recht..

wormke
        Deelnemer

dus als ik het goed begrijp kan ik bij de heer Pipo een schroefset bestellen voor mijn kadett e? Tis wel een cabrio.

The Undertaker

[rquote=1862039&tid=141836&author=wormke]dus als ik het goed begrijp kan ik bij de heer Pipo een schroefset bestellen voor mijn kadett e? Tis wel een cabrio.[/rquote]Ja dus? Die hebben hetzelfde onderstel als de 3 en 5 deurs, maakt niet uit ;)

wormke
            Deelnemer

goed, dan ff u2u gedaan! :D

Piele
              Deelnemer

[rquote=1861461&tid=141836&author=mantarobin]Die groene kadett staat hier in de buurt, ga er morgen even kijken denk ik zo![/rquote]

Ik ga zaterdag bij de kadett kijken en waarschijnlijk meenemen!
                Maar zou jij nog eens willen kijken, met name de wielkasten achter, misschien fototje doen..?

Piele
                Deelnemer

:D

Nog zon 3/4cm speling voor en achter moet nog even ingekort worden ;)

7 berichten aan het bekijken - 51 tot 57 (van in totaal 57)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.