Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Kadett Turbo Insanity
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2012 om 21:47 #17411506
@iuza wrote:
van wie is die corsa :thumb Nog afstellen en dan eindelijk normaal(hard) kunnen rijden :D na al die turbo druk problemen.
Van een of ander rare gozer die al een jaar niet naar kapper is gegaan :afro
16 januari 2012 om 22:03 #1741150716 januari 2012 om 22:06 #17411508Dankzij de Botter uitlaatsysteem gaat het heerlijk :wub
17 januari 2012 om 14:39 #1741150917 januari 2012 om 23:20 #17411510@ISH wrote:
@KaRaKaN wrote:
@iuza wrote:
van wie is die corsa :thumb Nog afstellen en dan eindelijk normaal(hard) kunnen rijden :D na al die turbo druk problemen.
Van een of ander rare gozer die al een jaar niet naar kapper is gegaan :afro
Grijze wolf…. :D :D :jerry :jerry
Liever op een grijze wolf dan in een grijze golf…
Ravi wanneer zie ik je bij :jerry22 januari 2012 om 21:01 #17411511Zo eindelijk weer twee dagen aan de Kadett kunnen werken.
De middelste steunpunten van het subframe gemonteerd.
De rolkooi uitgebreid naar achter naar subframe montagepunten.
Kabelboom rechts verlengt.
Brandstof leidingen gelegd’
Remleidingen verlegd.
Motorblok er weer even in gehangen.Dat was het weer even, oja :kewlpics
22 januari 2012 om 21:21 #17411512Nice!
22 januari 2012 om 21:28 #17411513VET!!
hoe gaat de aandrijving nu gemaakt worden?
want je bak zit niet gelijk met de achterwielen, dus het kan niet hetzelfde als met de motor voorin zeg maar.
ben wel benieuwd hoe je dat gaat doen :thumb22 januari 2012 om 22:25 #17411514als ie goed boven het subframe hangt wat me logisch lijkt kan hij gewoon de naven achter gebruiken, alleen de chassisbalk moet iets bewerkt worden ivm het in en uitveren dat de as beweegt, iig dat moest ik wel. weet niet hoever andre de chassisbalken origineel heeft gelaten…
22 januari 2012 om 22:56 #17411515maar wat ik niet begrijp is hoe je naar de wielen moet gaan.
‘gewoon’ de assen in de naaf steken gaat niet lukken, want je assen zitten ter hoogte van de (voormalige) achterbank ongeveer.
de wielen liggen verder naar achteren22 januari 2012 om 23:31 #17411516De naven liggen gewoon voor de bak hoor de motor en bak liggen het zelfde op het subframe als normaal in een astra g
Alleen normaal ligt hij voor de vooras en nu voor de achteras. king:23 januari 2012 om 04:38 #17411517:wors
25 januari 2012 om 18:16 #17411518De stabilisator stang reactie stangetjes zitten er ook op.
En de benzinetank bevestiging is ook klaar.
Vanavond de aluminium koelleidingen er in bouwen.25 januari 2012 om 18:27 #17411519@Andre Botter wrote:
De naven liggen gewoon voor de bak hoor de motor en bak liggen het zelfde op het subframe als normaal in een astra g
Alleen normaal ligt hij voor de vooras en nu voor de achteras. king:Dan is het gewoon gezichtsbedrog op de foto’s :thumb
Top man!
heb je al een geplant wanneer hij weer moet lopen, of zie je dat straks wel weer? :D
27 januari 2012 om 00:13 #174115201 April moet hij eigenlijk weer klaar zijn voor time attack. :shock: :shock: :shock: king: king:
27 januari 2012 om 00:28 #17411521zet er allemaal goed uit!
als ik vragen mag,
waar zitten de stangen aan vast die origineel bedoelt zijn als stuurstang?27 januari 2012 om 10:06 #17411522Wat een geweldige auto is het toch. Prachtig om te zien wat voor werk er allemaal in zit.
Heb daar enorm veel respect voor.Afgelopen jaar op Streetpower nog een foto van genomen:
27 januari 2012 om 11:19 #17411523Lol @ stuurkogels achterop :jerry
Lekker bezig andre, wordt weer een topper. Komt er nog een schot midden in de auto zodat je geen last hebt van de motor met het rijden? Lijkt me wel zo fijn, voor het geval er wel iets uit de motor komt schieten of lekkage wat er uit spuit…
27 januari 2012 om 19:03 #17411524ik denk dat je met oorkleppen op moet rijden als daar geen schot tussen komt :wtf
27 januari 2012 om 19:50 #17411525Stuurkogel.om hem te kunnen uitlijnen ;)
ff een carbon schotje maken of lexan.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
29 januari 2012 om 21:53 #17411526@VincentR wrote:
Wat een geweldige auto is het toch. Prachtig om te zien wat voor werk er allemaal in zit.
Heb daar enorm veel respect voor.Afgelopen jaar op Streetpower nog een foto van genomen:
Da’s een mooie foto heb je er nog meer :kewlpics
En de motor wordt natuurlijk helemaal afgeschermd ik ben geen prutser king: king: hahhahahhaaaha
De stuurstangen heten nu spoorstangen :angel en zitten aan het subframe.
O ja weer een :kewlpics :kewlpics
De rechter koelwater leiding met kachel aansluiting.
Lekker krap.
29 januari 2012 om 22:03 #17411527leuke foto`s
wat zijn de plannen met betrekking tot de achterste spatbord randen? blijven die zo, stond me iets bij dat je nieuwe show velgen er niet onder pasten en daarom de boel nog breder moest worden?
altijd leuk een update van dit topic! :kewlpics
29 januari 2012 om 22:05 #17411528Bevallen die R888’s goed André?
29 januari 2012 om 22:13 #17411529@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
leuke foto`s
wat zijn de plannen met betrekking tot de achterste spatbord randen? blijven die zo, stond me iets bij dat je nieuwe show velgen er niet onder pasten en daarom de boel nog breder moest worden?
De 888 doen het wel goed alleen doen ze het bij mij na 3 rondjes zandvoort niet best meer :angel
altijd leuk een update van dit topic! :kewlpics
Gelukkig past dit zo anders krijg ik hem denk ik niet af voor 1 april.
Toch gaat het aardig snel ondanks dat ik tussen door nog veel andere klussen doe.
De 18 inch velgen komen later nog wel een keer er onder.30 januari 2012 om 00:27 #17411530ik geef je geen ongelijk!
kijk er naar uit hem 1 april te keer zien gaan! :D
binnenkort testrit?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.