Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Kadett Turbo Insanity
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 februari 2009 om 16:47 #17411429
Als alles zo gegaan was als met de training en met betere remmen was het een appeltje eitje geweest:P
Jammer jongens,volgend jaar maar weer!28 februari 2009 om 08:37 #17411430Nou woensdag hebben we hem op nieuw af gesteld bij Klasen motors nu hebben we 380PK en 475nm en dat zijn echte pk’s en niet EDS of V Max pk’s.
Bij 4600 toeren zit hij aan 300pk en 5800 toeren 380pk en tot 7700 toeren komt hij niet meer onder de 330pk.
Als ik nu bij EDS of V max op de bank ga heb ik er 430:jerry
Hij loopt nu echt 20x beter vooral in deel last:D
En de semi slicks zitten er nu ook onder.:o
De inlaat nokkenas is een xe en de uitlaat nokkenas is origineel met andere assen gaat hij over de 400pk :Pdat doen we later misschien nog wel eens:D28 februari 2009 om 17:20 #17411431Dat zijn goede resultaten.
Vooral dat ie in hogere toerentallen zo blijft doorlopen:vertag
Zijn geen “zielige”nokkenassen wat je erin hebt liggen:DIk denk niet dat je het nog van je pk’s moet hebben want die heb je nu zat. :thumbup
Ben benieuwd wat voor een tijden je nu rijdt.
:vertag2 maart 2009 om 23:39 #17411432Nou Het is weer een heel verhaal
Had ik alles klaar denk je rustig aan je zondag te kunnen beginnen wordt je om 5uur wakker gebeld door Richard Koks die met zijn kadett turbo ook mee zou doen met time attack in de semi pro street was hij de hele nacht al bezig geweest om zijn kadett goed rijdend te krijgen maar hij bleef maar stotteren.
Dus een half uur later stond hij bij mij voor de deur ik hem geholpen bougie’s waren niet goed.
En een sleep oog had hij ook niet dus een gemaakt van een touw
Om 6uur op weg naar Zandvoort.
Om 9:20uur warmup ronden droge baan goeie tijd neer gezet 2.03 zeker gezien alles boven mij puur circuit auto’s zijn helaas nam ik ook even een grindbak erg hard de nieuwe velgen zijn nu dus ge grind straalt en ook het achterscherm toen ben ik even de pitstraat in gegaan grind en zand uit de velgen gehaald.
Daar na de baan nog een keer op maar ja hoor op eens geen
vermogen meer en even later ook geen stuurbekrachtiging en stroom V snaren verdwenen.
Spuitstuk net voor de turbo open gebarsten en nog twee scheuren ja wat doe je dan.
Nou dan demonteer je de boel en rijd als een dolle naar huis in Lekkerkerk om hem te lassen en twee V snaren te halen.
En dan weer terug en de boel monteren en net op tijd klaar om te gaan rijden.
Hij liep weer goed en ik had er weer zin in er was alleen één aan het olie strooien geweest in het scheivlak en de bocht er na dus spek glad en het had geregend.
In de twee de ronde wilde ik een snelle ronde neer zetten wordt ik door een BMW GTR zwaar op gehouden weg ronde.
Dan de volgende poging maar vol door de Arie luiendijk bocht rechte stuk op zie ik een schijtline rijden en ja hoor die gaat als een trutje door de tarzan op de droge ideale lijn dus weer kostbare seconde weg toch maar door knallen maar bij de Arie Luiendijk bocht aan gekomen op eens geen vermogen meer ik denk nee he weer een scheur toch maar door gereden om een tijd neer te zetten.
Maar onder weg hoorde ik een paar keer wat onder de bodem door gaan dat waren de M10 bouten van de turbo.
Dus 4 bouten weg ik had ze aardig vast getrokken dacht ik maar om dat ze zo heet waren geweest liepen de moeren te stroef dus leek het maar zo.
Maar toch nog een 6de tijd neer gezet had veel beter kunnen zijn
Was een heel duur dagje maar wel leuk.
O ja en de aandrijfas links was ook overleden ben er nog net mee thuis gekomen3 maart 2009 om 06:27 #17411433Zo te lezen heb je dus niet een leuke dag kunnen racen, ik heb je nog wel een paar keer voorbij horen komen, erg mooi geluid :)
3 maart 2009 om 07:52 #17411434AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Andre Botter
helaas nam ik ook even een grindbak erg hard de nieuwe velgen zijn nu dus ge grind straalt en ook het achterscherm toen ben ik even de pitstraat in gegaan grind en zand uit de velgen gehaald.http://www.youtube.com/watch?v=KyaCw8zsML0
Filmpje op 0:57, daar ging je André ;)
3 maart 2009 om 07:55 #17411435Hij klonk ook een beetje vreemd op een bepaald moment, maar mooi dat je hem kon repareren, was het verschil goed te merken met de semi slicks?
Op assen weer?
3 maart 2009 om 22:18 #17411436Tot nu toe was mijn snelste tijd op zandvoort een 2.12 geloof ik nu reed ik in twee ronden een 2.03:D
En als het goed is ben ik er op Assen weer bij ja.5 maart 2009 om 18:00 #17411437ik hoorde het klapperen toen je de motor uitzette, klonk niet best.
gelukkig geen grote ongelukken gebeurd met je kadett.9 maart 2009 om 14:36 #17411438origineel gepost door Andre Botter
Nou Het is weer een heel verhaal
Had ik alles klaar denk je rustig aan je zondag te kunnen beginnen wordt je om 5uur wakker gebeld door Richard Koks die met zijn kadett turbo ook mee zou doen met time attack in de semi pro street was hij de hele nacht al bezig geweest om zijn kadett goed rijdend te krijgen maar hij bleef maar stotteren.Hahahah dat zegt genoeg :P
10 maart 2009 om 23:08 #17411439Nou Zaterdag had de F28 bak er ook geen zin meer in na 8jaar mishandeling zij hij doe het zelf maar:D dus 4uur later zat de sper in een andere bak en in de kadett:o
11 maart 2009 om 14:07 #17411440Wow dat is best vlot Andre, de eerste keer waren Marcel en ik toch 2 dagen zoet om hem te monteren.
Wel incl. aanpassen van de Corsa B en persen van de naven etc. dat wel.11 maart 2009 om 19:48 #17411441Das inderdaad wel vlot gedaan die bakwissel.
Bij men corsa moet’k hard gaan om in 2dage alles eruit en erin te krijgen.
Ma je moet misschien ni heel je motorblok ermee uithalen voor een bakwissel?Verder zeer dikke kadett
15 maart 2009 om 08:52 #17411442idd snel gegaan die bak:jerry
meneer agent, ”waar zit u claxon”:hmmz:hmmz whahahahah
groeten
19 maart 2009 om 08:45 #17411443AnoniemLid sinds:
1 January 1970
28 maart 2009 om 18:46 #17411444Zo morgen gaan we weer rammen op Assen:angel:o
28 maart 2009 om 22:49 #17411445@jvv ben jij ook op zandvoort geweest????
en voor de rest zekerss ramme op assen!!!!!!!!!!
groeten en tot morgen allemaal, we laten die vw’s effe een poepy ruiken
29 maart 2009 om 20:18 #17411446Nou we hebben het weer overleefd:D alleen de linker remschijf niet hahaha klein beetje HEEL erg gescheurd HAHAHA.
3 de in de training en 4 de in de finale achter 1e R8 2e porsche 928s en 3e een gt3rs allemaal puur cirquit:o
30 maart 2009 om 05:57 #17411447Zeker niet onverdienstelijk! In voorgaade jaren meen ik me lagere plaatsen te herinneren dus er zit vooruitgang in.
30 maart 2009 om 06:19 #17411448:o
dan doe je het niet slecht :wors
30 maart 2009 om 09:10 #17411449AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ Nick, nee ik was daar niet nee.. En André NETTE uitslagen man niet normaal !!
1 april 2009 om 09:30 #17411450Dat zijn hele mooie resultaten en jammer van je remschijf;)
toch voorzie ik nog ruimte voor verbetering :angelmvg
Turbotjuh
2 april 2009 om 07:28 #17411451Dat is zeker jammer een AP remschijf kost 275euro perstuk:cryen dan nog remblokken 200euro:o En we zijn weer arm.:D
2 april 2009 om 07:38 #17411452AnoniemLid sinds:
1 January 1970Sponsertje gaan zoeken André ;) hehe
3 mei 2009 om 21:53 #17411453Zo zaterdag en zondag naar SPEED geweest en even gesprint zaterdag 3e en zondag ook 3e geworden en wat denk je is er alleen een beker voor de eerste plaats:fy1:fy1
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.