Forumindex › Forums › Techniek › C20let / z20let(2.0 16v turbo) › Kadett Turbo Insanity
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juli 2012 om 09:06 #17411630
Twin Engine, ja leuk, maar kijk naar de diverse Twin Engine Corsa’s die in DLD rijden.
2 runs gas geven op de 1/8 of 1/4 mile en ze zijn alweer stuk. :sleepingDe motoren moet ook exact gelijk zijn aan elkaar en je schakelmechanisme moet 2 bakken gaan aansturen EN dat moet natuurlijk ook exact gelijk gaan.
29 juli 2012 om 13:10 #17411631@Corsa_GSi wrote:
Twin Engine, ja leuk, maar kijk naar de diverse Twin Engine Corsa’s die in DLD rijden.
2 runs gas geven op de 1/8 of 1/4 mile en ze zijn alweer stuk. :sleepingDe motoren moet ook exact gelijk zijn aan elkaar en je schakelmechanisme moet 2 bakken gaan aansturen EN dat moet natuurlijk ook exact gelijk gaan.
Waarom zou dat moeten? :???: De een past zich wel aan aan de ander hoor.. Ik ken iemand met een straatauto met twee motoren erin en dat waren in het begin twee ongelijke motoren, een 3.0 voorin en een 3,2 achterin. is geen enkel probleem, en hij heeft al vele duizenden km’s gereden ermee. Vandaag de dag zitten er 2 3,2’s in omdat die nog iets meer vermogen hebben ;) . Auto is overigens een 6l 12 cilinder op kenteken. :agent
Hier kun je er meer over lezen. Let wel op, het is geen Opel… ;)
29 juli 2012 om 21:40 #17411632AnoniemLid sinds:
1 January 1970lijkt mij cker wel haalbaar
een twin engine car
temeer omdat het al veel meer gedaan ismaaarrrr ik wou hier in dit topic geen discussie over twin engine cars beginnen ;)
dus laten we terug on topic gaan naar botter z,n rwd kadett :wors :wors :thumb
31 juli 2012 om 08:32 #17411633heb dat idee toen bij de tuv en rdw voor gelegd, een jaartje of 9 geleden.
er werd mij toen door beide instanties duidelijk verteld, dat dit hier nooit op kenteken zou komen.
zie hier een paar jaar later, het kan dus wel.
daarom heb ik er toen een andere bodem in gemaakt, omdat het twee motoren principe niet mogelijk was.
maar kijk maar eens wat voor extra gewicht je er bij krijgt.groeten.
3 augustus 2012 om 00:47 #17411634Twin engine werkt niet het voorste blok heeft bij het optrekken geen grip en is dus alleen maar gewicht.
En in de bochten is de auto te zwaar.
Bij TOPGEAR hadden ze de Audi TT met 2 motoren van ABT die presteerde ook slecht.
Nee twee motoren werkt niet :vertag einde discussie. :agent3 augustus 2012 om 10:06 #17411635Botter heeft gesproken :thumbup
Hoe gaat het verder met de Dett, Andre??
geen problemen meer nu?nog iets aan het vermogen gedaan enzo?
4 augustus 2012 om 00:05 #17411636Hij rijd wel lekker nu ontsteking moet nog iets terug gezet worden.
En van de winter een nieuw blokje bouwen :angel
En de hele auto overspuiten en achter nog wat uitbouwen king: .4 augustus 2012 om 07:13 #17411637nog genoeg te doen, hoor ik.
:thumbup :thumbup :thumbupgroeten.
4 augustus 2012 om 10:32 #17411638cool! :wors
6 augustus 2012 om 19:28 #17411639Hoe bedoel je over spuiten, hij ziet er nog zo strak uit…. Ik moet de mijnes pas over laten spuiten.. hahahahha
@Andre Botter wrote:
Hij rijd wel lekker nu ontsteking moet nog iets terug gezet worden.
En van de winter een nieuw blokje bouwen :angel
En de hele auto overspuiten en achter nog wat uitbouwen king: .26 augustus 2012 om 21:32 #17411640André, heb je de plitter zelf gemaakt of gekocht.
als je hem gekocht heb, wil je mij laten weten waar.
pm maar evt :thumb27 augustus 2012 om 07:20 #17411641AnoniemLid sinds:
1 January 1970@mikeopel wrote:
André, heb je de plitter zelf gemaakt of gekocht.
als je hem gekocht heb, wil je mij laten weten waar.
pm maar evt :thumbCustom made ;)
27 augustus 2012 om 07:59 #17411642check dan ga ik er ook maar eens 1 maken
27 augustus 2012 om 17:07 #17411643wat voor materiaal heb je gebruikt voor je bodem plaat?
27 augustus 2012 om 20:51 #17411644Hij is van trespa alleen zit daar nog wel eens verschil in qua hardheid.
De plaat die ik nu heb is eigenlijk te hard en beschadigt nog al snel.27 augustus 2012 om 20:59 #17411645breekt?
en te zachte krijg je krassen??
maar bedankt kan ik weer ff google. :thumbup27 februari 2013 om 18:46 #17411646Daar zijn ze dan nieuwe FOTO’S :D :D :D
De Kadett is 2cm breder aan de achterkant king:
27 februari 2013 om 20:01 #17411647Ziet er goed uit Andre :thumb
27 februari 2013 om 20:33 #17411648Lovehandles.. :wub
28 februari 2013 om 17:05 #17411649GAAF!! :wors
dit jaar weer te zien op de Time Attack tijdens het DAF?
28 februari 2013 om 18:40 #17411650AnoniemLid sinds:
1 January 1970Berry Berkhout’s werk :D
28 februari 2013 om 23:29 #17411651@JvV wrote:
Berry Berkhout’s werk :D
En Botter Tuning.
Berry durfde niet in de schermen te zagen :jerry :jerry :jerry
En samen naar buiten geperst.20 maart 2013 om 08:35 #17411652André, heb je geen last van een turbogat of spint de GTX30 nog rap op?
22 maart 2013 om 16:42 #17411653Turbo gat valt wel mee en als je aan het knallen bent heb ik zo wie zo geen turbo gat :D :D :D
22 maart 2013 om 16:44 #17411654Heb je die Let station nog? Had je ooit eens een bericht gestuurd via fb maar nooit een kick gekregen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.