Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › kadett sedan turbo …
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 april 2013 om 20:35 #17666242
Dikke let kadett :thumbup
27 april 2013 om 06:34 #17666243Mijn complimenten :thumb
Erg netjes en nergens TE!! Ben wel benieuwt hoe je de achterdeuren en de achterklep zo netjes dicht gelast hebt en of dat met dat vermogen niet gaat loskomen!More :kewlpics :kewlpics
27 april 2013 om 10:40 #17666244@patrick v voorn wrote:
Mijn complimenten :thumb
Erg netjes en nergens TE!! Ben wel benieuwt hoe je de achterdeuren en de achterklep zo netjes dicht gelast hebt en of dat met dat vermogen niet gaat loskomen!More :kewlpics :kewlpics
denk niet dat dat gaat gebeuren alles is ook helemaal doorgelast
koffer en de raampjes en de deuren ook en de veerpoten voor en achter en draagarmen verstevigt
de steun achter op me bak ook een exstra verstevigd
en allemaal kleine dingetjes waar een exstra lasje op ligt ipv puntlasjes
heb ook me kooi nog wat uitgebreid exstra kruis erbij en de kooi is ook doorgelast op de bodemen bedankt voor de complimenten alllemaal :D
27 april 2013 om 11:27 #17666245Snelle jelle met kont :wub
30 oktober 2013 om 19:01 #17666246Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?
30 oktober 2013 om 20:23 #17666247@robin… wrote:
heb het spruitstuk toch maar een beetje ingekort hij kwam op 1cm na op de
slotplaat en de turbo omgedraaid omdat ik zo beter uitkom ivm me downpipe en nu komt me luchtfilter op de plaats van de accuplaat die er toch al niet meer was dus genoeg ruimte voor een mooi filter..nu dit alles past wacht ik nog op de koppeling en dan kan er gebalanceerd worden
en de boel in elkaar zetten
en ben nog even aant kijken voor een andere oliepomp..kan me vergissen maar volgens mij is de motorsteun rechts voor niet de originele kadett gsi steun of wel?
lijkt mij op het blote oog een corsa a steun of in iedergeval een steun die de motor meer naar achter plaatst als origineel of zie ik dat verkeerd?2 november 2013 om 14:58 #17666248@iuza wrote:
500pk drukt ie ongeveer op 1.6-1.7bar op een standaard evo9 blok.
Ik zit nu op iets meer dan 400PK met 1.2 bar en dat draai ik met mijn C20LET en ook een GT3082 in de Corsa.
En er zit nog meer PK in aangezien we de begrenzer op 7200 hebben gezet ivm standaard klepveren.26 januari 2014 om 17:41 #17666249@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
@robin… wrote:
heb het spruitstuk toch maar een beetje ingekort hij kwam op 1cm na op de
slotplaat en de turbo omgedraaid omdat ik zo beter uitkom ivm me downpipe en nu komt me luchtfilter op de plaats van de accuplaat die er toch al niet meer was dus genoeg ruimte voor een mooi filter..nu dit alles past wacht ik nog op de koppeling en dan kan er gebalanceerd worden
en de boel in elkaar zetten
en ben nog even aant kijken voor een andere oliepomp..kan me vergissen maar volgens mij is de motorsteun rechts voor niet de originele kadett gsi steun of wel?
lijkt mij op het blote oog een corsa a steun of in iedergeval een steun die de motor meer naar achter plaatst als origineel of zie ik dat verkeerd?de steun is van een ascona maar is hetzelfde alleen is ie van staal ipv alu
26 januari 2014 om 17:49 #17666250alles is weer verandert..
heb m helemaal uit elkaar getrokken
iemand zou m mooier maken met een ander kleurtje
helaas mislukt
dus beginnen we maar weer opnieuw :swearmaar alles word nu mooier en beter motor ruimte helemaal strak gemaakt
6 pots remklauwen met 330 mm schijven
rolkooi beetje uigebreid
en nog meer kleine dingetjeszal binnekort wat foto s plaatsen king:
26 januari 2014 om 17:59 #17666251@sw16v wrote:
Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?
dat gaat gebeuren als ie weer in elkaar zit hij is wel ingelopen nu
dus ben zeer benieuwd wat ie gaat doen straks
zat met 0.8 bar op 380pk
en heb nog een verstelbaar nokkenastandwiel nodig
want hij liep niet helemaal goed stationair heb een xe inlaat nokkenas er in
en geen verstelbaartandwiel30 januari 2014 om 12:52 #17666252@robin… wrote:
@sw16v wrote:
Heb je hem inmiddels al afgesteld op meer vermogen?
dat gaat gebeuren als ie weer in elkaar zit hij is wel ingelopen nu
dus ben zeer benieuwd wat ie gaat doen straks
zat met 0.8 bar op 380pk
en heb nog een verstelbaar nokkenastandwiel nodig
want hij liep niet helemaal goed stationair heb een xe inlaat nokkenas er in
en geen verstelbaartandwielik heb er ook een xe inlaat nokkenas in zitten zonder verstelbaar tandwiel. en hij loopt gewoon mooi stationair
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.