Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett gt sedan upd. 17-10-2010
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 november 2009 om 15:51 #17479948
origineel gepost door Corsa16V
Brandstof slangen omwisselen loopt hij wel alleen kut kan het ook zijn, dikke leiding is aanvoer!! Kan je zien aan de plastic benzineslangen die onder de auto doorlopen altijd 1 dikke aanvoer en een wat dunnere retour.bij deze auto zijn ze even dik dus is het bijna niet te zien maar toen ik ze aansloot heb ik de leiding gevolgt vanaf de pomp en filter tot voor dus die moeten wel goed zitten
kan het wel ff testen door ze ff los te gooien :thumbup
21 november 2009 om 13:51 #17479949nou de kadett loopt onderhand goed met nieuwe kabelboom computer en 2.0 liter brandstofpomp. :thumbup
van de week ff filmpje maken en foto’s :thumbup
29 november 2009 om 18:12 #17479950vandaag de kabelboom in de auto helemaal opnieuw aangesloten en alles werkt weer.
ben ook aan de gang geweest met de remmen ontluchten.
links voor ging goed maar rechts deed niks :thumbdown
alles los gegooid schoongemaakt nog niks.
daarna de leidingen op de hoofdremcilinder los gedraait uit de leiding voor linksvoor komt een straal en voor rechtsvoor een pis straaltje , dus ff een hoofdremcilinder scoren :thumbup
dan maar meteen 1 van een 2.0 gsi king:gr. filmpje van hoe hij loopt komt miss. morgen :thumbup heb net ff gereden en rijdt goed :wub mooi uitlaatgeluidje alleen toen reed ik de politie voorbij en die draaide 50 meter verder om dus ik maar snel de auto thuis in de garage gezet ,gelukkig geen politie meer gezien :o.
30 november 2009 om 20:40 #17479951weet je zeker dat ze mij niet hoorde????
:agent-offtopic:agentgroetjes remco
p.s. goed bezig man
30 november 2009 om 21:02 #17479952Ik heb nog wel een hoofdremcilinder van een Kadett GSi liggen, compleet met bekrachtiger..
1 december 2009 om 16:13 #17479953origineel gepost door corsawubbe
weet je zeker dat ze mij niet hoorde????
:agent-offtopic:agentgroetjes remco
p.s. goed bezig man
deze keer reed er geen combo 16v met open uitlaat voor me dus dit keer was het wel voor mij denk ik :D
1 december 2009 om 16:14 #17479954origineel gepost door GlennGSI
Ik heb nog wel een hoofdremcilinder van een Kadett GSi liggen, compleet met bekrachtiger..ik ga zo een hoofdremcilinder halen met bekrachtiger van een nexia
want van mijn 16v cilinder kan ik de remdrukbegrenzers niet over zetten :thumbdown
gr.
11 december 2009 om 15:23 #17479955hier de filmpjes king:
van de motor
http://www.youtube.com/watch?v=VkVbQE4QCgAde buitenkant en interieur helaas was het niet erg licht buiten :thumbdown
http://www.youtube.com/watch?v=6n4ETKjWvgM
alleen nu heb ik een kleine olielekkage carterpan of krukaskeering aan bak zijde :fy1 :argue :fy1 eigenlijk geen tijd voor :fy1
11 december 2009 om 17:34 #17479956AnoniemLid sinds:
1 January 1970king:
Mooie wagen en een net blokkiej.Jammer van de tegenslagen.
Kan me er goed iets bij voorstellen. Denk dat iedereen wel zaken tegen zijn gevallen.Kop op en het komt allemaal goed!
Nogmaals, complimenten!
11 december 2009 om 18:54 #17479957origineel gepost door Steven_stepje
king:
Mooie wagen en een net blokkiej.Jammer van de tegenslagen.
Kan me er goed iets bij voorstellen. Denk dat iedereen wel zaken tegen zijn gevallen.Kop op en het komt allemaal goed!
Nogmaals, complimenten!
ja ik heb al weinig tijd en als er dan 1 ding tegen zit ok maar een hele hoop daar wordt je niet goed van :(
27 december 2009 om 12:13 #17479958eindelijk weer een update na weer een hoop pech te hebben gehad binnen de familie :cry .
vandaag de bak eraf getrokken vliegwiel eraf.
kon niet duidelijk zien of de krukaskeering lekte of het krukaslager(steun) de carterpanpakking lekte ook een beetje
dus alles er onder uit gehaald alles met goeie dure wyn’s kitt ingekitt en weer gemonteerd.
van de week ff krukaskeering halen en dan kan die er ook weer in en de bak er weer op :thumbup
en dan ben ik hopelijk klaar met dat blok.
28 december 2009 om 19:25 #17479959vandaag een nieuwe keering gehaald 38 euro :thumbdown :cry
en alles weer gemonteerd
en wat is dat :argue :fy1 :argue om die bak compleet met assen in je eentje erop te krijgen schoot elke keer van de krik en dan had ik weer geen ruimte :fy1maar het resultaat mag er zijn de motor is nu officeel helemaal lek vrij king:
en loopt als een tierelier
29 december 2009 om 08:07 #17479960goed bezig arno en nogmaals het is een erg vette bak:thumbup
1 januari 2010 om 14:22 #17479961nou is ie gruwelijk netjes en klaar!!
mooi man
en dan gelijk verkoop????
succes iig.
1 januari 2010 om 15:55 #17479962wat wil je voor de kadett sedan hebben als die klaar is
1 januari 2010 om 19:07 #17479963origineel gepost door vectratinus
wat wil je voor de kadett sedan hebben als die klaar ishij staat al een tijdje te koop in het te koop aangeboden gedeelte voor 3000
ik zou hem het liefst ook houden
maar heb ook pas mijn manta b coupe gekocht.
en er moet iig 1 auto uit helaas vanwege financien :crydus ja dan had ik in 1e instantie gekozen voor de kadett omdat ik ook nog een kadett gsi aan het opknappen ben.
1 januari 2010 om 20:30 #17479964heb je wel een apparte auto(sedan) waar meer geld inzit dan dat je ervoor betaald!!
dikke bak man sonde dat ik geen geld heb:wors
1 januari 2010 om 21:18 #1747996538euro voor een keerring??
Dan ben je goed opgelicht, voor bakzijde keerring betaal ik iets van 25euro.
Maar wel beter dat ie nu lekvrij is!!
2 januari 2010 om 09:43 #17479966origineel gepost door sjoerdie
38euro voor een keerring??Dan ben je goed opgelicht, voor bakzijde keerring betaal ik iets van 25euro.
Maar wel beter dat ie nu lekvrij is!!
lang leve de dealer :thumbdown
28 augustus 2010 om 15:16 #17479967de auto staat nog steeds te koop maar hoeft niet meer perse weg, dus hobby gewoon verder :thumbup
met de apk hadden ze laatst gezegt dat er wat roest begon te komen bij de draagarmpunten.
dus heb van de week het dashboard eruit gehaald en de kachel verwijderdt en ben gaan slijpen , nu bleek ook de tunnel en het linker vloer gedeelte ter hoogte van het schutbord los geroest te zijn.
dus heb het goed aangepakt en meteen heel de bodem eruit geslepen en ook een deel van de tunnel.heb vandaag de tunnel weer terug gelast na het ontroesten en behandelen ,daarna nog 1 plaatje gelast rechts, en de gaten in het schutbord dicht gelast waar normaal de isolatie drukkers inzitten van de motorruimte.
de onderste randen van de portieren ook kaal gemaakt en in de zinkspray gezet daar zaten wat lichte blaasjes op nu niet meer :P .
heb ook een astra g dashboard gekocht die komt erin :wub
en misschien een compleet lederen champion interieur als ik de deurpanelen heb.in de verdere toekomst komt er ook misschien nog een 16v in met 45er webers en groep a uitlaat king:
de velgen wil ik ook nog een keer opnieuw laten coaten die hebben voort veel stoeprand schade :thumbup
28 augustus 2010 om 19:49 #17479968lekker bezig
als je astra G dash tips nodig heb geef je maar een gil
26 september 2010 om 15:07 #17479969vandaag bij onze zuider buren een setje 4 drs. champion deurpanelen opgehaald :thumbup zodat ik een compleet leder interieur kan monteren als het laswerk klaar is :(
heb helaas bijna geen tijd om wat aan de auto te doen :thumbdown :(
heb zin om het astra g dash erin te bouwen en het leder interieur :wub
26 september 2010 om 16:41 #17479970ben benieuwd hoe de deurpanelen tot hun recht komen in je sedan
ik wacht uiteraard naar de :kewlpics26 september 2010 om 18:38 #17479971ik dacht dat je de sedan verkocht had!!!!!!
maar ga zo door jonge, nog even en je wilt hem niet meer kwijt.groeten.
6 oktober 2010 om 17:33 #17479972vandaag had ik eindelijk een dagje vrij, en dus tijd om de kadett eens af te lassen.
heb meteen alles in de zink spray gezet en toen dat droog was alles helemaal vol geblaft met ml holle ruimte shit :thumbup
van de week nog wat naadjes kitten en tectyleren en dan kan ik alles weer op gaan bouwen :thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.