Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett gsi verbouwing
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 oktober 2010 om 11:59 #17727848
aaah, ja dat klopt wel verzekering technies is dat niet handig als je hem niet keurd. nouja zal er nog even over nadenken.. haha toch bedankt;)
maar die lui zijn niet echt kritisch toch die rdw? of gaan ze dat ding helemaal bekoekeloeren?
maar ik ben nog maar 18 he, dan ben je beginnend bestuurder en dan betaal je je scheel aan verzekering voor mijn 16v moest ik 120 in de maand betalen:O:Oer komen wss 2 finnen op, 1 die constant draait en 1 die aan gaat als hij dan nog teheet wordt, omdat die radiatuer van de 16v er voor zit en dies wel stukje kleiner als die van de v6.
en hij wordt nog verhoogt omdat hij nu bijna met de caterpan de grond raakt:P dus even originele veren van detje cabrio overzetten, genoeg tedoen dus voordat ie op de weg kan.
10 oktober 2010 om 13:33 #17727849die RDW stelt geen reet voor
bij mij keek ie of de accu vast stond en vond t best ga netjes met dat ding naar de RDW als je gepakt word heb je een dikke prent en is alles voor niets geweest dan ben je m KWIJT
gewoon netjes en deugdelijk inbouwen dan heb je echt geen last
die radiateur red het wel hoor
Eric en ik draaien met een calibra turbo radiateur en die is volgens mij nog kleiner ook (wel iets dikker volgens mij )
k heb totaal geen last met koeling
mijne stond ook zo laag
heb er originele hoogte schokbrekers in gedaan 4cm verlangings veren en staat nu op 16 inch
wat heb je er voor remmen op zitten
10 oktober 2010 om 14:42 #17727850Apk kijk je niet naar het aantal cilinders hoor :hmmz
10 oktober 2010 om 14:55 #17727851Ja hij is goed ingebouwt. motorsteun goed gelast ect.
bekabeling netjes vastgezet enzo,trouwens die kabelboom komt bij het koelwater reservoir binnen ja, heb jij die boom eerst nog een stukje naar voor gelegt? tussen het tankje en de zeikant zeg maar? want ik krijg dat eerst stuk bij dat tankje niet echt netjes.. er overheen wil niet omdat dan de kap niet dicht wil, en er onderdoor is ook niet echt ideaal.
oke dan doe ik ook gewoon 1 fin die van de 16v.
schijfremmen, maar dat bedoel je denk ik niet?:Per zit nu coni geel onder,
gr bert10 oktober 2010 om 17:32 #17727852bij mij ligt ie tussen t tankje en schutboard t is wel iets proppen haha
maar bedoel remmen vooraan nog orgineel zeker
10 oktober 2010 om 22:41 #17727853origineel gepost door mrmonkey
Apk kijk je niet naar het aantal cilinders hoor :hmmzecht niet..? dan zullen jullie de APK erkenning wel niet meer zo lang hebben.. lees dit maar eens
http://www.apkkeurmeesterservice.nl/default.asp?page=nieuwsbericht&nieuwsid=137
onderaan staat verplicht voor apk keuring te beginnen de gegevens van het aantal cilinders..
11 oktober 2010 om 06:15 #17727854die apk regel is weer terug gedraaid moet weer geteld worden
ding laten keuren en rijden
gsi maffia is er eens mee aangehouden en toen dachten ze ook dat ze m mooi hadden maar die was gelukkig gekeurd
18 oktober 2010 om 08:08 #17727855zijn er nog updates ?
28 oktober 2010 om 16:49 #17727856ja die zijn er:P
hij rijd en schakelt goed, alleen de motor houdt vreselijk in iemand enig idee hoe dat kan?28 oktober 2010 om 21:08 #17727857geen motor storing lampje ?
en heb je al foto’s ??
28 oktober 2010 om 21:46 #17727858Die zwager van mij schiet voor geen **** op.
Bouwt tie daar een vette wagen, maakt hij geen foto`s
Zal morgen een paar schieten als ik in de buurt ben!Gr. Dennis
28 oktober 2010 om 21:54 #17727859lol :p
de motor liep trouwens perfect toen die nog in de vectra lag…
ligt tog aan je inbouwkunsten :p
29 oktober 2010 om 14:43 #17727860doe dat maar ReTiRed wil wel eens wat zien :P
maar als ie in de vectra goed liep zal er wel iets niet goed gegaan zijn
brand er geen motorlampje (of is deze niet aangesloten )
29 oktober 2010 om 17:16 #17727861ehm nee die is nog niet aan gesloten,
de motor liep idd goed dus het ik denk dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan.
hoe heb jij die toeren teller gedaan dan? dat is de groene draad toch?
en de km teller doet het ook niet maar die zit gewoon op de bak met een 2 polig stekkertje alleen kan ik die niet terug vinden.
gaat de snelheid ook via de computer? of kan ik gewoon 2 draden uit de kabelboom halen en die op de bak zetten? zoja welke kleuren zijn dat?gr bert
30 oktober 2010 om 14:26 #17727862die op de bak zit heeft 3 draden
toerental heb k gewoon die groene voor gepakt (alleen geeft ie iets te veel aan boeie )
31 oktober 2010 om 16:47 #17727863waar zit die stekker op de bak dan?
31 oktober 2010 om 16:57 #17727864hell yeah foto’s
een paar ik weet nu hoe het moet dat uploaden enz..
maar nog even iets dat motor lampje hoe sluit ik die aan?
31 oktober 2010 om 16:58 #17727865ps het dit was 3 week geleden, het is nu af onder de kap zeg maar
31 oktober 2010 om 21:11 #17727866als jij alle draden kleur op kleur gesoldeerd heb moet het lampje het gewoon doen…
anders is het meen ik de bruin/blauwe draad vanaf de cpu…
31 oktober 2010 om 21:45 #17727867die zitten in 1 van de stekkertjes bij de ecu
zal ff kijken welke draden t zijn
2 november 2010 om 22:32 #17727868oke super, bedankt:D
dus blauw/bruin is moter lampje,
groen toeren teller,
blauw is tempratuur?? die werkt namelijk ook nog niet, meet hij de tempratuur trouwens op de radiateur of op het blok?
sorry voor alle vragen haha:P maar ik kom er nog niet helemaal uit.gr bert
2 november 2010 om 22:46 #17727869origineel gepost door Bertkadett
oke super, bedankt:Ddus blauw/bruin is moter lampje,
groen toeren teller,
blauw is tempratuur?? die werkt namelijk ook nog niet, meet hij de tempratuur trouwens op de radiateur of op het blok?
sorry voor alle vragen haha:P maar ik kom er nog niet helemaal uit.gr bert
blauw is idd tempratuurmeter. bij een c20xe word ie bij de thermostaat gemeten.. neem aan bij een c25xe ook ?
3 november 2010 om 08:29 #17727870oke ik ga ze nu ff solderen
3 november 2010 om 08:43 #17727871Sensor zit onder de zwarte aanzuigbuis voor je dynamokoeler
3 november 2010 om 23:40 #17727872oke vandaag weer ff wat gedaan,
ik heb onder het dasbord de groene blauwbruin en blauw draad door geknipt,
de groene blauw/bruin en blauwe draad bij de stekkers die bij de cpu zitten, verlengt en deze aan de draden onder het dasbord gesoldeerd, ik heb de draden onder het dasbord ook aanelkaar gesoldeerd, zodat die van de cpu er gewoon bij opzitten zeg maar.
is dit zo goed?de toeren teller doet het nu wel, maar de temp sensor nog niet.
ook het motorstorings lampje brand niet als je hem op contact zet, het inhouden is wel minder geworden. volgens mij klopt het nog niet helemaal.eerst maar eens slapen
gr bert -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.