Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett GSI Turbo….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 augustus 2010 om 14:25 #17224551
Beste medeliefhebbers,
Bij dezen wil ik me graag ook even voorstellen, aangezien mijn Kadett in de afrondende fase komt!
Ik ben Ravi, 25 jaar oud alweer, in het dagelijks leven bezig met een aantal eigen ondernemeningen waaronder een beveiligingsbedrijf.
Mijn dagelijks vervoer:
Het is een Mercedes E240 met origineel Lorinser pakket, niet super snel, maar een waardige snelwegvreter!
Dan het project, ik heb er enkele foto’s van van hoe hij er ooit uit heeft gezien, maar die zijn echt te verschrikkelijk en ik schaam me er ook voor, dus bij dezen dan de huidige stand:
Het lijstje van wat er allemaal aan veranderd is, is te groot om hier allemaal op te noemen, maar ga er maar van uit dat alles vernieuwd is, van draagarm rubbers tot bodems die er opnieuw ingelast zijn!
Alles ligt nu onder de stof, dus ik zal de komende dagen bezig gaan zijn met schoonmaken en het afbouwen van de auto. Volgende week maandag is voor mij het streven om er een nieuwe apk op te krijgen en uit te lijnen, ik wil in ieder geval mee naar Sevenum!
Komende vrijdag en zaterdag worden er bepaalde onderdelen zwart gespoten, daar zal ik dan nieuwe foto’s van plaatsen!
Groet, Ravi
10 augustus 2010 om 14:32 #17710607AnoniemLid sinds:
1 January 1970Mooi ding.. heeft wel wat weg van de Ex-Turbo van Dennis de Vos
10 augustus 2010 om 16:12 #17710608blijft gaaf een turbo in een Kadett E GSI:jerry
Blijf posten die pics.
Groeten nick
10 augustus 2010 om 20:43 #17710609Ravi eindelijk foto´s :D
10 augustus 2010 om 23:10 #17710610origineel gepost door nl-tuning
blijft gaaf een turbo in een Kadett E GSI:jerryBlijf posten die pics.
Groeten nick
Gaat goed komen!
Morgen komt iemand mijn ramen blinderen, dus dan zal ik weer gaan updaten!
Groet, Ravi
10 augustus 2010 om 23:11 #17710611origineel gepost door OLdStyLe
Ravi eindelijk foto´s :DHey Daniel!
Ik ga bijna rijden, hoever ben jij nu?
Groet, Ravi
11 augustus 2010 om 06:47 #17710612Woensdag gaat de Turbo naar de APK en daarna ga ik verder aan die andere Turbo Corsa.
Ik zal je van de week nog wel even bellen ,kom ik even buurten bij je auto :D11 augustus 2010 om 07:31 #17710613Ben benieuwd naar het eind resultaat:)
11 augustus 2010 om 07:53 #17710614he ravi
netjes man je kadett
succes met het opbouwen
11 augustus 2010 om 15:01 #17710615origineel gepost door OLdStyLe
Woensdag gaat de Turbo naar de APK en daarna ga ik verder aan die andere Turbo Corsa.
Ik zal je van de week nog wel even bellen ,kom ik even buurten bij je auto :DIs goed man, geen probleem!!
Groet, Ravi
11 augustus 2010 om 15:01 #17710616origineel gepost door jblfreak
he ravinetjes man je kadett
succes met het opbouwen
Hey Dennis jongen,
Dank je wel man!
Wat vind je van je achterklep?? ;)
Groet, Ravi
11 augustus 2010 om 15:05 #17710617origineel gepost door Hendri
Ben benieuwd naar het eind resultaat:)Hey Hendri,
Ik ben ook benieuwd man!
Vrijdag en zaterdag worden de verschillende delen zwart gespoten, het blinderen van de ramen kon helaas niet doorgaan, dat wordt volgende week ergens..
Opbouwen gaat nogal wat tijd in beslag nemen, aangezien ik het perfect wil doen en er ook nog een aantal metertjes moeten worden aangesloten..
Ik hoop wel dat ik Sevenum red voor volgende week..
Groet, Ravi
11 augustus 2010 om 18:32 #17710618@oldstyle jij reed toch in viperblue? leeft die kadett nog of???
en is die corsa op de foto ook al af…… ben wel benieuwd is al een tijdje geleden dat ik je topic volgde
maar er is niks meer van te vinden…mooie witte dett ben benieuwd als die af is, succes met de opbouw:thumbup:D
11 augustus 2010 om 19:17 #17710619Originally posted by M~V
@oldstyle jij reed toch in viperblue? leeft die kadett nog of???
en is die corsa op de foto ook al af…… ben wel benieuwd is al een tijdje geleden dat ik je topic volgde
maar er is niks meer van te vinden…mooie witte dett ben benieuwd als die af is, succes met de opbouw:thumbup:D
Ik ben gestopt met viperblue :( hij was echt te ver heen het was een strakke bak van afstand maar verder was het echt gatenkaaas( slechte aanschaf geweest). Maar hij leeft deels door in de auto van Ravi :D . Veder heb ik nog een compleete kadett aan org. plaatwerk staan dus kan altijd een nieuwe bouwen.
Corsa op profiel foto zijn kleine dingen aan gedaan maar de drive was weg . Ga binnenkort weer topic openen wat hij is gewist :S bij de laaste database crash.
11 augustus 2010 om 19:45 #17710620origineel gepost door OLdStyLe
Originally posted by M~V
Ik ben gestopt met viperblue :( hij was echt te ver heen het was een strakke bak van afstand maar verder was het echt gatenkaaas( slechte aanschaf geweest). Maar hij leeft deels door in de auto van Ravi :D . Veder heb ik nog een compleete kadett aan org. plaatwerk staan dus kan altijd een nieuwe bouwen.
Corsa op profiel foto zijn kleine dingen aan gedaan maar de drive was weg . Ga binnenkort weer topic openen wat hij is gewist :S bij de laaste database crash.
Jij ook weer acief hiero ???
Hoest maat ? heb je morge tijd belle we eff ?@ Ravi ziet er allemaal nice uit ! gewoon sevenum doen !
@ Daniel ook eff sevenum !11 augustus 2010 om 21:47 #17710621Originally posted by trabantman
origineel gepost door OLdStyLe
Originally posted by M~V
Jij ook weer acief hiero ???
Hoest maat ? heb je morge tijd belle we eff ?@ Ravi ziet er allemaal nice uit ! gewoon sevenum doen !
@ Daniel ook eff sevenum !Rem ik heb de smaak weer te pakken en dus weer actief morgen heb ik tijd .
sevenum gaat hem niet worden of ik moet mijn vriendin zover krijgen :!! heeheh
s11 augustus 2010 om 23:51 #17710622@oldstyle zonde man was idd een mooie wagen die jongens waarvan jij hem had gekocht hadden hem in 2 weken klaar, waarschijnlijk dan gewoon snel afgewerkt en dan begint de elende na een tijdje weer.
vond de corsa ook al dik had je wilde plannen mee, ben nog steeds benieuwd hoe die word;)
toch handig als je de ene sloopt en het plaatwerk weer kan gebruiken voor een andere echt recycling :P
ga je topic zeker weer volgen als je ermee verder gaat:)
was jij ook niet een vriend van die jonge die in die opc blauwe vectra a reed??
die zie ik namelijk ook nooit meer staan in wormeveer…12 augustus 2010 om 05:21 #17710623Originally posted by M~V
@oldstyle zonde man was idd een mooie wagen die jongens waarvan jij hem had gekocht hadden hem in 2 weken klaar, waarschijnlijk dan gewoon snel afgewerkt en dan begint de elende na een tijdje weer.vond de corsa ook al dik had je wilde plannen mee, ben nog steeds benieuwd hoe die word;)
toch handig als je de ene sloopt en het plaatwerk weer kan gebruiken voor een andere echt recycling :P
ga je topic zeker weer volgen als je ermee verder gaat:)
was jij ook niet een vriend van die jonge die in die opc blauwe vectra a reed??
die zie ik namelijk ook nooit meer staan in wormeveer…Blauwe vectra is ook verkocht in verband met herstarten opleiding destijds.
Die rijd nu ook in een corsa .12 augustus 2010 om 16:22 #17710624gozer
klep is mooi maar waar is de zwarte band ???
16 augustus 2010 om 22:49 #17710625origineel gepost door jblfreak
gozerklep is mooi maar waar is de zwarte band ???
Die komt zaterdag weer terug…. ;)
16 augustus 2010 om 22:53 #17710626Zo, ik heb weer wat up te daten:
Alles lijsten, deurgrepen en zo zijn matzwart gespoten, inclusief de velgen.
Stuurbekrachtiging is ook aangesloten, is echt super relaxed!
Van de week weer zo veel mogelijk afbouwen, Sevenum ga ik helaas niet redden, ook vanwege een nieuwe klus. Ga wel proberen volgende week vrijdag naar Drachten te kunnen!
Groet, Ravi
16 augustus 2010 om 23:16 #17710627Ow, hebben we komend jaar onze nederlandse ‘weisser turbo kadett’ op de strip?!:thumbup
mooie kadett :wors
17 augustus 2010 om 01:08 #17710628origineel gepost door sw16v
Ow, hebben we komend jaar onze nederlandse ‘weisser turbo kadett’ op de strip?!:thumbupmooie kadett :wors
:D
Dank je wel voor je reactie!
Ik ga alleen mee omdat een vriend van mij hoogstwaarschijnlijk meedoet, met een Impreza met om en nabij de 550 pk…
En natuurlijk is het een uitstekend ritje zo vanuit de Zaanstreek!
Groet, Ravi
17 augustus 2010 om 14:27 #17710629Mooi wit is niet lelijk, of wat dat nou rood?
Maakt niet uit… , ziet er gaaf uit zó..
Groeten Eric
17 augustus 2010 om 19:04 #17710630 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.