Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett Gsi track car project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 maart 2010 om 19:41 #17529119
Eindelijk begonnen met de nexia te slopen.
Blijkt dat de nexia’s de versteviging, wat de kadett 16v wel heeft en de 8v niet, standaart heeft?
Dus deze er eventjes uitgeboord.
Groeten
29 maart 2010 om 08:56 #17529120Komt goed hier..:wub
29 maart 2010 om 09:27 #17529121origineel gepost door bmwmanu
Komt goed hier..:wubIk hoop het.
Ik heb wat vertraging opgelopen de laatste weken.
Oschersleben zou hij toch moeten bollen.:P
Dat treffen wil ik zeker niet missen.Groeten
29 maart 2010 om 20:37 #17529122Papieren liggen klaar he…
31 maart 2010 om 16:45 #17529123goed bezig man
kunnen we frank zijn oude kadettje nog eens zien in oschersleben:D1 april 2010 om 06:53 #17529124origineel gepost door timbo
goed bezig man
kunnen we frank zijn oude kadettje nog eens zien in oschersleben:DIk hoop dat de kadett tegen dan gekeurd is.
Anders zal ik met de zafira moeten gaan.:mad:
Gespoten wordt de kadett zowieso pas in het najaar, dus zal ie niet zo netjes zijn dit jaar op de treffens.Groeten
16 april 2010 om 21:01 #17529125Proficiat met de belgische kadett 16v
19 april 2010 om 11:16 #17529126origineel gepost door bmwmanu
Proficiat met de belgische kadett 16vBedankt om alles langs te brengen.
Laat maar weten wanneer ik eens langs kan komen.:PGroeten
22 april 2010 om 20:07 #17529127De voorbije dagen weer even bezig geweest aan de Kadett.
Stuurinrichting netjes gemaakt.
Ruitensproeier reservoir van de Nexia gemonteerd.
Dinsdagavond even mijn nieuwe batterij en de juiste steun ervoor gehaald. Scheelt een pak in gewicht.:P
Groeten
17 mei 2010 om 20:41 #17529128Vandaag weer een pakje thuis aangekomen.;)
Een setje bilstein dempers. Nu nog veren zoeken.
En de nexia zijn ze ook eindelijk komen halen. Stond al even in de weg.
Voor de rest staat de kadett momenteel op een laag pitje. Veel te druk bezig met andere zaken.
Groeten
18 mei 2010 om 18:52 #17529129AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dan draai dat pitje maar eens vlug terug omhoog:P
18 mei 2010 om 20:06 #17529130iig goed bezig, maar oschersleben gaat ie niet halen denk ik wel?
19 mei 2010 om 08:00 #17529131origineel gepost door *Rob*
Dan draai dat pitje maar eens vlug terug omhoog:PTja, hangt niet alleen van mij af he.
21 juni 2010 om 20:50 #17529132Voorbije week weer even tijd gemaakt voor de Kadett.
Nog 2 steuntjes van de achterbank eruit geboord.
De spit is ook eindelijk af.
De Kadett hangt er nu ook aan. Kan ik ook aan de onderkant beginnen.
Morgenavond doe ik voort.Groeten
22 juni 2010 om 05:45 #17529133Mooi spit! die van mij rust op precies dezelfde punten.
Is mooi werk om de onderkant roestvrij te maken en te behandelen!
23 juni 2010 om 13:36 #17529134origineel gepost door Prikkie
Mooi spit! die van mij rust op precies dezelfde punten.Is mooi werk om de onderkant roestvrij te maken en te behandelen!
Is inderdaad handig. Gaat veel gemakkelijker om aan de bodem te werken.
Gisteren de 2 driehoeken van de spit met elkaar verbonden.
Staat nu veel steviger.:PGroeten
9 juli 2010 om 20:06 #17529135De voorbije week eindelijk mijn remblokjes binnen gekregen.
Mijn verlagingsveren waren er dan weer zeer snel.
Het werk aan de Kadett gaat stilaan vooruit. Die foto’s komen later.Groeten
10 juli 2010 om 16:57 #17529136komt stilletjes aan wel goed met de dett:thumbup
10 juli 2010 om 17:31 #17529137Ik zie dat je gebruik maakt van een puntlasfrees, hoe bepaal je dat je diep genoeg zit? Heb er zelf al mee geoefend maar wilde een paar keer nog wel eens iets te diep gaan, bij jou ziet het er netter uit.
10 juli 2010 om 20:30 #17529138origineel gepost door InjectTheVenom
Ik zie dat je gebruik maakt van een puntlasfrees, hoe bepaal je dat je diep genoeg zit? Heb er zelf al mee geoefend maar wilde een paar keer nog wel eens iets te diep gaan, bij jou ziet het er netter uit.De puntlasfrees heeft een kraagje en dat komt ongeveer met de dikte van de plaat overeen.
Het belangrijkste is dat je mooi recht freest, zodat overal evenveel materiaal weg wordt genomen.Groeten
12 juli 2010 om 20:09 #17529139Vandaag even de tijd genomen om mijn veerpoten terug in elkaar te steken.
Alles is terug in nieuwe staat.
Groeten
15 juli 2010 om 15:24 #17529140Mooi werk kerel ;-)………
15 juli 2010 om 17:55 #17529141Hmm ok.. ik heb een klein ringetje tussen het kroontje en het eindpunt van het schroefdraad daarvan moeten doen, deed ik dat niet dan kwam het freesje niet diep genoeg :wtf
origineel gepost door gunni
origineel gepost door InjectTheVenom
Ik zie dat je gebruik maakt van een puntlasfrees, hoe bepaal je dat je diep genoeg zit? Heb er zelf al mee geoefend maar wilde een paar keer nog wel eens iets te diep gaan, bij jou ziet het er netter uit.De puntlasfrees heeft een kraagje en dat komt ongeveer met de dikte van de plaat overeen.
Het belangrijkste is dat je mooi recht freest, zodat overal evenveel materiaal weg wordt genomen.Groeten
16 juli 2010 om 20:15 #17529142origineel gepost door gunni
Vandaag even de tijd genomen om mijn veerpoten terug in elkaar te steken.
Alles is terug in nieuwe staat.
Groeten
misschien heb ik niet alles gelezen maar nu heb je 5 gaats?
nu nog n paar mooie calibra/vectra turbo velgen eronder :wors17 juli 2010 om 06:53 #17529143origineel gepost door .:Stoffel:.
origineel gepost door gunni
Vandaag even de tijd genomen om mijn veerpoten terug in elkaar te steken.
Alles is terug in nieuwe staat.
Groeten
misschien heb ik niet alles gelezen maar nu heb je 5 gaats?
nu nog n paar mooie calibra/vectra turbo velgen eronder :worsCalibra turbo velgen liggen klaar. Zijn voor de fun al gepoederlakt.
Nu nog de juiste band zoeken.
Ik zoek ook nog de calibra turbo velgen van de DTM uitvoering. Iemand liggen?Groeten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.