Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett GSI in nieuwstaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 januari 2015 om 10:21 #17270108
Ben een fervent lezer van het forum. Kwam onderstaande Kadett GSI tegen en die wou ik het forum niet onthouden. Lijkt een Kadett in werkelijk nieuwstaat te zijn. Wellicht Interessant voor een forumlid.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge//details.html?id=203206756″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
18 januari 2015 om 12:52 #18269545Mooi hoor!
19 januari 2015 om 14:10 #18269546En zo duur is de DETT ook niet………………………. king:
19 januari 2015 om 14:52 #18269547en met een SEH
21 januari 2015 om 04:58 #18269548En over 2 jaar is het een oldtimer.Waarom daar wel en hier weer niet?
22 januari 2015 om 11:20 #18269549Omdat de Nederlands overheid dacht een nieuwe melkkoe gevonden te hebben. Wel mooi karretje
22 januari 2015 om 17:39 #18269550Tja, ik heb recentelijk mijn 2e belasting aanslag gehad/betaald voor mijn 37jr oude oldtimer.
Baal er van, kost zo al €240,- wat dus niet in de tank ging :(Drama die kut regeling
22 januari 2015 om 20:52 #18269551Mooie kar! Zo zie je maar hoe de markt in het buitenland nog is, hier krijg je geen stuiver meer voor je zuurverdiende oldtimer!
Zo’n klootviool als Weekers, trekt enkel een spoor van vernieling achter zich aan en in plaats van dat ze zijn gepruts nou gewoon terugdraaien, nee natuurlijk niet!
Heb net de kwarttariefregeling maar weer van de Kadett af gehaald, die opslag kostte me bijna net zo veel als dat ik me bespaar. Ze hebben het ook wel uitgekozen, de auto’s die toch al geen reet belasting kosten van ‘voordeel’ voorzien die dus niet bestaat. Had dan niks meer “geregeld”!
Wat denk ik nog de beste oplossing zou zijn is wegenbelasting volledig afschaffen voor alle auto’s en de brandstofprijzen er op aanpassen, dan betaalt de kilometervreter gewoon meer dan wie weinig rijdt, wel zo eerlijk!
23 januari 2015 om 07:18 #18269552dit ging om een gsi toch?
volgens mij is er een topic van over de 50 paginas over die k*t regeling ;)wel mooi gsitje, maar zijn dat ook de originele wieldoppen?
hier in nl staan ze namelijk vaak op andere doppen.23 januari 2015 om 19:51 #18269553Dat zijn idd originele gsi wieldoppen.
Heb ze op mijn witte gsi in het wit
Zijn 14 inch geloof ik1 februari 2015 om 15:25 #18269554Mijn eerste auto (Kadett GSI) had ook dezelfde SEH motor. Doet onderin niet onder voor een 2.0 16V, maar op een gegeven moment komt de 16V je voorbij.
Erg nette auto.24 februari 2015 om 16:23 #18269555Gevoelsmatig was mijn 20seh onderin krachtiger dan mijn c20xe.
Voor dagelijks gebruik vond ik de seh dan ook fijner rijden…Altijd leuk van de seh; trommelremmen op de achteras.
Zien dat de GTI-bestuurder daarnaar kijkt, en dan wordt het groen… :angel24 februari 2015 om 17:08 #18269556Dat gevoel komt omdat hij daar qua koppel piekt, een xe wordt de hoogte in steeds feller, dus gebruik je hem voornamelijk daar bij snel rijden en dan heb je al snel het gevoel dat hij onderin niet zo veel doet. Power werkt verslavend, en het is een verslaving met gewenningseffect…
24 februari 2015 om 19:28 #18269557AnoniemLid sinds:
1 January 1970Schitterend ding zeg.. Vooral dat cockpitje, ik ben verliefd!!!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.