Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett gsi 2,5 V6
- Dit onderwerp bevat 2,154 reacties, 182 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 juli 2019om 12:30 door .Stoffel..
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2011 om 20:47 #17354512
jongen bijna niemand is nog apart of speciaal met hun auto
ik heb ook een let in mn astra en ik heb echt niet de snelste let maar ik ben er tevreden mee en het is speciaal genoeg king:23 juni 2011 om 16:13 #17354534@kadett-supreme wrote:
na lange tijd hier weer eens ‘n keer wat gelezen.. wat ‘n werk allemaal zeg. mooie kadett-jes. jammer dat er een moet wijken voor ‘n toyota.
maar wat ik eigenlijk NOG jammer-der vind is dat je die sedan van toen niet meer hebt, die werd pas mooi! daar ‘n v6 in en dan had je iets aparts gehad.. :wub
haha ja dat hok :P
ach dat had een verhaal zonder eind geworden en had me champion toen staan en vond dat toch leuker
maar verder weet ik nog weinig over de toyota dus het is afwachten
cabrio moet zoiezo met de vakantie naar de camping want me meisie wil er mee heen :P
23 juni 2011 om 17:04 #17354535kijk dan heeft jou meissie t verstand van jullie 2 :jerry
(grapje)
23 juni 2011 om 17:46 #17354536haha
ze rijd honda (prelude 98 rijd super moet ik bekennen ) is ook japans haha en heeft nog een civic staan die nog moet worden opgeknapt
23 juni 2011 om 20:14 #17354537Je gaat toch niet opeens helemaal op de Japanse tour ofwel:P
achjah het is maar wat je mooi vind he :thumb :agent24 juni 2011 om 11:33 #17354538Onee…
Koop er dan een mooie b Ascona bij ofzo!
Heb je ook rwd :D
En motor ombouw moet geen probleem zijn voor u toch…? ;)24 juni 2011 om 14:47 #17354540de trueno is gewoon Fwd :P haha
en motor ombouw is met zo n kanon niet nodig hahade japanse toer niet helemaal maar k wil t al een tijdje dus ja
27 juli 2011 om 09:53 #17354545zo na enige tijd ben ik er ook weer in mijn topic :P
de trueno waar we mee bezig waren staat helaas in nieuw-zeeland en had op de boot gemoeten en toch zie ik dit niet echt zitten
toch ga ik verder met de cabrio of is het overnieuw beginnen
dit door het spuitwerk
dit is toch niet zo gelukt als ik dacht aangezien bordeaux-rood een rot kleur is om te spuiten
na mijn vakantie gaat de cabrio weer geheel kaal en komt er een andere kleur op en word de V6 er in gebouwd
hier nog wat foto’s gemaakt door mijn vriendin
de V6
paarweken terug even naar amsterdam geweest er mee en ging goed totdat ik iets hoorde en de auto zwaar begon te schakelen :wtf
toch thuis weten te komen en de dag er na gaan kijken en mijn vermoeden was goed de middelste motordemperblok was gebroken waardoor de motor wat gekanteld hing
na half uur sleutelen was het uiteraard weer gefixt :)
dus me meisie ging weer met r camera aan de gang :)
dit zijn niet alle foto’s maar heb er maar paar gedaan
na de vakantie komt er dankzij vincent23 een kooi in :) een die me wel aanstond
wil nog verlengde kap en aankomende winter de 3.0 met f28
na het weekend komen er als het goed is nog mooie vakantie foto’s
27 juli 2011 om 13:14 #17354546@jblfreak wrote:
zo na enige tijd ben ik er ook weer in mijn topic :P
de trueno waar we mee bezig waren staat helaas in nieuw-zeeland en had op de boot gemoeten en toch zie ik dit niet echt zitten
toch ga ik verder met de cabrio of is het overnieuw beginnen
dit door het spuitwerk
dit is toch niet zo gelukt als ik dacht aangezien bordeaux-rood een rot kleur is om te spuiten
na mijn vakantie gaat de cabrio weer geheel kaal en komt er een andere kleur op en word de V6 er in gebouwd
hier nog wat foto’s gemaakt door mijn vriendin
dit zijn niet alle foto’s maar heb er maar paar gedaan
na de vakantie komt er dankzij vincent23 een kooi in :) een die me wel aanstond
wil nog verlengde kap en aankomende winter de 3.0 met f28
na het weekend komen er als het goed is nog mooie vakantie foto’sWeet je wel wat je wil.. Een trueno, geen trueno, bordeaux rood, geen bordeaux rood… :jerry
Hoezo is bordeaux rood een rot kleur dan. Op de foto’s lijkt het nogal dof de lak namelijk.. M.i. heeft dat iig niets met de kleur te maken toch ?
Het kan aan mij liggen (zoals ik al eerder zei) maar als ik zie onder welke omstandigheden je spuit, lijkt enige teleurstelling mij idd niet geheel onvermijdelijk of als een verrassing komen.
(bijv. stof, temperatuur m.b.t. uithardings process) Hoe dan ook, wel respect voor al het werk, tijd en geld dat je erin stopt. Geen twijfel over mogelijk.Misschien nog ff je motorkap afstellen aan bijriijders kant, deze sluit niet helemaal..
Verder mooie plannen. Als je nog een F28 nodig hebt, ik heb nog er nog een liggen. Een jonge bak met paar duizend gelopen maar.
(echte kilometers).grt
27 juli 2011 om 13:39 #17354547er zitten in de lak donkere en licht plekken dit is het nadeel ban de kleur dit moet echt gelijdelijk gespoten worden en dat hebben veel andere kleuren namelijk niet
en t doffe is dat ik een grote fout heb gemaakt met de blanke lak
het is goed te doen hoor met de omstandigheden wat er zit zo goed als geen stof in (over de gehele auto gezien 3 plekjes )
de voorbumper van de V6 heb ik ook zo gedaan en geen last
ja die kap moet eigenlijk gesteld worden maar heb een andere na me vakantie
F28 bak heb ik al geruime tijd liggen maar mocht het nodig zijn geef ik een gil
wat t verhaal trueno betreft t is beide leuk cabrio of een trueno maar de vrouw zeg een trueno er bij ook wel zitten dus zijn er nog niet over uit :P
27 juli 2011 om 15:45 #17354548Kvind het mooi dat je weer verder gaat met de Dett :thumb
en die bodykit doet hem ook goed :thumb :thumb27 juli 2011 om 16:00 #17354549sja jammer man, valt niet mee om een auto te spuiten als je het nog nooit eerder hebt gedaan. Rood is toch over het algemeen een redelijke kleur om te spuiten, maar nu kan je zien hoe lastig het is. Als hij straks gespoten is , heb je wel dikke kadett hoor, ik vind het rood hem heel goed staan .
27 juli 2011 om 16:53 #17354550ja qwa kleur is t echt vet alleen jammer dat het kleur verschil zo groot word met deze kleur
denk dat er iets van opc blauw zwart of capri yello(astra coupe) op komt
als ie straks weer is gespoten is ie idd vet
27 juli 2011 om 22:05 #17354551miss een idee
de kleur van bijv M3
heel donker blauw ofzo28 juli 2011 om 09:00 #17354552ja is wel een idee opzich
we zijn even aan t kijken hoe of wat maar dat moet goed komen :)
28 juli 2011 om 23:54 #17354553lekker bezig kerel :thumb . Zoals ik al zei, gewoon kadett blijven rijden ne nie die Jappuh troep halen haha :ass
Die kooi komt goed en dan zal die mooi in je auto staan denk ik.
wij spreken elkaar als je terug ben van vakantie
grrrrr vinc
29 juli 2011 om 19:35 #17354554nou ja jappe troep wil k niet zeggen haha
kooi krijgt een mooi plekje in de V6
na de vakantie eerst me magazijn opruimen voor de civic en dan de cabrio maar weer even strippen hahah
29 juli 2011 om 22:01 #17354543Hopelijk word de volgende spuitbeurt wel egaal en mooi :thumb
30 juli 2011 om 07:46 #17354555ja dat hoop k wel eigenlijk hahaha
anders moet k m toch maar weg brengen :P
zal best goed gaan komen denk k zo
4 augustus 2011 om 14:58 #17354556momenteel nog lekker op de campning vakantie aan het vieren
vorige week nog even heen en weer geweest dus 400 km op een dag maar de kadett V6 hield het super uiteraard
na de vakantie even de civic van me meisie apk waardig maken e.d dan mag ik daar mee rijden als ik de 3.0 er in ga leggen :P:P
na de vakantie kan ik ook een poets/banden brug ophalen dan is het werken toch een stukje makkelijker :)
helaas geen 4 kolommer o.i.d want dat vond me pa niet zo n goed idee haha dan maar zo :P
momenteel kan ik helaas niet weg met de V6 aangezien me meisie naar huis moest om te werken voor 2 dagen en per ongeluk mijn sleutels in r tas heb hahah oeps :P beide niet aan gedacht hahah
wel tijdens de vakantie bezig geweest met de velgen polijsten aangezien ik me wat verveelde haha
4 augustus 2011 om 16:22 #17354557Kijk een ware liefhebber:P
Nog bezig zijn auto tip top te houden terwijl die op vakantie is :thumb4 augustus 2011 om 18:19 #17354558haha ja dat wel maar je moet iets he als je niets te doen hebt
k had de liter unipol maar mee genomen voor het geval dat en kwam mooi van pas en een champion moet je natuurlijk wel bijhouden
hoewel er toch wel t een en ander aan de auto zit maar beestje is ook 21 jaartjes uit
16 augustus 2011 om 07:49 #17354334zo en zijn weer terug van de vakantie
800 km met de dett V6 gereden en gaat ik van thuis naar me meisie breekt t beugeltje van me einddemper hahah
gelukkig was t simpel te fixen met t lasapp en hangt ie weer goed
deze week mag de V6 voor zijn eerste APK (vorig jaar bij RDW maar ok)
deze week gaat mijn schuur weer ff leeg en cabrio naar buiten e daarna ga ik m weer strippen voor nieuw laklaag :)
want we zijn er uit wat het gaat worden maar dit komt met de foto’s hahaha :P
ook mag ik misschien tussendoor naar de prelude van me meisie kijken want daar heeft ze helaas een lichte aanrijding mee gehad (gelukkig niet haar fout)
binnenkort weer updates
17 augustus 2011 om 15:46 #17354355V6 is vandaar weer door de apk gekomen
zonder te gekke dingen :P
21 augustus 2011 om 16:52 #17354559Ga je van je Dett een C30XE maken????(onderschrift)
Zou wel vet zijn :thumb -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.