Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett gsi 2,5 V6
- Dit onderwerp bevat 2,155 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 29 november 2024om 13:27 door jblfreak.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2010 om 09:17 #17354011
stuurtje van de v6 staat ook weer recht :P (als t goed is )
verder even met de cabrio bezig geweest met de achterste panelen omdat t leder door de warmte er af was gekomen
foto’s maak k nog wel even
21 mei 2010 om 14:20 #17354012bij deze nog een foto van de achterpanelen in de cabrio
alleen moet er nog even een afwerk stripje tussen het leder en de stof
ook heb ik iets anders gedaan
de rieger body op MP gezet voor interessen
dit omdat ik het toch zonde vind om een orginele knetter harde GSI champion de slijper in te zetten
krijg alleen biedingen van 600€ en daar gaat het toch niet voor weg als t weg gaat
mocht ik er een goede prijs voor krijgen is t wel en komt er een ander lief speeltje in de cabrio ?:angel:angel
21 mei 2010 om 16:48 #17354013origineel gepost door jblfreak
gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen1x c20xe
1x x30xe:P
de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )
de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion
net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft
Jeetje man!
Ga je nou nog groter in de Champion? Goed bezig!
Goed nieuws trouwens, m’n turbo doet ‘t!
Snel alles afbouwen en naar de spuiter…
Groet, Ravi
21 mei 2010 om 17:16 #17354014ja gaat ook groter:P was ook al de bedoeling eigenlijk heb t onderblok al even
mocht t zo zijn dat de body-kit nog voor een mooie prijs word verkocht komt er denk ik een LET in me cabrio :P
maar mooi dat ie t doet man supers
21 mei 2010 om 20:30 #17354015waarom bouw je dat gto set niet op je cabrio ??
21 mei 2010 om 20:37 #17354016origineel gepost door jblfreak
ja gaat ook groter:P was ook al de bedoeling eigenlijk heb t onderblok al evenmocht t zo zijn dat de body-kit nog voor een mooie prijs word verkocht komt er denk ik een LET in me cabrio :P
maar mooi dat ie t doet man supers
Hahaha, turbo blijft verleidelijk he?
Waarom niet meteen voor een 3.2 V6 trouwens? :D
21 mei 2010 om 22:38 #17354017de 3.0 en 3.2 verschillen niet zo heel er veel met elkaar en om een 3.2 aan te schaffen terwijl ik een 3.0 heb dat dat vind ik onnodige kosten in vergelijking (is moeilijk uit te leggen haha )
@: glenn
de gto past niet op de cabrio de achterschermen zijn compleet anders dus ja k heb nog wel evt een GTS voor de cabrio :P
22 mei 2010 om 17:17 #17354018me afspraak bij de garage voor uitlijnen en final check is ook gedaan
pas 1 juni shit zooi is 1 keurmeester weg dus super druk daar
25 mei 2010 om 21:48 #17354019zo de cabrio heeft ook nieuwe schoenen alleen even 2 andere achterbandjes doen en flink polijsten :
borbet T 7,5 J voor en 9J achter met een et van 30 en hoef niet zo veel te rollen
:kewlpics
26 mei 2010 om 20:22 #17354020vandaag begonnen aan de nieuwe schoenen
vind ze nog niet helemaal perfect
2 nieuwe randen voor de cabrio aangezien deze gewoon rot zijn
ook de ronals op de V6 gemonteerd en moet zeggen dat t er best leuk uiot ziet :P
26 mei 2010 om 20:49 #17354021velgen ff opschuren met waterproof 1000, 2000, 2500, daarna met aan a4 papiertje
polijsten op de doek of met een lappenschijf op de boormachien,
polijsten gebruik je zeker belgom voor ? gebruik eens unipol! laat het lijken als chrome26 mei 2010 om 21:06 #17354022schuurpapier heb k genoeg belgom en blokken en unipol :P
dus moet goed komen
(alleen soms wil ik te snel haha)
27 mei 2010 om 15:50 #17354023vandaag even voor nieuwe bandjes geweest
die waren besteld aangezien ze niet op voorraad lagen de 205/40/16
dus bandjes er af en nieuwe er op draaien
lucht re in ow probleem bandje wilde niet oppompen
complete garage personeel er bij en lachen die gasten dus komt er een ja remmenreiniger
dus een ander zei van ow doe k wel ff en we hebben er wel hard om gelachen maar ze zitten er om
hadden ze daar nog nooit gedaan dus moest er een keer van komen
gelukkig ken ik iedereen daar al jaren dus is nogal veel lol
dinsdag er met de V6 heen
27 mei 2010 om 16:04 #17354024die velgen wissel is erg geslaagd!!
maar haal toch dat ding onderaan je achterbumper eraf en kiep dat ding in de kliko dat doet echt afbreuk aan je mooie cabrio’tje!en je hebt wel gelijk om niet de slijptol in je champion te zetten voor die gto set
maar zon set ziet er wel gruwelijk uit
ik denk dat ik persoonlijk ook de champion orgineel zou laten met wat kleine aanpassingen zonder de gto seten is de champion al gekeurd eigenlijk?
27 mei 2010 om 16:51 #17354025die defuzer moet er nog af haha
maar v6 is nog niet door de rdw verder blijft ie redelijk in tact evt de set er op mocht ie ooit rot zijn haha
27 mei 2010 om 23:48 #17354026goed idee den die banden wissel (Y)
ziet er puik uit kerel
gr vinc
28 mei 2010 om 05:32 #17354027dacht t wel is zo veel beter moet die op de cabrio alleen ff polijsten
30 mei 2010 om 17:39 #17354028bij deze heb ik een vraag aan de forumers
de cabrio krijgt binnenkort nieuwe wielranden
nu moet er toch gespoten worden en zat ik te denken aan een andere kleur
aan : bourdaux rood (zelfde als mijn oude gsi )
nu heb ik hier alles nog van liggen
schermen bumpers motorkap
hoef dus eigenlijk alleen de achterklep , auto (makkelijk zonder dak ) en deuren te spuiten
wat zegt het forum groen of rood
30 mei 2010 om 17:43 #17354029Zoals je oude….
30 mei 2010 om 18:18 #17354030groen!!
mijn seh was ook deze kleur:wub:wub
is echt een vette kleur op een gsi, dit metallic groen
30 mei 2010 om 18:25 #17354031origineel gepost door Fearless
Zoals je oude….je dennie zoals de oude gsi champion
1 juni 2010 om 15:37 #17354032vandaag even bij de garage geweest met de v6
co was veel te hoog 9.*** :@ pokke zooi
ook waren er een paar dingetjes met speling
zoals een stuurkogel etc
t was niet echt schrikbarend maar toch
ook zei de keurmeester dat ik m het beste iets omhoog kan gooien aangezien hij voelde dat ie met inveren op einde slag zat en dat hij de assen voelde met rijden
verder vond ie t er netjes in liggen en die grijns op z n bakkes vergeet ik ook niet meer toen ie terug kwam van een proefrit :P:P:P:P
maar als iemand voor mij 2 veren heeft en evt met schokbrekers voor een vectra A of calibra houd ik me aanbevolen
en ook paar seconden aan de 100 (dat was mijn grijns moment :P:P:jerry)
2 juni 2010 om 07:50 #17354033ff over je cabrio spuiten , je kan beter alles laten mee spuiten anders heb je een grote kans op kleurverschil erin, en ik zou gewoon voor groen gaan , er zijn meer rode dan groene
2 juni 2010 om 10:18 #17354034heb zelf een cabrio gehad die een stuk lichter was,het was een audi kleur,cactus groen heette dat.
Stond m erg goed,veel frisser.
kan wel ff een fotootje opzoeken hoe het stond!2 juni 2010 om 11:57 #17354035Ik stem ook voor Groen!:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.