Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett gsi 2,5 V6
- Dit onderwerp bevat 2,154 reacties, 182 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 30 juli 2019om 12:30 door .Stoffel..
-
AuteurBerichten
-
27 april 2010 om 18:43 #17353986
zo de gsi staat er weer standaard bij
gewassen van buiten gecleand van binnen
nog even t luchtfilter vervangen aangezien de motor met de c20ne kast net te weinig lucht krijgt helaas
vandaag nog mooie nieuwe pasbus van me maatje gekregen voor de deelbare as gemaakt van chroom molybdeen staal :P
27 april 2010 om 19:08 #17353987pasbus:kewlpics
ikke ook hebbuh:D
27 april 2010 om 20:40 #17353988komt goed sjoerdie
vanaaf maak ik nog even een foto
28 april 2010 om 19:05 #17353989bij deze de foto’s van de pasbus :D
helaas paste hij nog niet helemaal maar word nu perfect gemaakt dus morgen kan k de as er weer in zetten
29 april 2010 om 15:17 #17353990de bus is verder aangepast dus zo even passen :P
29 april 2010 om 19:10 #17353991bus is gefixt en past er uiterst perfect in
hier de foto s
alles staat al weer in elkaar :P
1 mei 2010 om 05:43 #17353992AnoniemLid sinds:
1 January 1970En wat is nu juist de bedoeling van die bus, want ik heb die tweedelige kardanas ook op m’n kadett maar zonder die bus, het is wel op een F16 met C20XE.
1 mei 2010 om 07:03 #17353993is alleen nodig bij een v6 icm ”kleine” bak. (f16, f18, f20)
dus bij jou niet nodig.
1 mei 2010 om 08:50 #17353994goed uitgelegen doer sjoerdie
1 mei 2010 om 14:50 #17353995hey dennis, kan je dalijk wel je terrein af als hij zo laag is?:P
1 mei 2010 om 16:11 #17353996he moshe dat zien we dan wel als t zover is
anders de stoep maar aanpassen :P
2 mei 2010 om 09:21 #17353997gister weer even wat aan het maken geweest voor de V6 kadett
aangezien er weer een astra G dash inkomt ben ik maar een midden console aan het verbouwen geweest
er moest een dubbel din in gaan komen en ergens moest ik me olie temp meter kwijt voor de V6 (aangezien de interne olie koeler is afgesloten en er een externe in zit )
weet alleen niet of ik een dubbel din radio doe of een car pc (k heb ook nog een dongel dus is opzich wel leuk
hier een foto
2 mei 2010 om 14:35 #17353998en hoe zet je nu je kachel warm of koud…..
2 mei 2010 om 15:16 #17353999gewoon niet
is voor de rieger V6 en die komt echt met de winter niet buiten haha
evt kan t altijd op de kachel unit nog
verder weet k niet echt een nette plek voor meters (behalve de a-style dan )
4 mei 2010 om 16:46 #17354000de kadett is klaar :P
morgen even co meten en dan voorkeuren bij me garage :P
4 mei 2010 om 17:20 #17354001mooizo :D
die olietemp meter zou ik ergens anders doen…. lijkt voor geen meter zo vind ik. anders ff 1 zoeken met een klein lcd schermpie die je ergens anders in kan bouwen?
had je de lengte nog gemeten van die deelbare as??:angel
4 mei 2010 om 17:36 #17354002Die kachelknop kan je ook om een andere manier maken….
een schuifknop oid. Kan wel eens makkelijk zijn hoor, vooral op sommige avonden ;)4 mei 2010 om 17:40 #17354003gewoon geen kachel nog beter…
Dikke jas aan als het koud is hahaha :D4 mei 2010 om 18:14 #17354004als die wagen eenmaal klaar is heb ik echt geen kachel nodig
de wagen staat dan al verwarmd haha
morgen (als ze er zijn ) ff co en voorkeuren dan rdw:P
5 mei 2010 om 17:18 #17354005bij de garage waren ze er dus niet helaas
dan morgen maar ff kijken voor de co of zaterdag
7 mei 2010 om 18:23 #17354006gister avond even met een maatje naar me magazijn geweest om even 2 motoren in de bok te hangen
1x c20xe
1x x30xe:P
de c20xe word uitalkaar gehaald voor nieuwe pakkingen e.d en misschien gelijk setje webers er op voor in de cabrio(c20ne is t net niet vind ik persoonlijk )
de x30xe gaat uit elkaar (heb alleen onderblok ) en nieuwe pakkingen e.d carterpan van een 25xe e.d en vast opbouwen voor in de champion
net even wezen kijken hie het er voor staan maar komt goed moet alleen voor de 3.0 2 koppen hebben aangezien de mijne geen kleppen meer heeft
13 mei 2010 om 11:22 #17354007vandaag weer even wat aan de v6 doen
stukje dorpel lassen
zaten 2 kleune gaatjes in dus toch maar even doen
t was niet spectaculair rot maar t idee he
ook even 1 kant nieuwe achter remblokjes er in gooien (andere kant is al gedaan )
13 mei 2010 om 17:26 #17354008ben benieuwd naar je vorderingen van het middenconsole! :D
Wat voor dubbeldin heb je in gedachte??
13 mei 2010 om 19:16 #17354009weet nog niet precies wat eigenlijk
zal wel iets worden van kenwood pioneer alpine o.i.d. (moet natuurlijk wel goed zijn )
kan ook gebeuren dat er een carpc in komt haha
net nog even met de v6 gereden maar moet echt worden uitgelijnd ding is echt een dwijl op de weg momenteel haha
14 mei 2010 om 06:05 #17354010vandaag weer even verder aan de V6
ff naar de uitlijning kijken
stuur staat scheef
en remmen vind k ook niet echt super op t moment (misschien even turbo’s er onder of ontluchten )
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.