Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › kadett gsi 16v ZENDER uitbouw met WEBERS
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 maart 2009 om 11:33 #17416335
had m al eens eerderr gezien, maar meeste foto’s doen het niet?
Wat voor randen ga je erachter inlassen?
ga het volgen2 maart 2009 om 14:54 #17416336origineel gepost door Van het Ende Customs
had m al eens eerderr gezien, maar meeste foto’s doen het niet?
Wat voor randen ga je erachter inlassen?
ga het volgener komen abs kunstof wielranden op van zender net als op de voorschermen. :thumbup
donderdag heb ik weer tijd waarschijnlijk, morgen voor 2 dagen naar zijn vaderland (deutchland)
2 maart 2009 om 15:05 #17416337ben benieuwd.
volgens mij ken ik die zo niet. zijn die specifiek voor de Kadett?
Ga je de foto’s nog fixen?2 maart 2009 om 15:56 #17416338jep zijn voor de dett gemaakt
@rabbitopc: let je wel op dat het buiten en binnenscherm aan elkaar gelast moeten zitten voor apkgreets
2 maart 2009 om 18:29 #17416339origineel gepost door jblfreak
jep zijn voor de dett gemaakt
@rabbitopc: let je wel op dat het buiten en binnenscherm aan elkaar gelast moeten zitten voor apkgreets
ja ik denk dat ik dat als ex apk keurmeester wel weet :D :thumbup
2 maart 2009 om 19:56 #17416340ex apk keurmeester???????
wat heb je gedaan dan?:P:P
gaat goed komen met je kadett:thumbup.groeten.
3 maart 2009 om 21:46 #17416341origineel gepost door rabbitopc
origineel gepost door jblfreak
jep zijn voor de dett gemaakt
ja ik denk dat ik dat als ex apk keurmeester wel weet :D :thumbup
dan komt het best goed
ergens wist ik dat je t ben of was haha
4 maart 2009 om 17:20 #17416342zo daar moet serieus in gezaagd worden.. word nog een hele klus..
zitten aan de binnenkant van je abs schermen bij jou ook van die
ijzeren klemmen?
4 maart 2009 om 17:29 #17416343origineel gepost door gsi-maffia
zo daar moet serieus in gezaagd worden.. word nog een hele klus..zitten aan de binnenkant van je abs schermen bij jou ook van die
ijzeren klemmen?
nee die moeten gewoon gekitt worden
in de voor schermen zitten wel wat ijzeren plaatjes tussen scherm en rand.
@kadett4x4 ik ben voort directeur en geen automonteur meer :o ,werk nu in de stront :P ben bij ons pap en mun broertje in de zaak gestapt (taurus-riooltechniek) :D4 maart 2009 om 19:02 #17416344zow dat word weer een dikke dett:o
eigenlijk wel zonde was ie net af ben je weer bezig aan de dett:afro
4 maart 2009 om 20:20 #17416345origineel gepost door M~V
zow dat word weer een dikke dett:oeigenlijk wel zonde was ie net af ben je weer bezig aan de dett:afro
nou ja net af
echt netjes vond ik hem niet dus vandaar (de roestplekken op de wielranden kwamen alweer door de verf heen)
nu ff alles goed repareren en lassen en opnieuw spuiten :thumbup
4 maart 2009 om 20:51 #17416346Mooie Kadett, dat wordt wel wat! :thumbup
Beetje jammer van dat Rioned, zo wordt het nooit wat :P
5 maart 2009 om 00:33 #17416347ok, dacht dat ie wel roest vrij was mijn fout:)
maar wat ik mij nou af vraag je heb er een groot deel uitgeslepen voor de ombouw moet dat zover
of ligt dat aan de hoeveel inch velgen je er onder wil zetten?vind het in ieder geval een dikke ombouw set
keep up the good work:D
5 maart 2009 om 10:25 #17416348origineel gepost door M~V
ok, dacht dat ie wel roest vrij was mijn fout:)maar wat ik mij nou af vraag je heb er een groot deel uitgeslepen voor de ombouw moet dat zover
of ligt dat aan de hoeveel inch velgen je er onder wil zetten?vind het in ieder geval een dikke ombouw set
keep up the good work:D
da moet zover voor de ombouw ja er moeten bredere wielen onder (4cm) anders liggen je orginele wielkasten op de band
gr.
5 maart 2009 om 23:53 #17416349thnx voor de uitleg:thumbup
je bent in ieder geval van die rotte randje’s af zo:P
6 maart 2009 om 13:02 #17416350kijk kijk, directeur:wors:wors:wors
maarja, in de poep zit je goed.
stront zal er altijd zijn, en verstoppingen ook.groeten.
20 juli 2009 om 19:42 #17416351na lang w8en weer een update
ben bezig geweest de binnenwielkuip op maat temaken voor de zender bodykitt en heb die gelast verder heb ik heel de dorpel er rechts ui geslepen was goed rot morgen 2 nieuwe dorpels halen.
ik heb net de inlaat en kabelboom eraf gehaald omdat er webers op komen.
nu heb ik pas een ontsteking van een 1.8 i gekocht voor de webers.
20 juli 2009 om 20:22 #17416352elektrische schema’s gevonden van een kadett d gte
http://www.gteschmiede.de/tipps/Schaltbilder.html
zo moet het dus aangesloten worden :thumbup
20 juli 2009 om 21:06 #17416353goed bezig!
Jammer van de tijd in de motorkap…
Mare als je em toch weg doet…
Heb je de plastic luchtinlaten d’r nog bij? En kun je de stukken waar deze inkomen ruim uit de motorkap slijpen en dan alles (uiteraard tegen vergoeding) opsturen? :afro21 juli 2009 om 11:45 #17416354en hij loopt :thumbup
alles ff tijdelijk aangesloten om te kijken of alles werkt en hij brult :wub
zit alleen geen uitlaat op dus het geluid in het filmpje is verstoort
is nog aan het uploaden kan even duren voor hij zichtbaar is
http://www.youtube.com/watch?v=RP8iiv2jejA
heb ondertussen ook al een gasmechanisme gebouwd voor de orginele kabel .mech zit aan de onderkant dus niet in zicht :)
heb ook op de sloop een shoke kabel gehaald die kan ik ook monteren.
verder ben ik begonnen de motorruimte kaal te maken accu gaat achterin ,ruitensproeier reservoir gaat verhuizen, koelreservoir krijgt een andere plaats , stuurbekr. reservoir gaat verhuizen.
de rest van de kabels worden netjes weggewerkt de motor ruimte en het blok wordt helemaal zwart gespoten met een paar groene accenten.
:kewlpics volgen
22 juli 2009 om 17:41 #17416355zo vandaag weer heel veel gedaan
brandstofpomp en wat schakelaars besteld samen met een verzwaarde distributieriem. bij biesheuvel
heb heel de motorruimte zo goed als kaal gemaakt
en alle gaten dicht gelast en de wielkuip onder de accur bak vervangen.
en ik ben ook al begonnen aan de kabelboom die komt langs de schakelpook de motorruimte in.
ik heb het ruitensproeier reservoir verplaatst onder de parafan beetje kloppen met de hamer en het past :thumbup
nu nog nieuwe beugels maken voor koelreservoir en stuurbekrachteging.
dan kan de motorruimte beetje strak gemaakt worden en gespoten :wub
23 juli 2009 om 19:51 #17416356vandaag niet veel gedaan aan de auto
alleen ff het stuurhuis uit elkaar gehaald moet gereviseerd worden. hij lekte olie en de hoezen waren kapot
morgen ff nieuwe keeringen en oringen bestellen. :thumbup
let niet op de mooie paint strepen die keeringen achterin gingen er moeilijk uit.
25 juli 2009 om 15:53 #17416357vandaag de dorpel rechts erin gelast en de wielkasten voor en achter aangepast en de rechter kant is klaar staat nu in de menie
maandag ff strijkkit halen ,die is zo goed als op dan kan ik het afgaan werken en aan de linker kant beginnen.
gr. van de week meer foto’s
25 juli 2009 om 18:19 #17416358en dan vraag je aan mij of ik je wagen af kan maken.
daar heb jij geen tijd voor, je bent er zelf nog al druk mee:D:D:D:D:D:D
blijf toch mooi, webertjes.groeten.
25 juli 2009 om 19:47 #17416359origineel gepost door kadett4x4
en dan vraag je aan mij of ik je wagen af kan maken.
daar heb jij geen tijd voor, je bent er zelf nog al druk mee:D:D:D:D:D:D
blijf toch mooi, webertjes.groeten.
ja ik moet ook eigenlijk nog veel doen aan mun huisje , maar heb daar geen zin in wil nu ff lekker met de kadett bezig zijn heb er nu weer zin in king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.