kadett e vraagje betrekking tot schokdempers

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett e vraagje betrekking tot schokdempers

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    hanskadett

hoi hoi ik ben maar weer eens wat gaan doen aan mijn kadett e maar ik heb toch een vraagje ik heb achter tijden geleden de voorschermen ingelast zodat ik ronde schermen heb achter meteen een beetje getrokken om plaats te maken voor 9×16 et15 met een 215/40/16 band nu heb ik hier koni geel op zitten met de uitgaande slag verstelbaar nu wil hij soms toch nog raken maar ik wil hem niet hoger op zijn poten zetten iemand een tip om hem achter stugger te krijgen het is trouwens geen schroefset gewoon losse veren en dempers

mark
      Deelnemer

hulp veren, en bumpstops tussen je veren zetten, is snelste en goedkoopste oplossing

opelkadetje
        Deelnemer

ik had ook veerwegbegrenzers.. vergeet alleen niet dat je echt een stuiterbal bent dan he…

hanskadett

hmmm ben niet zo van de veerwegbegrenzers als ik kijk naar mijn kadett c verlaagd met koni geel ik keihard snap eigenlijk niet waarom mijn gsi niet

opelkadetje
            Deelnemer

bumpstops of veerwegbegrenzers zijn hetzelfde..

anders een instelbare set kopen.

KadetD

origineel gepost door hanskadett
                hmmm ben niet zo van de veerwegbegrenzers als ik kijk naar mijn kadett c verlaagd met koni geel ik keihard snap eigenlijk niet waarom mijn gsi niet

koni geel met ingaande slag instelbaar nemen….dat werkt beter

heb ook zowel rebound als inbound instelbaar liggen en dat maakt serieus verschil

kaneelschep
                Deelnemer

ja dat klinkt beter ja. want als je met bumpstops een keer te hard een drempeltje pakt stuitert de hele achterkant nog eens na. En dat voelt slecht!!..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.