Kadett E Sport striping(NU MET FOTO!!!!)

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E Sport striping(NU MET FOTO!!!!)

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Kadettlover

origineel gepost door belgian.opel
      Er was ook nog een andere soort van “sport”-striping verkrijgbaar.
      Ik dacht dat je deze striping bedoelde:

Vlug effe met paint gedaan, want ik vond geen foto.
      ;)

Dat ziet er ook wel gaaf uit,met de drie sport kleuren uiteraard..:D…Heb nu in ieder geval aardig wat ideeen van mogelijkheden…..Nu eerst maar de Kadett klaarmaken,spuiten en daarna kijken wat mij het mooiste lijkt…..

P.S.:Mocht iemand een goed adresje hebben van een stickerboer die dit netjes kan aanpakken voor mij dan hoor ik het graag…..:wors

Dannis

Anoniem

@ Kadettlover:

Ik heb de orginele leaflet gevonden (met kleuren etc..)

http://boeken.marktplaats.nl/autoboeken-en-folders/286127918-leaflet-opel-kadett-accessoires.html

Kadettlover

origineel gepost door JvV
          @ Kadettlover:

Ik heb de orginele leaflet gevonden (met kleuren etc..)

http://boeken.marktplaats.nl/autoboeken-en-folders/286127918-leaflet-opel-kadett-accessoires.html

:wors:wors:wors…helemaal te gek…bedankt voor het zoeken ga hem gelijk vragen wat hij kost.

Dannis

Anoniem

Geen dank.. hoop dat ik zover je geholpen heb :angel

Kadettlover

origineel gepost door JvV
              Geen dank.. hoop dat ik zover je geholpen heb :angel

En of je me geholpen hebt…..:thumbup……de rest natuurlijk ook bedankt voor de hulp…..klasse:D

Dannis

gertje007

De striping is volgens mij van irmscher ,die zat toen der tijd in schiedam ,en kwam daar wel eens , volgens mij heb ik ergens
                nog een oude catalogus liggen van hun zal er wel even naar moeten zoeken .

Blackbull
                Deelnemer

Wat grappig, de zwarte e-kadett waar wij vroeger reden, had ook deze striping. Kenteken pr-49-jy. Idd jeugd sentiment en ben daarna ook geen kadettjes meer tegen gekomen met deze sticker. Uitvoering weet ik niet meer maar dacht dat het gewoon een LS was?

Andre_Ede

Handig dat zo’n oud topic ineens omhoog komt, daardoor valt die mij op en vindt ik wat gegevens over de Kadett aktie modellen.

@JvV

Ik weet niet waar jij dat overzicht van aktie/sonderrmodelle vandaan hebt, maar als het eigen wekr is dan mijn vraag mag ik dit overzicht gebruiken voor Opelpedia, zoja wie kan er aanvullen met welke optie’s bij welke aktie modellen horen :-)

saluma
                    Deelnemer

Ik vond ook een foto (samen met mijn Kadett,ivm de opvallende mistlampen) van de stickerset.Horen deze velgen er dan ook onder bij deze uitvoering?

http://img.photobucket.com/albums/v623/rottierood/OpelKadett2012007-1.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

PS ik heb de mistlampen nog liggen hahaha

Blackbull
                      Deelnemer

@saluma wrote:

Ik vond ook een foto (samen met mijn Kadett,ivm de opvallende mistlampen) van de stickerset.Horen deze velgen er dan ook onder bij deze uitvoering?

http://img.photobucket.com/albums/v623/rottierood/OpelKadett2012007-1.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

PS ik heb de mistlampen nog liggen hahaha

Wij hadden in ieder geval diezelfde doppen als die witte van de topicstarter, ook hadden wij geen mistlampen. :vertag

gertje007

De folder van irmscher kan ik even niet zo goed vinden , maar volgens mij is de bumper een originele hella bumper .

en de velgen zo best kunnen ,ze kwamen ook op de ascona b .

volgens mij was dit het eerste stadium, dat opel de auto ging opleuken, Hella spoilers mistlampen . Daarna of tergelijke tijd deed irmscher zijn intrede , op de circuits was het volgens mij stil stand ,de commodere werd te zwaar ,en de gsi nam de taak over ,

Velgen kwamen overal vandaan .

gertje007

http://www.mantablog.nl/manta-modellen/irmscher/

en natuurlijk vergeet ik de kadett coupe ,de gte en de vlaflip. 20.e

12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.