Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › kadett e natte isolatiemat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juni 2014 om 19:35 #17266712
hallo,
ik heb net een kadett e aangeschaft, nu ging ik op bepaalde plekken de vloerbedekking lostrekken,
nergens roest te bekennen :thumbup maar de isolatiemat bij de pedalen is wel nat, terwijl die dit aan de andere kant niet is.
nu er wel een gat door de vorige eigenaar geboord voor een subwooferkabel. kan dit water daar weg komen? of komt dit vaker voor.
en ik las ook dat de lekbakjes van de e kadettjes vaak rot zijn, maar waar zitten die? en wat zijn dit?
want achter bij de wielkasten waar je de bumper vastschroeft. is die wel verrot
en als jullie nog meer punten hebben waar die verrot kan zijn hoor ik het graag :thumbup30 juni 2014 om 15:36 #18240796Welkom !!!
Voor het antwoord op al jouw vragen kan je dit topic raadplegen:
Rik :)
3 juli 2014 om 20:41 #1824079799 van de 100 keer doe je dit en het is opgelost:
Er zijn uitzonderingen, maar wat vaak al herkenbaar is, dat er na wat regen een randje nat is op de onderkant van het deurrubber, boven op de dorpel. Het water treedt via het hoekje achter de buitenspiegel binnen, maar dit is nog niet het probleem. Het probleem is dat het onderaan aan de verkeerde kant van het blik eindigt en dus onder het deurpaneel door loopt, en dat is al binnen in de auto. Het water moet juist via de afwateringsgaatjes onder in de deur afwateren, en dat is royaal aan de buitenzijde van het deurrubber.
Bovenstaande is écht dé oplossing in dat geval, en eigenlijk heeft elke Kadett hier last van, want het is gewoon een ontwerpfout. De plastic folie inknippen, dan de flapjes van het plastic naar binnen drukken zodat het water weer terug de deur in gedwongen wordt en klaar! :thumbup
4 juli 2014 om 18:45 #18240798he de oorzaak van de natte isolatiemat heb ik gevonden, de vorige eigenaar had een gat geboort voor de subwooferkabel onder het parafaan, een kijkje door het gat en ik zag de bekleding gewoon zitten, dus maar even dicht gekit, dat van die vlappen zal ik binne :thumbup nkort even doen
4 juli 2014 om 18:52 #18240799Hah, mooi man! :thumbup Vette natte bas zal die vorige eigenaar gehad hebben dan! :jerry
Dit is dus een van die uitzonderingen. Zo zijn het soms roestplekken die doorrotten in de wielkasten voor, verstopte parafaan afvoer, waardoor het via het kachelhuis naar binnen loopt, soms is het koelvloeistof van een lekke kachel, maar dat ruik je, en het kan via het dak, bijv. door gescheurde kitnaad, of een dakraam wat ergens lekt, gescheurde kit van het raam enz. enz…..
Het kan een hoop zijn, maar bovenstaande, dat met die deurpanelen is er vaak nog een combinatie bij…
4 juli 2014 om 20:44 #18240800Hopla, weer een E gered van de ondergang :thumb
Goedzo, ga zo door Kadettilac18 :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.