Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat
- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 51 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 mei 2022om 20:59 door cat990K.
-
AuteurBerichten
-
17 augustus 2010 om 14:44 #17712291
YN-83-HY c20ne ori NL export (met c20xe)
XT-75-XX c20ne ori NL gesloopt17 augustus 2010 om 15:21 #17712292TH-BB-10 import vanuit duitsland, origineel C20XE, gesloopt
HB-BX-80 import vanuit duitsland, origineel C20XE, geschorst
17 augustus 2010 om 18:35 #17712293TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, geslooptHad ik er nog maar eentje:(
17 augustus 2010 om 19:28 #17712294AnoniemLid sinds:
1 January 1970Beginpost aangepast met alle bijdrages! bedankt mannen!
17 augustus 2010 om 20:27 #17712295origineel gepost door opelfreak
TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, geslooptHad ik er nog maar eentje:(
Moet je ze niet allemaal slopen….
17 augustus 2010 om 21:06 #17712296Hier mijn ex-GSi’s:
TZ-88-FS – 1989 C20NE – aubergine met. – gesloopt
RP-76-GZ – 1987 20SEH – Grijs met. – gesloopt
YY-26-JD – 1990 Champion C20NE – Nova Black – gesloopt
FP-TB-67 -1991 C20NE 5-drs. – Groen met. – Al 4 jaar geen APKVerder nog 3 GSi’s die ooit hier in de buurt hebben gereden en alle 3 al een poos geen APK hebben.Misschien in restauratie o.i.d.?:
ZK-73-ND -1991 Champion C20NE -Groen met.
YL-52-YD – 1990 Champion C20XE- Nova Black
YR-32-BG – 1990 C20NE- Rood18 augustus 2010 om 07:19 #17712297AnoniemLid sinds:
1 January 1970@ opeldennis, ook al deze kentekens heb ik toegevoegd.
18 augustus 2010 om 09:14 #17712298Thnx!:thumbup
nog eentje die niet meer actief is.
TT-77-ZV – 1989 – NL’er – sloopEn eentje die op dit moment te koop staat hier in het dorp:
SR-02-HS 19/11/1987 NL-er C20NE18 augustus 2010 om 09:21 #17712299dus tot nu toe 79 Totaal actieve GSi’s in NL…
had geen idee dat het er nog zo weinig waren:(18 augustus 2010 om 09:33 #17712300Er staan er ook steeds minder te koop op MP e.d.
Ik weet, toen ikzelf nog in GS’tjes reed(periode 2001-2004) er genoeg Hatchbacks te koop stonden op Marktplaats en Autotrader.nl.Vandaag de dag lijkt het alsof de GSi cabrio’s alleen overblijven en de hatchbacks steeds zeldzamer worden…Nog een ex-GSi die in me op kwam van een bekende:
XZ-64-RH 1990 NL’er waarschijnlijk gesloopt C20NE18 augustus 2010 om 10:57 #17712301En de Cabrio’s? Die zijn er ook als GSi’s.
18 augustus 2010 om 11:02 #17712302AnoniemLid sinds:
1 January 1970Omdat ik alleen interesse heb in Hatchbacks hou ik deze bij. Cabrio”s zijn er nog genoeg. Ben alleen geintereseerd in de GSi-tjes HB. Kijken wat daar sinds kadett gsi club holland nog van over zijn.
18 augustus 2010 om 11:19 #17712303volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)
18 augustus 2010 om 11:23 #17712304AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door frenkie
volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)Nee ik hou het voorlopig bij mijn Kadett c coupe. Maar zeg nooit nooit. Mijn vriendin wil graag een zwarte 16v en ik zelf loop ook al jaren met een idee in mijn hoofd voor de ultieme kadett gsi.
18 augustus 2010 om 12:01 #17712305ps-tf-02 c2.0xe gsi 5 deurs uiy 1989 import in 1996 gesloopt.
tp-23-hp 2.0ne gsi 3 deurs uit 1987 origneel NL. geschorst. (wordt kadett mattig 2.5 v6)
fd-tz-71 c2.0xe gsi mattig uit 1989 import in 1996. officieel gesloopt.
18 augustus 2010 om 12:12 #17712306AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik heb de laatste paar ook weer toegevoegd..
18 augustus 2010 om 16:08 #17712307origineel gepost door JvV
origineel gepost door frenkie
volgens mij duurt het niet lang, dat je er tog weer een GSI Hatchback bij koopt;)Nee ik hou het voorlopig bij mijn Kadett c coupe. Maar zeg nooit nooit. Mijn vriendin wil graag een zwarte 16v en ik zelf loop ook al jaren met een idee in mijn hoofd voor de ultieme kadett gsi.
dat bedoel ik:P
18 augustus 2010 om 19:29 #17712308TP-42-YB 1988 C20NE NL Onbekend
SH-GP-03 import C20XE gesloopt
NH-GF-33 import C20NE gesloopt
JT-SL-45 import C20XE geslooptActief:
PF-SV-87 1989 import C20XE18 augustus 2010 om 20:17 #17712309Originally posted by gsi-maffia
origineel gepost door opelfreak
TG-43-KS, orig NL, 1988, C20XE, gesloopt
LT-GB-82, import 1995, bouwjaar 1989, C20XE, geslooptHad ik er nog maar eentje:(
Moet je ze niet allemaal slopen….
Met eentje een dubbele koprol gemaakt, kon ie niet tegen.
De ander was net zo’n gatenkaas met heeeel grote gaten en een kapotte kop na 1.5 jaar.
Maar mijn liefde voor de ’16-klappert’ is nog steeds erg groot:wub19 augustus 2010 om 03:02 #17712310lg-fp-32
c20ne
import
> loss:(
19 augustus 2010 om 07:22 #17712311Deze Kadett GSI 20XE is gesloopt vorig jaar:
TP-11-YF, orig NL, 1988, 20XE, geslooptDeze staat al 7 jaar onder dak
XF-RJ-98 24/04/1989 Import C20XE19 augustus 2010 om 08:09 #17712312RN-FR-94 C20XE 1990 import —} export ,ding was in 2003 al vrij slecht,dus of ie nog rijdt?
19 augustus 2010 om 08:23 #17712313pf-sv-97 c20xe import.
staat bij mij in de garage en word momenteel gerestaureerd.
vriendin wil ook een kadett gsi, maar kan hem niet onder dak hebben19 augustus 2010 om 08:40 #17712314YN-83-HY c20ne ori NL export (met c20xe)
XT-75-XX c20ne ori NL geslooptwaren allebei ’89 ers
19 augustus 2010 om 16:28 #17712315Vandaag gespot in mijn dorp
Champion Kadett
TV-VP-18
–
De Ex kadett gsi’s van mijn zwager :
PN-DN-97 2.0 8v import / gesloopt (1988)
TF-JT-86 2.0 16v import / gesloopt (1989)
grt
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.