Kadett E Cabrio Dak repareren

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett E Cabrio Dak repareren

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    liveandlearn

Ik bezit een Kadett Cabrio.
      Echter zit ik met het volgende probleem. Het dak is verder goed. het gaat mij om de aanhechting van de achterkant aan de carrosserie. Ik wilde deze eigenlijk op e.a. manier permanent verlijmen omdat het dak (waar de staalkabel loopt) kapot is en de richel waar het dak in moet vallen vrij verroest is.

Ik weet dat het kan heb n.l. meer kadetten gezien die op deze manier gemaakt zijn. Het is niet optimaal. Maar ik heb niet de mogelijkheid een andere strip er in te lassen.

Daarnaast wil ik het dak zwarter kunnen maken. Het is vrij donker maar ik wilde het meer naar zwart toe krijgen. Ik weet ook hiervan dat er een soort verf achtig materiaal van bestaat maar ook hiervan weet ik niet hoe wat waar etc.

Wie o Wie kan mij de tip geven waarmee deze auto de winter door kan komen :jerry

kaneelschep
      Deelnemer

Ik zou by een stoffenwinkel gaan vragen. Die weten vaak wel alles van stof verfen. Of plastic ;) van de bevestiging weet ik niks by de kadett ;) succes!

anoniem

waag er eens een mailtje aan naar deze jongens.
          ze hebben bij een collega van me, zn mazda voorzien van een nieuw dak.
          niet duur en perfect strak.
          zij kunnen je voorzien in allemaal info over verfen enz
          http://www.cabrio.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

liveandlearn

Ja kijk ik wil dus niet aan een nieuw dak, doordat deze kadett, zijn bevestigingspunten aan het wegslijten zijn en ik er geen nieuwe in kan lassen op dit moment, laat staan er zelf maken. Zal ik iets anders moeten verzinnen anders zit ie na de winter vol champignonen

jblfreak
            Deelnemer

denk dat t lastig word

die strip is echt nodig voor de geleiding en om het dak strak vast te krijgen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.