Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett E ’86 van Piele
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2011 om 21:14 #17520532
volgens mij hoeft die naald niet los hoor… dacht dat je zo de snelheidsmeter los kan schroeven..
21 maart 2011 om 21:18 #17520533Neem aan dat ie wel het frontje er bij wil halen anders heb je een ander frontje dan de toerenteller.
21 maart 2011 om 21:19 #17520534[rquote=1897008&tid=111910&author=Fearless]Kan je het binnenwerk zo overzetten?
Alleen die naald goed terug plaatsen is een enorme rotklus.De Corsa maak ik klaar, netjes opnieuw in de lak enzo. En dan mag die weg. Ik wil een normale auto gaan rijden ivbm samenwonen binnenkort. Dan heb ik de Rekord zoiezo nog, ga ik daar mee rijden als die klaar is en mn meid in de auto die ik koop nadat de Corsa weg is. Waarschijnlijk wordt het een Astra G…..[/rquote]
Maar dat betekend geen circuit meer voor u..?
21 maart 2011 om 21:19 #17520535zie nu idd pas dat het 2 verschillende wijzerplaten zijn ! sorry ! :P
21 maart 2011 om 21:23 #17520536[rquote=1897078&tid=111910&author=GlennGSI]zie nu idd pas dat het 2 verschillende wijzerplaten zijn ! sorry ! :P[/rquote]
Nou idd, denk niet dat het zo ff kan..
Ga er wel wat op verzinnen ;)Wijzerplaten zijn vrijwel identiek, op het dagteller pennetje na dan, zou ik toch echt het binnenwerkt over moeten zetten.
Vind het nu eigenlijk te grappig om weer terug te zetten.
Leuk met een automaat die op 2000 toeren blijft hangen met optrekken :PBTW!!!
Morgen ochtend gaat ie plat ;)
Morgen middag update :D21 maart 2011 om 21:24 #17520537[rquote=1897075&tid=111910&author=Piele][rquote=1897008&tid=111910&author=Fearless]Kan je het binnenwerk zo overzetten?
Alleen die naald goed terug plaatsen is een enorme rotklus.De Corsa maak ik klaar, netjes opnieuw in de lak enzo. En dan mag die weg. Ik wil een normale auto gaan rijden ivbm samenwonen binnenkort. Dan heb ik de Rekord zoiezo nog, ga ik daar mee rijden als die klaar is en mn meid in de auto die ik koop nadat de Corsa weg is. Waarschijnlijk wordt het een Astra G…..[/rquote]
Maar dat betekend geen circuit meer voor u..?[/rquote]
Wil wel een keer een nieuwe duitser opbouwen. 1tje die overdreven licht is en genoeg power heeft voor in. mn voorkeur gaat wel uit naar een Opel, omdat ik die motortjes beter ken. Maar kan ook maar zo een Vw worden.
Waarschijnlijk dit jaar ook geen racen op Daf…. En er wordt te weinig geregeld dit keer op Assen. De oude club ga ik niet meer heen, die kwamen er maandelijks. Hoor ze er ook nooit meer over. Denk dat ze een beetje aan het eind van de financien zijn daaro met die m3’tjes en dergelijke :P En maar schelden op de Corsa. Terwijl die best leuk meereed met ze king:
21 maart 2011 om 21:31 #17520538[rquote=1897085&tid=111910&author=Piele][rquote=1897078&tid=111910&author=GlennGSI]zie nu idd pas dat het 2 verschillende wijzerplaten zijn ! sorry ! :P[/rquote]
Nou idd, denk niet dat het zo ff kan..
Ga er wel wat op verzinnen ;)Wijzerplaten zijn vrijwel identiek, op het dagteller pennetje na dan, zou ik toch echt het binnenwerkt over moeten zetten.
Vind het nu eigenlijk te grappig om weer terug te zetten.
Leuk met een automaat die op 2000 toeren blijft hangen met optrekken :PBTW!!!
Morgen ochtend gaat ie plat ;)
Morgen middag update :D[/rquote]Ben heel benieuwd ! op men werk maar fftjes in de pauze op de telefoon kieken naar de foto’s :P
21 maart 2011 om 21:47 #17520539[rquote=1897087&tid=111910&author=Fearless][rquote=1897075&tid=111910&author=Piele][rquote=1897008&tid=111910&author=Fearless]Kan je het binnenwerk zo overzetten?
Alleen die naald goed terug plaatsen is een enorme rotklus.De Corsa maak ik klaar, netjes opnieuw in de lak enzo. En dan mag die weg. Ik wil een normale auto gaan rijden ivbm samenwonen binnenkort. Dan heb ik de Rekord zoiezo nog, ga ik daar mee rijden als die klaar is en mn meid in de auto die ik koop nadat de Corsa weg is. Waarschijnlijk wordt het een Astra G…..[/rquote]
Maar dat betekend geen circuit meer voor u..?[/rquote]
Wil wel een keer een nieuwe duitser opbouwen. 1tje die overdreven licht is en genoeg power heeft voor in. mn voorkeur gaat wel uit naar een Opel, omdat ik die motortjes beter ken. Maar kan ook maar zo een Vw worden.
Waarschijnlijk dit jaar ook geen racen op Daf…. En er wordt te weinig geregeld dit keer op Assen. De oude club ga ik niet meer heen, die kwamen er maandelijks. Hoor ze er ook nooit meer over. Denk dat ze een beetje aan het eind van de financien zijn daaro met die m3’tjes en dergelijke :P En maar schelden op de Corsa. Terwijl die best leuk meereed met ze king:[/rquote]
Oldtimer Kadettje E niks voor je?
7 tientjes per jaar aan verzekering en wegenbelasting vrij!
Het enige wat een zorg is is de ruimte!Kan je met alle eerlijkheid vertellen dat ik die dingen goed onderschat heb!
Dingetje van mij is nu maar 862kg op papier, maar een hele goeie basig voor heel wat leuke paardjes!!
Dacht dat het niet beter kon kwa gewicht dat een corsa a, maar denk dat een kadett toch de betere van de 2 is als het om circuit gebruik gaat!Blokkie uit de corsa, 1600tje erin en op marktplaats.
ouwe kdett erbij, 16v erin, mischien een mooi nieuw setje trompetjes… ;)[youtube]9Z3S7kTjd9s[/youtube]
Of toch maar eens Mikunis gaan monteren :D
[youtube]Zloh7aRQo94[/youtube]
21 maart 2011 om 21:51 #17520540Holy!!! Flatsides zijn super!
Maar volgende keer ga ik toch met gaskleppen in de weer. Vond de pk winst bij mij een beetje tegenvallen. Moet hem nog eens banken met de nieuwe zuigerveren nu….
21 maart 2011 om 21:52 #17520541[rquote=1897130&tid=111910&author=Fearless]Holy!!! Flatsides zijn super!
Maar volgende keer ga ik toch met gaskleppen in de weer. Vond de pk winst bij mij een beetje tegenvallen. Moet hem nog eens banken met de nieuwe zuigerveren nu….
[/rquote]
Hahahah!
Hou het blokje iig, je weet wat er aan gebeurd is…22 maart 2011 om 12:05 #17520542Wow, dat eerste filmpje. Dacht eerst, wat een tam apparaat, totdat ie het gas opentrok :o
22 maart 2011 om 18:57 #17520543:D
(beetje kut foto, hij is lager in het echt.. ;))
Nu voor ongeveer -100 en achter ongeveer -50.
Voor heeft hij nog 30mm speling en achter moeten de veren even ingekort worden, of iemand moet nog -60/-80 veren voor een corsa hebben liggen…? ;)Maar wat rijd dit nog lekker joh!!!
Nog geen piepje of kraakje gehad op de terugweg van Pipo, Asten!!
Alleen de uitlaat rammelt nu tegen de achterbrug, maar kump goe..Vanaf 11 uur heeft Pipo hier bloed, zweet en tranen in gepompt, letterlijk…
Stuurkogels gewoon niet los te krijgen, spreider, laten zakken op een stang, niks werkte!!
Als laatste uitweg maar een andere stuurstang gemonteerd en de andere kant maar een nieuwe stuurkogel gekocht en gemonteerd..
Maar ze zitten er onder en hier een hele blije Piele!!
Bedankt voor je gezelligheid, geduld en expertise Hans!:wors:wors:wors
22 maart 2011 om 19:01 #17520544Super, ziet er echt erg goed uit ! :thumbup
Die doppen ben ik niet zo’n fan van persoonlijk, maar het is echt een dikke kadett !
grt
22 maart 2011 om 19:05 #17520545SUper!!!
Waren die stuurkogels niet los te krijgen met een flinke moker op dat deel waar ze in geklemt zitten?
22 maart 2011 om 19:09 #17520546ok mooi toch niks geschraapt onderweg hahaah:P
wel vet laag ja:thumbup
kogel zaten muur vast spreider er op en toen nog met een moker er tegen.
en toen ze er onderuit waren nog eens geprobeert maar nee niet los te krijgen. fuse kogels waren in een wip en een scheet los:swear22 maart 2011 om 19:16 #17520547Koplampen staan nu wel mooi trouwens :P
Licht kwam niet verder dan bovenkant achterbumper van degene voor me!Nee ze zaten echt vast!!
Zelfs een stang eronder gezet en de auto er op laten zakken, zat geen beweging in..
Verbaasd me niks als het nog de eerste waren, waarschijnlijk nog nooit los geweest :P22 maart 2011 om 19:18 #17520548hij is gaaf geworden zo:thumbup
die mercdoppen zijn Geweldig!!
22 maart 2011 om 19:26 #17520549en dat is nog met 4 of 5 cm bumpstop:angel
22 maart 2011 om 19:28 #17520550Dat gaat de goede kant op, ga zo door :thumbup
Wat is nu het laagste punt onder de auto ?
22 maart 2011 om 19:30 #17520551[rquote=1897692&tid=111910&author=freek corsa]Dat gaat de goede kant op, ga zo door :thumbup
Wat is nu het laagste punt onder de auto ?[/rquote]
Pfff…
Denk de uitlaat, maar daar zit nog genoeg speling!
1300S komt gelukkig niet zo laag te liggen :DMaar ik neig nu wel heel erug naar een 2 liter… :P
Of Dit 1300tje opleuken!22 maart 2011 om 19:35 #175205521300 turbo , dan ben je wel uniek :P
22 maart 2011 om 19:39 #17520553[rquote=1897701&tid=111910&author=freek corsa]1300 turbo , dan ben je wel uniek :P[/rquote]
Hahah! jaja..
Jij hebt zeker nog wel wat liggen.. :PMisschien als ik een leuk nokkenstokje kan vinden dat ik wel weer voor een setje webers ga… :P
22 maart 2011 om 20:29 #17520554idd achter nog een heel eind zakken.
Dan komt het effect denk ik ook beter over.
Echt Uber geil sow!!!Maar je moet niet zo liegen Peter.
Ik geloof nooit dat een ritje Asten-Emmeloord met -100mm heerlijk rijdt :P:o
22 maart 2011 om 20:39 #17520555Ik maak echt geen grapje, ding heeft elk gaatje en drempeltje onderweg overleefd!
Nou moet ik wel zeggen dat ik 3x liever de a50 pak dan de a6 :p
En dat ik de TR gewend ben ;)Ga morgen meteen bezig met de achterkant!
22 maart 2011 om 20:43 #17520556gaaf ding! en zwiep dr maar een 2liter in dan kun je op de snelweg ook nog een beetje meekomen:D
(net als dat dettje in dat eerste filmpje zonder dash f.u.c.k.!!! wat loopt dat ding hard:o:o) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.