Kadett e 1.3s aut 1986 Kan maar geen homokineten vinden

Forumindex Forums Modellen Kadett Kadett e 1.3s aut 1986 Kan maar geen homokineten vinden

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    ferdiermis1981

Hoi heb een kadett 1.3s automaat van 1986 een tijdje geleden begon de homokineet linksvoor te tikken heb al menig plekken gebeld maar zonder resultaat want het was niet te leveren wel voor de handschakel maar niet voor de automaat ik dacht dan ga ik maar hier proberen misschien weet een van jullie een adresje voor me of een nummer die ik kan bellen ervoor want i love my opel lekker zuinig en belasting vrij rijden ik hoop dat er iemand is die me kan helpen weet er geen raad mee mvg ferdi

Vinci
      Deelnemer

Dag Ferdi, welkom hier op het forum. Ik heb enige tijd zitten zoeken, maar dat lijkt inderdaad niet mee te vallen. Hoewel het best kan zijn dat het ingewikkelder lijkt dan het is, ik sluit niet uit dat het voor andere auto’s bijvoorbeeld gemaakt is ook en daarop wel te vinden, of wellicht past een bepaald type van een handgeschakelde bak ook…

Ik zocht bijvoorbeeld een tijdje geleden wat onderdelen voor mijn Kadett en dat bleek wel leverbaar te zijn bij de dealer voor de Lanos, identieke onderdelen onder een ander nummer! Lag gewoon op voorraad!

Het is erg lastig zoeken zonder meer info. Welke bak heb je bijvoorbeeld? Hier is een hoop op te vinden onder tabje ‘technik’ en dan ‘getriebe’…
        http://www.opel-infos.de” onclick=”window.open(this.href);return false;

opelremco
        Deelnemer

Volgens mij passen nexia kineten ook.
          Correct me if i’m wrong.

teamwaldseinjonge
          Deelnemer

welke homokineten zoek je links of rechts?
            moet wel even zoeken maar heb er nog wel een compleet setje van.
            vorig jaar wel de bak verkocht steekassen liggen op zolder.

….groetjes team waldsein…

Baz
              Vinci
              Deelnemer
                Baz

dat kon ik er niet uithalen maar deze gaan toch eigenlijk nooit kapot heb alleen nog maar wielzijde vervangen nog nooit bakzijde

wim-v6
                  Deelnemer

Heb laatst nog een Homokineet Bakzijde van een Vectra 2.5-V6 automaat staan vervangen, samen met Carlo, dus komt wel degelijk voor..
                    Zijn die homokineten anders als de handgeschakelde dan??

Bij de jongere opels niet namelijk.

Willem

Baz

dat zou kunnen die hebben natuurlijk ook iets meer te lijden als die van een kadett

mantadevil
                      Deelnemer

weet niet waar je vandaan komt ,probeer anders Gaos in Emmeloord eens 0527-616060 redelijk grote sloprij met best wat kadetjes en een redelijk magazijn :thumb

otdh
                        Deelnemer

kineten van een D of E 1300 automaat zijn anders als van n handbak…

heb hier binnenkort wel n set assen over ( L+R ) ivm ombouw naar c20ne handbak

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.