Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Kadett d 1.3=> C20LET
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 februari 2015 om 06:09 #18265800
@kiyamizio wrote:
Ik had 9j en dan liep net niet aan dus 9.5j zal wel aanlopen
Dan zal ik zeker een spacer moeten steken van 15mm?
bleven de wielen in je wielkast?9 februari 2015 om 06:24 #18265801Randjes zijn om gevouwen en wielen staken iets uit mm of 6-7
9 februari 2015 om 06:43 #18265802@kiyamizio wrote:
Randjes zijn om gevouwen en wielen staken iets uit mm of 6-7
Dan zal ik men wielkasten moeten aanpassen om een 9.5j et30 te laten passen waarschijnlijk.
welke maat had je vooraan liggen?9 februari 2015 om 08:32 #18265803Zelfde 9j et27 16inch
9 februari 2015 om 21:05 #18265804We zijn nog bezig met de motor terug in elkaar te steken maar heb al een setje 17″ velgen voor de kadett voorzien.
voorste is een 8.5j et30 en de achterste 9.5j et30
24 februari 2015 om 16:55 #18265805Weer wat verder gedaan aan de motor.
alle internals zitten er terug in en cilinderkop erop.
nu de rest nog en we kunnen aan de swap beginnen…
24 februari 2015 om 17:39 #18265806Netjes ben zelf ook een Let aan het bouwen zelfde specs alleen ik heb normale kopbouten gekozen. Wil je voor de rest standaard turbo?
24 februari 2015 om 19:09 #18265807Voorlopig wel…
Misschien in de toekomst een turbo upgrade maar nog niet meteen…
wil ook niet meer dan 300pk draaien omdat ik de wagen voor alles wil gebruiken. Straatgebruik,trackdays,sprints,…
ik denk dat dan bijvoorbeeld 400pk te veel gaat worden om maximaal te kunnen gebruiken.23 maart 2015 om 20:49 #18265808We hebben niet stilgezeten…
de c20let is klaar,op een paar kleine prulletjes na.
de c20let is gedemonteerd uit de donor kadett en de originele 1.3 motor is ook uitgebouwd…..
.
2 juni 2015 om 11:05 #18265809Ziezo, ondertussen nog wat verder gedaan aan de kadett…
motorsteun voor de let is gemaakt en bevestigd. Heb de blok er al even ingehangen om te passen en ben tevreden over het resultaat.
Nu ben ik de steunen aan het plaatsen voor de radiator en voor de intercooler.
De intercooler komt in de voorste steenplaat maar moet nog even bekijken hoe hij het beste weg te werken is.
De achteras zit er ook onder en deze is ondertussen omgebouwd naar 5×110.
enkel de remleidingen nog in orde brengen en dan kunnen we dit ook van de “to do” list schrappen.
Ook zijn de 4 pots bremno klauwen in een nieuw jasje gestopt zodat ze beter bij de wagen passen.
deze van van de big brake kit met 330mm schijven die op de kadett komen.
Voor in de kadett heb ik ook nog een setje Recaro stoelen gehaald om in de wagen nog een retro look te behouden.
2 juni 2015 om 11:57 #18265810Gaaf project man :thumb
En mooie Kadett ook :D
3 juni 2015 om 18:30 #18265811Gaaf!
29 september 2015 om 20:05 #18265812Ondertussen hebben we niet stil gezeten.
Gezien we niet veel plaats hebben tussenhet front en de turbo hebben we gekozen voor een dunne grote intercooler en een kleine dikke radiator.
De radiator is op maat gemaakt en de intercooler is van een Opel Astra J OPC.
Hier de intercooler
Hier een paar foto’svan de radiator
29 september 2015 om 20:18 #18265813Ook heb ik nog een opel klassieker bijgekocht voor als ik niet weet wat doen..
Opel Kadett E GSI 2.0 16v
30 september 2015 om 10:35 #18265814Heb ook nog een nieuwe k16 turbo gekocht voor op het blok.
30 september 2015 om 11:43 #18265815Hele mooie Kadett-D :wors :wors
De roestduivel is ook goed bezig geweest bij de 16V, is dat een project voor de komende winter?
Of ff snel de gaten dicht en er mee in de winter rijden, tis maar een Kadett-E nietwaar? king: king: ;)1 oktober 2015 om 18:49 #18265816Bedankt! :thumb
Ja aan de 16v is inderdaad vrij veel roest aan. Een winterproject gaat het niet worden. Gezien de groene kadett voorrang krijgt zal de gsi nog even moeten wachten.
11 oktober 2015 om 20:21 #18265817Gaaf project! :wub
12 oktober 2015 om 14:47 #18265818Sehr schön :thumb Had gehoopt dat je de standaard staaltjes eronder zou laten icm de let. Dat zou de D een hele dikke sleeper maken king:
16 oktober 2015 om 18:24 #18265819Nice, een Belgisch kadett’tje met een letje. Blokske ziet er al goe uit. Het wordt tijd dak mijn c’ke ook buiten haal!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
10 december 2015 om 08:43 #18265821AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hier nog een mooie Kadett D C20LET in dezelfde kleur combinatie:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=219218737″ onclick=”window.open(this.href);return false;
10 december 2015 om 09:58 #18265820Leuke Kadett E GSI heb je gekocht! Lijkt veel op degene die ik lang geleden heb verkocht aan een Belg. Heb je toevallig meer (interieur) foto’s beschikbaar?
11 december 2015 om 16:08 #18265822Heel goed bezig en mooi die matte “red top” op de glanzend zwart kleppendeksel!
25 januari 2016 om 20:35 #18265823We hebben goed verder gedaan aan de kadett.
Afstandsbusjes voor de radiator.
Buizen van de intercooler op maat gemaakt.
Kofferruimte terug in de lak gezet
Accubak verplaatst naar de koffer en massapunt voorzien
Brandstofpomp onder de wagen gemonteerd en aangesloten
Retour aansluiting voorzien in de tank en aangesloten
Dikke aanvoer voorzien in de tank
Ook nieuwe koperen brandstofleidingen onder de wagen gemonteerd. :thumb25 januari 2016 om 20:39 #18265824@Opaul wrote:
Leuke Kadett E GSI heb je gekocht! Lijkt veel op degene die ik lang geleden heb verkocht aan een Belg. Heb je toevallig meer (interieur) foto’s beschikbaar?
Deze kadett is van oorsprong een duitser dus denk dat het een andere gaat zijn. Heb op dit moment geen fotos van het interieur. Zal er proberen te maken
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.