Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 maart 2008 om 09:18 #17393339
Originally posted by laus
oei en dat ik een coupetje…dat gaat wel lopen zeg!!!mocht je er ooit eens aan beginnen dan zie ik het graag!!! :thumbup
Zodra het grote schip met geld binnenkomt en ik een eigen sleutelplek in de buurt heb, dan wil ik er best aan beginnen.
Het is nu alleen nog maar een droom :wubOf ik moet de B Corsa Total-loss rijden, dan komt de CQP er wel. :vertag
6 maart 2008 om 11:29 #17393340Of ik moet de B Corsa Total-loss rijden, dan komt de CQP er wel.
tja het is een optie…..maar net ff tegek!!!! :D :D :D
6 maart 2008 om 13:59 #17393341zowel zpuitplamuur als gewone plamuur mag je in principe NIET nat schuren
doe je dit toch dan moet hje voldoende tijd wachten zodat het vocht eruit kan (paar dagen )
je kan zowel nat als droog een auto schuren 400 droog komt even glad als 1200 nat niet te geloven maar zoek het maar op in de technische fiches
droog en nat bekom je het zelfde resultaat het verschil is droog stoft heel erge en nat maakt lekker plekken op de lak in dei je deze vlekken schuurpasta niet verwiijderd kunnen die later in de lak terug komen:jerry
8 maart 2008 om 08:59 #17393342Van de week ECHT begonnen met mn rolkooitje.
Hoop vandaag een heel stuk verder tekomen. king:
8 maart 2008 om 20:13 #17393343volgens mij heb jij een rot plek om te sleutelen…….:wub:thumbup:angel
9 maart 2008 om 13:15 #17393344ja soms heb ik het echt rot!!! :P Nee er staat van alles hier van buis en plaatlaser tot poedercoat oven.
Wij bouwen exclusive tuinbouw produkten…… Werkplaats/montage/elektro. Grijp hier eigenlijk nooit mis.
en mn auto staat binnen….en daar ben ik wel HEEL blij mee. (schijnt dat opel’s nog weleens roesten in de regen)
10 maart 2008 om 20:51 #17393345en dat vind arie allemaal goed :hmmz:thumbup
11 maart 2008 om 08:59 #17393346tja………hij lacht nog steeds!!! :D maarja bedrijf (naam) is verkocht dus…..ff afwachten of er nog wat gaat veranderen.
11 maart 2008 om 12:49 #17393347Let je bij het bouwen van je kooi wel op dat hij aan de regels voldoet, of is die alleen voor de show :hmmz
11 maart 2008 om 17:09 #17393348Dat is best interessant….CORSA_GSI………..maar de rolkooi komt erin voor de fun.
PPPfff en anders zou ik denk ik toch niet aan alle regels voldoen!!! :vertag
maar bedankt voor de info!
11 maart 2008 om 17:14 #17393349kleine update:
vind het trouwens nog verdomd moeilijk om alles netjes gelijk tekrijgen……passen…..passen…en nog een passen…..oja en meten!!! :P
12 maart 2008 om 12:23 #17393350ik vind het al goed ogen! goed bezig :thumbup
12 maart 2008 om 16:23 #17393351Originally posted by laus
Dat is best interessant….CORSA_GSI………..maar de rolkooi komt erin voor de fun.PPPfff en anders zou ik denk ik toch niet aan alle regels voldoen!!! :vertag
maar bedankt voor de info!
Hmm een rolkooi voor de fun, kan ook, maar ik zou hem toch liever goed hebben, misschien dat die ooit nog is van pas komt, je weet maar nooit :P
12 maart 2008 om 17:14 #17393352Dat is ook wel zo. Wilden hem eerst helemaal lassen maar, ik maak hem nu helemaal schroefbaar.
Is denk toch beter. (mocht ik hem ooit nog eens zat worden.)
En toch denk ik dat ik nooit het circuit op ga!!!
Beetje op zondag wat mensen opjagen…verders nix :) :) :)
12 maart 2008 om 20:59 #17393353upje!!! ;)
niet super veel gedaan, maarja alle kleine beetjes helpen!!!
12 maart 2008 om 21:39 #17393354;) wat zit je pook naar achteren??
13 maart 2008 om 11:46 #17393355ja die moet ik nog ff inkorten!! er zijn van die dingen die je weleens vergeet……dit is er 1 van!!:D
13 maart 2008 om 15:47 #17393356Normaal bouwt men altijd eerst de beugel (Main Hoop, omgekeerde U) achter de stoelen. Die moet het allersterkste zijn als je op je dak komt (je hoofd zit daar). Dan bouw je de beugels naar achter eventueel met half of geheel kruis.
Hierna kun je dan de buizen naar voren doen met bijbehorende buis overdwars bij je voorruit.Dit ziet er leuk uit maar draagt tot nu toe niet bij aan de veiligheid. Je mist nog een buis van de Linker naar rechterkant boven achter je hoofd en die is nou net de belangrijkste.
13 maart 2008 om 16:01 #17393357ik ben zowiezo nog niet klaar….wil achter een kruis. en er moeten dan nog iets van 3
buizen komen. 2 naar mn wielkasten en 1 van links naar rechts boven mn hoofd!
Oja en 1 achter mn stoelen die de zij buizen weer verbind.
Maar ik ben blij dat er mensen mee denken….dat kan zowiezo nooit kwaad. En als jij nog een foto hebt van een degelijke rolkooi dan zie ik die graag.
vele foto’s gezien van rolkooien maar iedereen doet het weer op zijn manier.
:thumbup
13 maart 2008 om 22:30 #17393358Laus… moet je eerlijk zeggen: een rolkooi ueberhaupt bouwt niet iedereen op zijn eigen manier…
die worden gemaakt volgens reglementair gestelde eisen,ook het ontwerp/ constructie is helemaal berekend en zeker voor de C-kadett is-ie er al een tijdje en net wat Max al zei: eerst die beugel achter de stoelen en dan de kooi zo maken en verbinden dat je 2 kolommen krijgt waardoor je dak nooit indrukt!
Matter en Wiechers zijn niet zomaar al jaren de rolkooi leveranciers voor de racerij!15 maart 2008 om 12:28 #17393359hee zag op een van de eerste foto s dat je het spruitstuk van de 2400 gaat gebruiken.hoe doe je dat met je motorkap want die gaat nie dicht???
15 maart 2008 om 14:39 #17393360Is dat niet een inlaatspruitstuk van een 2.2 :hmmz :)
15 maart 2008 om 18:23 #17393361:hmmz ja nu zie ik het heb ik me vergist hahaha
nog een bekende op de achtergrond. die orangje rallye:thumbup
heeft hier ook op de inrit gestaan.extra stikkersetje met 2.4 ligt nog hier:vertag15 maart 2008 om 18:52 #17393362dat spuiten doe je zelf wel super geworden en wat ik me af vroeg wat doe je eigelijk precies in de verspuit.
Dat moet je toch verdunnen
blijf dit volgen16 maart 2008 om 10:33 #17393363origineel gepost door robbyrood
Laus… moet je eerlijk zeggen: een rolkooi ueberhaupt bouwt niet iedereen op zijn eigen manier…
die worden gemaakt volgens reglementair gestelde eisen,ook het ontwerp/ constructie is helemaal berekend en zeker voor de C-kadett is-ie er al een tijdje en net wat Max al zei: eerst die beugel achter de stoelen en dan de kooi zo maken en verbinden dat je 2 kolommen krijgt waardoor je dak nooit indrukt!
Matter en Wiechers zijn niet zomaar al jaren de rolkooi leveranciers voor de racerij!Ben van het weekend weer verder gegaan met de kooi…denk datie juliie nu beter bevalt.
zal binnenkort weer ff wat foto’s maken. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.