Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett coupe (C20XE) VERKOCHT
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 september 2009 om 17:49 #17393839
gaaf man
24 september 2009 om 18:59 #17393840Gefeliciteerd! Man, na al dat werk, petje af. :thumbup
24 september 2009 om 19:07 #17393841AnoniemLid sinds:
1 January 1970mooi man
nog ff keuren en dan de weg op
en plezier hebben van al je werkje panhard stang kun je het best even inmeten
auot gewoon op z,n wielen
en dan links en rechts meten van spatbordrand naar je velgmooist is als je dat links en rechts gelijk zet
en dan de maat van je panhardstang nemenwant als je een auto verlaagt klopt de lengte niet exact
maar als je wel vanplan bent een verstelbare te makenkun ja links en rechts natuurlijk ook perfect gelijk afstellen;):thumbup
25 september 2009 om 16:59 #17393842Hee Lau!!
Mooi man dat de C rijdt.. Ik kom graag weer is ff kijke… tijd gelden man!! Wilde pas al komen kijke maar je tel nr die ik heb klopt niet geloof ik.. wanneer ben je weer bezig??
succes..
26 september 2009 om 18:53 #17393843Iedereen weer bedankt voor z’n reactie’s!
Vandaag moest de kadett naar buiten en zal daar dan tot de tijd dat ik echt klaar ben blijven.
Gelukkig rijd hij nu dus is het goed te doen.
Vandaag heb ik weer wat puntjes op wat i tjes gezet.
Niet boeiend wel noodzakelijk.
Het was vandaag wel een echte Opel dag!!!! (zie foto)
gr Lau.
17 oktober 2009 om 13:42 #17393844Hey,
Heb vrijdag de kadett even laten uitlijnen.
Nu staat alles weer de juiste kant op!
Donderdag krijg ik de sleutel van mijn huis, Ik moet nog wel wat kleine dingentjes aan mijn kadett afmaken maar dat zal dan wel wat later worden.
17 oktober 2009 om 14:20 #17393845Kiek em blij wezen!! :jerry
Mooie bak joh!! :thumbup
17 oktober 2009 om 15:59 #17393846Hahaha
Maar ik zal ook zo blij zijn met z’n dikke Kadett :)17 oktober 2009 om 16:58 #17393847mooie c
17 december 2009 om 10:21 #17393848Ik heb je een u2u gestuurd met enkele vragen
18 december 2009 om 16:35 #17393849hoi laus,
hoe is het afgelopen met je bovenste koelslang uit 1 stuk
of hou je het bij de 2 delige?en wat voor slangen heb je voor de onderste aansluiting gebruikt?
groet,
moshe23 december 2009 om 14:08 #17393850Hey,
Tja ik heb de bovensteslang maar uit 2 stukken gemaakt.
En die onderste slang (onbekend) heb ik ook met een verbindingsstuk er tussen. Paste allemaal net niet zo errug.
Maar nu staat de C lekker in de sneeuw te wachten tot ik weer eens zin heb om hem af te maken.
Ben nog lekker aan de gang in mijn nieuwbouw huis dus daar gaan ook de nodige uurtjes in zitten.
Succes!!! gr Lau.
26 december 2009 om 14:27 #17393851Blijft een leuke reportage en het is zeker een mooie auto geworden :thumbup
26 december 2009 om 16:11 #17393852Dankje Corsa_GSi,
Ja ik vond het leuk om te doen maar toch viel het mij echt tegen.
Ik had wel verwacht dat ik hem sneller af zou hebben.
Maarja alles is weer vergeten als ik er dadelijk lekker mee kan tuffen.
Groeten Lau.
28 december 2009 om 11:43 #17393853Ja dat tegenvallen kan ik beamen (heb een A Corsa opgeknapt).
16 januari 2011 om 14:00 #17393854AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nog updates lau ? Want las onder je naam dat je 2.4i kapot was gelopen en je een c20xe erin ging leggen ?
16 januari 2011 om 18:31 #17393855v6 er in:P
18 januari 2011 om 21:21 #17393856[rquote=1843731&tid=84236&author=pipo]v6 er in:P[/rquote]
dat adviseer ik ook:thumbup:D:D:D:D
18 januari 2011 om 21:29 #17393857[rquote=1845729&tid=84236&author=CQPV6][rquote=1843731&tid=84236&author=pipo]v6 er in:P[/rquote]
dat adviseer ik ook:thumbup:D:D:D:D[/rquote]
ach is ook al bijna nie meer appart heb al een city 6 lijn station binnekort naar de rdw heen voor v6.en dan is er hier in de buurt nog een een coupe v6 aan het bouwen en er rijd nog een aero v6:P.dus over gaan stappen naar v8:wub
18 januari 2011 om 21:41 #17393858:hmmz ik zet hier nog ff mee door, heb nog andere plannen… maja time is my biggest enemy:mad:
18 januari 2011 om 22:05 #17393859ach ik zie wel ik zet eerst mijn station op 6 cil en dan kijk ik wel .heb nog een coupe koets staan en een 4 deurs sedan.
sedan 4deurs heb ik nog niet in 6 cil gezien:angel
en ik heb nog een b kadett staan waar een v6 in hangt die moet ik ook nog afmaken:swear27 januari 2011 om 21:50 #17393860Heren,
De 2.4 is niet meer!!!:mad:
Dat stuk oudijzer liet mij onderweg naar de RDW in de steek.
Een krukaslager hield het voor gezien.Maarja je word een jaartje ouder en wat wijzer dus ik heb toch besloten om het groene hok niet weg te doen.
Was eerst opzoek naar een andere 2.4 maar daar vroegen ze ook de hoofdprijs voor.
Ik had al gezien dat Danny (manta 24v) een complete set had voor in een kadett c coupe.
Het ging hierom een C20xe dis met een R25 versnellingsbak, tussenas enz.
Deze kon ”zo” in een achterwielaandrijver.
Maarja ik vond 1750,- een beetje te gek voor dit moois.
Maar uit eindelijk zijn we tot een overeenkomst gekomen en heb ik het blok enz opgehaald.
Danny had nog wel interesse in de 2.4 dus heb ik die daar achtergelaten.Ik ben nu begonnen om het blok enz helemaal naar mijn zin te maken.
Draadboom aanpakken
Andere tussenas
Ander spruitstuk
Ander kleurtje van het blok (en nee niet groen dit keer!)
Enz enz enz.
28 januari 2011 om 18:45 #17393861krukaslager??? en dan motor eruit? is het lager er helemaal tussenuit geslagen dan of???
28 januari 2011 om 19:10 #17393862ik heb het ook al eens gehad dat ik een motor had liggen waar de bout van de lagerkap was los gelopen
:cry28 januari 2011 om 21:25 #17393863Tja ik had net een nieuwekoppakking erop gedaan en nieuwe carterpanpakking….dus toen moest het blok er weer uit.
En toen nog die krukaslager, tja toen had ik het echt gehad met dat :fy1blok.
Dat zou betekenen dat weer heel de zooi eruit kon en alles WEER vervangen kon worden!!!Nou hopelijk een wat beter blok en hier is veel meer voor te krijgen en ook op een makkelijke manier.
oja en meer pk heeft het blok!!!:P
zal binnenkort wat foto’s plaatsen.
P.s. het klonk echt niet best Black Champion!!!:o -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.