voorstoelen zouden zo moeten passen.
rugleuning van de achterbank niet en de zit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
achterste panelen passen ook niet.
denk ook dat cabrio deuren langer zijn als die van een 3 deurs?
voorstoelen en deurkaarten van een 3 deurs zijn hetzelfde als van een cabrio,achterbank zal niet passen,wellicht kan je de bekleding eroverheen trekken. Achterbank van een Astra F cabrio schijnt er wel in te passen,en die is er ook in leer.
En de portierpanelen zijn identiek: deuren zijn namelijk gewoon van een 3 deurs waar ze bij Bertone een slijptol in hebben gezet, (met de italiaanse slag….)
Bedankt voor de reacties, @ mark : heb jij achter ook het champion interieur en wat heb je hiervoor moeten aanpassen? Ik wil inderdaad alles leer hebben maar de originele onderdelen vind ik niet goed genoeg om over te laten trekken
dan weet ik wat me te doen staat. Zal wel nog een tijd duren voor het zover is. Heb eerst een hoop andere dingen die aan de cabrio moeten gebeuren. Lassen :cry
Nieuwe dorpels, lekbakjes, wielkastranden. En ik ben helaas nog een beginner met lassen maarals het zover is wil ik vragen of iemand van het forum mij kan helpen.