kadett cabrio

Forumindex Forums Modellen Kadett kadett cabrio

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    robert-wijchen
    Deelnemer

hallo allemaal mijn naam is robert en kom van de cat. calibra
      dus wel al bekent hier
      heb er 2 gehad en de laatste plat gereden
      nu zit ik achter 2 autos aan en mijn vraag is of die hier bekent zijn
      http://link.marktplaats.nl/546876490″ onclick=”window.open(this.href);return false;

http://link.marktplaats.nl/551213421″ onclick=”window.open(this.href);return false;

anoniem

niet bekent hier, maar!! zo ie zo gaat de teller bij zo’n auto niet verder als een ton dus de km stand moet een 1 of miss wel 2 voor!!!
        zeker omdat de eigenaar van auto 1 al aangeeft alleen maar lange stukken te hebben gereden!!
        dat zou ik even goed informeren, daar kan een evt aankoop bedrag aardig van afhangen!

en iedereen kan in een advertentie zetten dat de bodem “keihard” is, maar zien is pas geloven! een PUNTGAVE kadett begint echt bij hele andere bedragen als 900euro!

succes ermee!

ps. ze hebben wel allebij “DE” kleur :angel :thumb

GTC-Freak
        Deelnemer

Zoals Patrick al aangeeft, zijn ze allebei de juiste kleur.

leocabrio

ik heb die cabrio uit eerste advertentie al vaker gezien in het echt en de laatste keer is nog niet eens zo gek lang geleden :hmmz
            was er niet weg van zit best wel werk aan de apk van deze wagen is tot en met aan staande zaterdag 5-5-2012
            vind die 1000 euro te veel geld voor die kadett want echt een wagen die nog maar 2 dagen apk heeft is veel geld :vertag

robert-wijchen
            Deelnemer

bedankt voor je reakties het is de ander geworden de ys 38
              een nette strakke en harde auto die loopt als een tierelier alleen interieur ben ik niet kapot van dus toch nog wat te knutselen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.