Kadett C1 Coupe '74

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    imported_Rob

origineel gepost door Vipertjegts

origineel gepost door CoupeetjeJr
      zijn hoodpins apk afkeur?
      of je moet er rubberen flapjes voor maken

Zijn geen apk afkeur. Staat niks over vermeld! Had het er laatst nog over met mijn buurman. Die rijdt een B kadett met hoodpins (kap was een keer opengewaaid, dat gebeurd nu niet meer! :D) en zei ook dat het afkeur was, of dat het afgedekt moest worden. Maar hij is apk keurmeester en zei dat er niks over vermeld stond.

Mooie kadett overigens. Ronde lampjes staan hem goed hoor. Shiftlight vindt ik persoonlijk wat minder bij zo’n bakkie. Beter dan een mooi klein lampje wegwerken in het dash zodat het niet opvalt.

Wat betreft de hoodpins; je mag voor de keuring geen uitstekende delen aan de auto hebben die letsel aan een voetganger/fietser aan kunnen brengen bij een aanrijding. Zit opzich ook wel wat in, moet er niet aan denken om met m’n rug er even lekker overheen te glijden…

Shiftlight is ook nog niet zeker of ik die wel ga monteren.

imported_Rob

Zo, afgelopen weekend eindelijk weer wat kunnen doen aan de Kadett (na bijna een jaar…). Ik heb de kuipjes er inmiddels in zitten. Vanochtend de auto weggebracht voor de APK, nu maar duimen dat hij daar doorheen komt. Last minute nog even 2 gordelbevestigingsboutjes op de sloop gehaald een een nieuw uitlaatrubber geplaatst.

Vanmiddag een keuringsupdate, daarna morgen een aantal foto-tjes.

Groet Rob

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.