Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett c1 coupé
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 oktober 2015 om 18:22 #17273868
hey
ik ben Jonas uit Belgie. Enkele jaren geleden had ik een c2 coupé. Die heb ik dan met veel spijt verkocht wegens tijdsgebrek.
Na een tijdje begon het terug te jeuken om een nieuwe te hebben. Dan deze c1 coupé ( uit NL) gekocht. Op het eerste zicht in redelijke staat maar dat draaide anders uit.
Eerst begonnen alles te demonteren. Het plan was eerst de carrosserie aan te pakken. die had meer gebreken dan gedacht :hmmz
vooral de koffer dus die moest er deels uit
deuren….
Sfeerfoto
Grondlaagje verf
Ik hou wel van een fel kleurtje dus hij wordt geel
Nu nog wat technische aspecten..
Sinds ik de km unit heb losgekoppeld telt hij de km’s/ snelheid niet meer… de tellerkabel draait nog als ik rij.. iemand een idee??
Ook sinds de carrosseriewerken werkt de elektriciteit niet meer naar behoren… :wtf
De ramen uit de voorportieren hebben ook een duwtje nodig om volledig dicht te gaan, kan ik die bijregelen?
Als dit allemaal is opgelost nog wat zakken en ik twijfel om ergens nog een zwarte striping of ralley sticker te kleven.
tips/reacties zijn welkom :thumbup
15 oktober 2015 om 19:55 #18299183Mooie coupé :thumb . Weet je zeker dat de kabel aansluiting goed achter in de teller geklikt zit? Dit is namelijk best een lastig karweitje. Heb anders denk ik nog wel een teller liggen. De geleiders van de ramen in de deuren zijn af te stellen.
17 oktober 2015 om 10:46 #18299184Achteraan erin en dan kwart slagje draaien ofniet?
En bedankt21 oktober 2015 om 18:04 #18299185mooie C coupé :thumbup
haal de tellerunit eens uit het dashboard en sluit dan de kabel aan
dan zie je direct dat de kabel goed is aangesloten
eventueel een boormachine op het ander uiteinde van de kabel
dan weet je met zekerheid dat je snelheidsmeter het nog doet23 oktober 2015 om 05:24 #18299186welkom zeker mooi kleurtje
welke regio west vlaanderen ben jeverlagen doet iedere coupe goed
23 oktober 2015 om 18:28 #18299187Dankje
Ik ben van regio zedelgemVandaag wat verder gedaan maar wilt niet lukken
Lijkt oké toch
Ik heb ook al geprobeerd een veertje tussen het wit plastiek pennetje te steken zodat die verder komt maar werkte ook niet :(
Na het terug monteren van de ruitenwisser blijkt dat die super traag gaan?
28 oktober 2015 om 18:29 #18299188Blijkbaar moet dat witte stukje op de kabel zitten… Nieuwe kabel dus :thumbdown
Spiegels en interieur terug aan het stekenSfeerfoto :D
3 november 2015 om 13:09 #18299189Ziet erg goed uit en mooi kleurtje op de coupe king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.